0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Civic 5D – UFO odlétá

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.10.2011 10:23, Trošku rejpnu
Pokud motor točí při dálniční 130 nějakých 2700 rpm, tak při okreskové devadesátce se k 2000 rpm ztěží vyšplhá. Přesněji řečeno v manuálu by měl 1869 rpm, nicméně hydrodynamický měnič má nějaký skluz (odhad do 3%), takže otáčky budou asi kolem 1900 rpm.
Nicméně smysl věty to nemění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.10.2011 11:43, RE: Trošku rejpnu
David V napsal:
Pokud motor točí při dálniční 130 nějakých 2700 rpm, tak při okreskové devadesátce se k 2000 rpm ztěží vyšplhá. Přesněji řečeno v manuálu by měl 1869 rpm, nicméně hydrodynamický měnič má nějaký skluz (odhad do 3%), takže otáčky budou asi kolem 1900 rpm.
Nicméně smysl věty to nemění.
Jestli se zamyká měnič, tak to bude točit těch 1869
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.10.2011 14:35, Ošizené auto
Nechápu, proč zmrvili právě Civic... Vždyť to je podobné jako Auris nebo jiné šikmooké lidovky... Roura vzadu s plechovými pokličkami nikdy nemůže jít "vyladit"... Tady chtěl jenom rákosník Fudžimil ušetřit a shrábnout zisk... Autor dobře napsal, že zadní VP náprava pomáhá zatáčet... A nejenom to. Díky větší přilnavosti se auto může nastavit měkčeji. Tohle je laciné, tvrdé prkno pro blba. Sportovní to má jen design. A ani ten motor 1.8 už není to, co byl... Vůbec ne! Nevadí mi poctivé lidovky, co si na nic nehrají, ale jsou tu od toho, aby vozili lidi do práce... Takže co je Civic? Ojeb.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.10.2011 17:32, RE: Ošizené auto
gablenz napsal:
Nechápu, proč zmrvili právě Civic... Vždyť to je podobné jako Auris nebo jiné šikmooké lidovky... Roura vzadu s plechovými pokličkami nikdy nemůže jít "vyladit"... Tady chtěl jenom rákosník Fudžimil ušetřit a shrábnout zisk... Autor dobře napsal, že zadní VP náprava pomáhá zatáčet... A nejenom to. Díky větší přilnavosti se auto může nastavit měkčeji. Tohle je laciné, tvrdé prkno pro blba. Sportovní to má jen design. A ani ten motor 1.8 už není to, co byl... Vůbec ne! Nevadí mi poctivé lidovky, c...
je pravda že s tou ohlou trubkou místo víceprvku neudělali dobře.Na normální jízdu dobrý,ale pokud od toho chcete víc,tak nic moc,a od 180km/h to začne plavat.Motor též nic moc,možná kvůli ekologii,ale projev nic moc.zespodu nic velkýho a od 5000ot už to jen řve!!
zklamání na celé čáře,ale auto se líbí a kabát prodává,obyč spotřebitel se o podvozek moc nestará.To obyč focus má teda podvozek dááleko lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.10.2011 18:31, RE: Ošizené auto
dagošek napsal:
je pravda že s tou ohlou trubkou místo víceprvku neudělali dobře.Na normální jízdu dobrý,ale pokud od toho chcete víc,tak nic moc,a od 180km/h to začne plavat.Motor též nic moc,možná kvůli ekologii,ale projev nic moc.zespodu nic velkýho a od 5000ot už to jen řve!!
zklamání na celé čáře,ale auto se líbí a kabát prodává,obyč spotřebitel se o podvozek moc nestará.To obyč focus má teda podvozek dááleko lepší.
Je to škoda, no. A Focus zase nemá motory... Člověk si nevybere... Všude jenom ta 1.6 74 Kw. JE sice dobrá, ale k takovému podvozku by to chtělo spíš 120 Kw... Nějaký přímovstřikový dvoulitr poslední generace... to by se to jelo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.10.2011 07:54, RE: Ošizené auto
gablenz napsal:
Nechápu, proč zmrvili právě Civic... Vždyť to je podobné jako Auris nebo jiné šikmooké lidovky... Roura vzadu s plechovými pokličkami nikdy nemůže jít "vyladit"... Tady chtěl jenom rákosník Fudžimil ušetřit a shrábnout zisk... Autor dobře napsal, že zadní VP náprava pomáhá zatáčet... A nejenom to. Díky větší přilnavosti se auto může nastavit měkčeji. Tohle je laciné, tvrdé prkno pro blba. Sportovní to má jen design. A ani ten motor 1.8 už není to, co byl... Vůbec ne! Nevadí mi poctivé lidovky, c...
Neřekl bych určitě,že Civic je zmrvené auto,jen v některéch věcech,jako např. ta zadní náprava,není dotažen do ideálu,je prostě tvrdší a dává o sobě na příčných nerovnostech znát,ale nic zas tak dramatického to není. A co píše autor,že se Civic nevrhá s radostí do zatáček je holý nesmysl,právě naopak,díky strmému převodu jde s ochotou do zátáček a je radost s ním vyjet na technickou trať. A napsat takovou kravinu, že motor není už co býval, to může napsat fakt uplný trotl! Tato 1.8 i V-tec patří mezi to nej, co se dá dnes vůbec pořídit. A právě že, výkon je lineární a se stoupajícími otáčkami se zvyšuje,pr ve 4.5 tis rpm spíná V-tec a výkon jde do maxima,takže opět řeči, že motor nejede a od 5 tis už jen řve může vypustit jen obyčejný hlupák,který neví o čem mluví!
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.