0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda CR-V III – je koupě této ojetiny dobrou volbou?

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Pátek 07.11.2014 11:27, CR-V
Mohu dát svoji zkušenost s CR-V po FL (r.v. 2011, uvedeno do provozu 2013). CR-V byla jednou z variant po Subaru, které se účetně odepsalo a hledá se nástupce.
Člo o vůz ve výbavě Executive, tedy 4x4, kůže/Alcantara, kamera atd... Motor 2,0i.
Jízda je příjmená v rámci možností SUV. Auto je vyšší a těžké, ale zatáčky zvládá bez problémů. Motor ve spojení s manuálem stačí na normální ježdění bez potíží. Snadnos e vytáčí, má dobrou odezvu na plyn. Převodovka je perfektní, řazení přesné, krátké dráhy, prostě bez výhrad. Řízení nen í špatné, ale k dokonalosti převodovky mu fous chybí. Brzdy vynikající. Prostor vpředu i vzdau velmi dobrý, kufr by mohl být aspoň o 10cm delší, prostor pod podlahou. rezervní kolo je. Za jízdy je auto tiché, podvozek tluí dobře díry, jízdam je velmi komfortní. Toliko chvála. A nyní trošku z opačného konce - provedení. Zatímco uvnitř se zdá být vše kvalitní, plasty nevržou ani nedrnčí, tak spodek auta je tedy "silná káva". Plechy tvořící podlahovou platformu jsou absolutně ničím neošetřené, pouze šedým nástřikem základovkou z linky. Snad prahy nesou náznak jakéhosi nástřiku. Koroze prvků náprav a atd. je sice dnes zcela běžná a tyto prvky přežijí životnost zbytku bez problémů, ale u auta za 800+ tisíc je to bída. Lépe by mohlo být zpracované i oplastování-sice efektně vypadá, ale funkci plní jen zčásti, protože za všemi platy jsou mezery a v nich se 100% drží špína a zejména solí nasycený písek, bláto a td.
v motorovém prostoru je u 3 letého vozu patrná povrchová koroze ocelových dílů - různé hlavy šroubů, krycí plechy, ale i na hliníkovém bloku motoru.
Ergonomie: posez za volantem je perfektní. Dokonce i loketní opěra je funkční v místě, tam kde má být. Palubovka je přeholedná, problém mohou mít lidé se slabším zrakem nablízko-symboly jsou malé. Nicméně na vše se dá zvyknout a ovládání je intuitivní. Přístroje jsou dobře čitelné, odlesky jsem nezaznamenal-u některých aut se zdcadlí palubovka v předním ksle je to nepříjemné.
Jako bonus ještě musím uvést vaiabilitu zdaní dělené lavice-lze posunovat a nastavovat sklon. Boční vedení vpředu je tak akorát, vzadu chybí zcela (ale to je u SUV pravidlo).
Hledáním na netu jsem narazil na to, že pohon 4x4 nemusí být plně funkční-mám na mysli nedávno zveřejněné video nové generace CR-V a testu, kdy přední kola stála na válečkách a auto s nerozjelo (na rozdíl od Kugy, kdy zadní kola zabrala ihned a Kuga vyjela). Honda k tomuto videu dala komentář, že "tato situace v rpaxi nenstane". Bohužel, nastane. Mám pochybnotsi, zdali je to seriová závada pohonu 4x4 u CR-V, nebo šlo o výjimku, kdesi na foru někdo popisoval nějaké nestandardní chování.

Jako rodinné SUV je to velmi dobrá volba, ale chce to prověřit stav 4x4 pohonu a mrknout na spodek na zvedáku.

Na závěr - testovací okruh asi 15km ve 3 lidech po Liberci a oklí (město, okreska a kosek dálnice asi 120km/h) jsem zvádnul za 8/100. A to je výborné, v praxi jsem si jist, že CR-V s 2,0i a manuálem dokáže jezdit do 8/100 mimo dálnice.
reagovat
LtMahony
počet příspěvků12
datum registrace07.11.2014
Pátek 07.11.2014 16:31, Opet stejna otazka????
Delate si z lidi srandu??? Tahle otazka ve stejnem zneni zde byla uz asi pred 1-3 roky i s odpovedi p. tusim Sikla, znam ji nazpamet,protoze Crv vlastnim.
A ted ji vytahnete i s odpovedi aby jste to meli bez prace? (mimochodem v archivu jste ji vymazali aby tu nebyla dvakrat). Blizi se zima a nemate otazky na vozidla 4x4 nebo jak ?
Povazujete ctenare za hloupe ovce, kteri si nic nepamatuji? Mohu Vam z fleku napsat odpoved, protoze si ji pamatuji.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Sobota 08.11.2014 08:04, k věci
Místo vztekání jsi mohl napsat něco k dotazu. To by čtenářům pomohlo víc.
reagovat
LtMahony
počet příspěvků12
datum registrace07.11.2014
Pondělí 10.11.2014 10:27, tak tedy zase a znovu
Tady nejde o vztekani, ale o princip. Tato otazka zde jiz jednou byla vyvesena a zodpovezena. Odpoved byla ve smyslu: "Vzhledem k tomu ze jste si vybral benzinovy motor nemusim zadny vybirat, staci u neho bezna udrzba olej atd. pokud mohu doporucit vybirejte vozidla po r. 2010 po faceliftu, prodelala zmenu, lepsi odhlucneni, na podvozku kdyz neco odejde daji se menit jednotlive dily, a ne celek jako pred FL. Honda uz neni do terenu,patri na silnici, ale horskou cestu zvladne apod. Olej v diferencialu zkraťte vymenu na polovinu na 60tis a ne 120. atd atd." K autu samotnemu jste podal dost informaci vy a da se s nimi souhlasit.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 10.11.2014 12:06, RE: Opet stejna otazka????
LtMahony napsal:
Delate si z lidi srandu??? Tahle otazka ve stejnem zneni zde byla uz asi pred 1-3 roky i s odpovedi p. tusim Sikla, znam ji nazpamet,protoze Crv vlastnim. A ted ji vytahnete i s odpovedi aby jste to meli bez prace? (mimochodem v archivu jste ji vymazali aby tu nebyla dvakrat). Blizi se zima a nemate otazky na vozidla 4x4 nebo jak ? Povazujete ctenare za hloupe ovce, kteri si nic nepamatuji? Mohu Vam z fleku napsat odpoved, protoze si ji pamatuji.


