A4 napsal:
Auto je to sice pěkný, rychlý a výkonný, ale ty provozní náklady? Moje TDI je jen o něco pomalejší, přitom spotřeba 6 l nafty a 0,0 l oleje na 10 000 km, tak co je výhodnější....?
Abych byl upřímný, tak si myslím že srovnávat Type-r s jakýmkoli TDi asi není to pravé. každé auto je stavěno za úplně jiným účelem a navíc bych chtěl vidět jak je Tdi "jen o něco pomalejší" to NĚCO je asi docela pár sekund ne? a za každou sekundu se platí - většinou palivem. Olej je absolutní detail, když já najedu zhruba 20 000 ročně, tak i kdybych do toho nalil 5 litrů oleje (plná syntetika Total Quatz 5w40 - od známého ze salonu 200 kč litr), tak je to 1000 kč ročně a to je cca 80 kč měsíčně, možná bych tohle ani do provozních nákladů nezahrnoval. Uvedl jsem to tam jen pro informaci narovinu jak to je. A taky se u TDi nedá jen mluvit o spotřebě, co sevis? člověk 2 roky jezdí a říká si, to je super, tak jsem ušetřil oproti benzínu třeba příklad 30 000,-, a vzhledem k tomu že jsme v ČR a nafta je nekvalitní, tak je mnohem větší (a i velmi častá) pravděpodobnost, že se nafta rozesere, a to pak možná i těch 30 000 stojí,samozdřejmě podle dílu a tak. Takže se nedá říct, že je zas nafta tak strašně ekonomická. Samozdřejmě kdybych najezdil 40 - 50 tis ročně, neříkám že bych na naftu nepřešel, ale momentálně mě to nic neříká, protože najedu relativně málo.