0
zpět
 

diskuze k tématu: S-Max a Touran pro rodinu- doporucene motory?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, dovoz vozidel, typ vozidla, osobní, volná diskuze
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 11.07.2019 12:55, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: S-Max a Touran pro rodinu- doporucene motory?
citace:
reakce na: livvka, 10.07.2019 12:53 (Diky za tip. Picasso jsme taky ...)


Osobně bych se Picassu s dieselem vyhnul z jiného důvodu. Kolega má minulou generaci 2,0 HDI automat (měnič Aisin) a je to skvělé auto pro rodinu. Má jen jednu ale pro mě zásadní chybu - auto vzadu málo a ještě navíc hodně pozdě topí. Přední topení začne foukat teplý vzduch po 2-3 minutách - naprosto v pořádku, vzadu začne topit po cca 15 kilometrech jízdy a není to žádná sláva. Jako bonus jsou vzadu neuzavíratelné výdechy topení v B sloupcích, takže celou dobu fouká na cestující studený vzduch. Byl s tím v servisu - prý normální stav.
reagovat
sgt
počet příspěvků32
datum registrace19.11.2008
Pátek 12.07.2019 09:53, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: S-Max a Touran pro rodinu- doporucene motory?
citace:
reakce na: Pavlik, 11.07.2019 12:55 (Osobně bych se Picassu s diese ...)


Vieš, keby som tie autá nepoznal tak by som tomu možno aj veril. Picasso má trochu svojské ovládanie klímy, kde je viacej režimov - treba poriadne naštudovať manuál. Ideálne je to nechať na AUTO a len nastaviť teplotu. Vzadu aj v zime teplý vzduch ide, hlavne spod prednej sedačky. Ide aj z "B" výduchov, samozrejme nie okamžite keďže v predu je el. špirála na prihrievanie a kým sa to dostane dozadu cez stĺpiky to chvíľu trvá.
BTW, uzavierateľné výduchy v "B" stĺpikoch majú všetky C4 picassá od 2006 do súčasnosti
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Sobota 13.07.2019 10:49, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: S-Max a Touran pro rodinu- doporucene motory?
citace:
reakce na: sgt, 12.07.2019 09:53 (Vieš, keby som tie autá nepozn ...)


V tom případě je můj kolega kopyto, protože jsem v jeho Grand Picassu několikrát pěkně vymrzl. Nicméně ty výdechy topení v B sloupcích zavřít nejde, je na nich ovládání ventilátoru nikoli klasické zavírání výdechu = táhne z nich pořád.
reagovat
sgt
počet příspěvků32
datum registrace19.11.2008
Sobota 13.07.2019 19:26, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: S-Max a Touran pro rodinu- doporucene motory?
citace:
reakce na: Pavlik, 13.07.2019 10:49 (V tom případě je můj kolega ko ...)


nedajú sa sem vložiť fotky, tak aspoň prikladám z netu ako sa zatvárajú výdychy "B" stĺpiku.
Je to fotka z C4 Picassa II, ale rovnaký mechanizmus je aj v predošlej generácii.

kliknutím zobrazíte originální obrázek
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Neděle 14.07.2019 08:09, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: S-Max a Touran pro rodinu- doporucene motory?
citace:
reakce na: sgt, 13.07.2019 19:26 (nedajú sa sem vložiť fotky, ta ...)


Právě že není , je tam pouze ten regulátor ventilátoru. To horní "kolečko" uzavírání výdechu v Picassu I není. Podívej se sám do fotogalerie v odkazu, obrázek 38. A potom mi ještě chvíli tvrď, že to auto dobře znáš...
http://www.veciautomobilove.cz/cz/clanek/test-ojeteho-mpv-citroen-grand-c4-picasso-1918/
reagovat
TomasB
počet příspěvků401
datum registrace11.02.2019
Neděle 14.07.2019 23:13, RE: S-Max a Touran pro rodinu- doporucene motory?
Já bych byl s těmi EB dost opatrnej. Zrovna se řeší na fordím foru praskající písty... Velký litrový výkon, na materiálu se šetří, možná konstrukční chyby, ale hlavně LSPI problém. Ale ani jízda bez podtáčení nezaručuje, že se píst neulomí. Teď se rozebíralo konkrétní auto, kde karbonizace nebyla žádná, uživatel s tím jezdil bez podtáčení a bez honění nsopsk ve vysokých a ns 128tkm prasklý píst, vydřený blok od toho úlomku, takže celej novej púolomotor. A postupně se ukazuje, že není s tímto problémem jen jeden člověk nebo pár lidí. Tak si to přeberte jak kdo chcete.
reagovat
sgt
počet příspěvků32
datum registrace19.11.2008
Pondělí 15.07.2019 13:08, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: S-Max a Touran pro rodinu- doporucene motory?
citace:
reakce na: Pavlik, 14.07.2019 08:09 (Právě že není , je tam pouze t ...)

Písal som že foto je z nového Picassa, staré Picasso nemá to kolečko ale výduchy sa zavrú ručne presne takým istým otočením lamiel dohora ako na obrázku...
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pondělí 15.07.2019 22:58, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: S-Max a Touran pro rodinu- doporucene motory?
citace:
reakce na: sgt, 15.07.2019 13:08 (Písal som že foto je z nového ...)


Tím nic nezavřeš, jen omezíš a usměrníš proudění vzduchu směrem vzhůru, ale táhnout z toho bude pořád. K zavření výdechu slouží to kolečko (stejně jako u předních výdechů ventilace) a to u Picassa I prostě není. Přestaň konečně tvrdit opak, to auto evidentně reálně neznáš.
reagovat
Alex80
počet příspěvků1
datum registrace29.07.2019
Pondělí 29.07.2019 20:23, S-Max jakou motorizaci mám zvolit
Dobrý den, také již nějakou chvíli vybírám nové rodinné vozidlo. Mé původní VW Sharan 1.9 TDi, r.v.98 stále dobře slouží, ale náklady na opravy se již postupně zvyšují . Jsem stále na vážkách, zda vybrat VW Touran či S-Max. Bohužel jsem i finančně omezen, kdy nákup nového vozidla musím realizovat do 150.000,- . Abych řekl pravdu, líbí se mi více S-Max, ale nevím, s jakým motorem bych toto měl kupovat. Ročně najedu max. 10-12tkm. Nevím, zda se rozhodnout pro benzín či naftu. Většina cest je do 70km, včetně zpáteční cesty. Občas do 200km. Samozřejmě bych vozidlo i využil k cestě na dovolenou. Žádám vás o radu, pro co se mám rozhodnout.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Sobota 03.08.2019 23:59, S-max 2016, najeto 70000km
Dobrý den, jezdíme S-max 1.5 ecoboost ve výbavě Titanium a v plné doplnkové výbavě. PC 830.000,- Kč. Podvozek je mnohem komfortnější než v jakémkoliv podobně velkém voze. není to na velké spěchání a spotřeba se pohybuje mezi 7,8 až 8,2 . Předtím jsem jezdil VW Multivanem a zásadní výhody oproti němu je výška vozidla, stabilita pro vyšší rychlosti (není problém jet stabilně 150km/h), a mimožádný komfort a nízká hlučnost. Horší výhled díky velkým A sloupkům, výborně vyřešena 3. řada sedadel, velký zavazadelník, jo a není kam schovat zadní roletu když chcete jet v 7 lidech. Zatím se vždycky pokazí jen SW. samotný motor je bez poruchy. Je to nejširší osobák na trhu. Ostatní jsou jen dodávky a jízda vypadá podle toho. Jediný konkurent je Nový Multivan, ale to je + 500.000. Petr
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.