Dobrý den, věřím, že v připravované poradně naleznete více informací...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 10.11.2014 15:24, RE: Opet stejna otazka????
Karel - TipCars.com napsal:
LtMahony napsal:
Delate si z lidi srandu??? Tahle otazka ve stejnem zneni zde byla uz asi pred 1-3 roky i s odpovedi p. tusim Sikla, znam ji nazpamet,protoze Crv vlastnim. A ted ji vytahnete i s odpovedi aby jste to meli bez prace? (mimochodem v archivu jste ji vymazali aby tu nebyla dvakrat). Blizi se zima a nemate otazky na vozidla 4x4 nebo jak ? Povazujete ctenare za hloupe ovce, kteri si nic nepamatuji? Mohu Vam z fleku napsat odpoved, protoze si ji pamatuji.
Dobrý den, věřím, že v připravované poradně naleznete více informací...


Dobrý den, Karle, je pravdou, že identický dotaz tu už byl a byl i v archivu, odkud jste ho vymazali?
To není pěkná vizitka
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 10.11.2014 16:11, RE: Opet stejna otazka????
Reno napsal:
Karel - TipCars.com napsal:
LtMahony napsal:
Delate si z lidi srandu??? Tahle otazka ve stejnem zneni zde byla uz asi pred 1-3 roky i s odpovedi p. tusim Sikla, znam ji nazpamet,protoze Crv vlastnim. A ted ji vytahnete i s odpovedi aby jste to meli bez prace? (mimochodem v archivu jste ji vymazali aby tu nebyla dvakrat). Blizi se zima a nemate otazky na vozidla 4x4 nebo jak ? Povazujete ctenare za hloupe ovce, kteri si nic nepamatuji? Mohu Vam z fleku napsat odpoved, protoze si ji pamatuji.
Dobrý den, věřím, že v připravované poradně naleznete více informací...
Dobrý den, Karle, je pravdou, že identický dotaz tu už byl a byl i v archivu, odkud jste ho vymazali? To není pěkná vizitka


Určitě k žádnému smazání nedošlo. Nevím sice přesně, který konkrétní článek máte na mysli, ale v archívu lze dohledat např. tento: http://www.tipcars.com/magazin-honda-cr-v-je-to-dobra-koupe-3587.html Dejte mi prosím vědět, zda je to on, popř. upřesněte. Díky moc za spolupráci.
reagovat
LtMahony
počet příspěvků12
datum registrace07.11.2014
Pondělí 10.11.2014 22:15, Tak tedy dukaz zde:
Jak jsem rekl jedna se o shodny dotaz, jaky jiny dukaz jeste chcete?:

http://www.tipcars.com/magazin-honda-cr-v-iii-je-koupe-teto-ojetiny-dobrou-volbou-6535.html

pro jistotu ho kopiruji i s odpovedi:



Zájemce by rád koupil ojetou Hondu CR-V třetí

generace s benzínovým motorem. Jaké je toto

SUV od Hondy?

PORADNA, 18.10.13 | 00:00

DOTAZ: Dobrý den. Hledám nějaké SUV, které se

nezalekne horších podmínek na cestě. Bydlím v

podhůří a v zimě je zde více sněhu, nehodlám

auto brát do těžkého terénu. Docela se mi

zalíbila Honda CR-V od roku výroby 2006 – jak

má tento vůz řešen pohon všech kol? Určitě chci

benzínový motor, jelikož dva moji známí už

dojeli na nekvalitní českou naftu a oprava auta

je stála nemalé peníze. Co mohu od benzínové

Hondy CR-V čekat?

Zdraví Libor J.

ODPOVĚĎ: Vážený pane Libore, Honda CR-V už

nemá nezpevněné cesty příliš v lásce, Vy ji do

terénu ale brát nebudete, takže Vás to nemusí

trápit. Se sněhem na silnici si díky pohonu všech

4 kol poradí bez problému, navíc se systémem

pohonu nebývají problémy. Řídí ho odolná

hydraulika, primárně je poháněna přední

náprava a pokud dojde k prokluzu kol, připojí se

i náprava zadní.

Jelikož jste si vybral benzínový motor, nemusím

žádný vybírat, jelikož pod kapotou Hondy je

možné najít pouze jeden benzínový dvoulitr.

Jednotka je to velmi povedená, spolehlivá a

servisně nenáročná. Vlastně jí stačí měnit

pravidelně olej, filtry a svíčky, nic jiného by

vyžadovat neměla. Snad by jen mohla lépe

táhnout z nižších otáček, to jí ale určitě

odpustíte. Motor se pojil s manuálem nebo velmi

povedenou automatickou skříní. Na rozdíl od

konkurenčních automatů neubírá motoru tolik

výkonu kvůli konstrukci s pěti spojkami.

Pokud Vám mohu poradit, hledejte vozy od

podzimu roku 2009. CR-V totiž prodělala facelift,

při kterém došlo ke zkvalitnění interiéru a

přepracování naladění podvozku. Dostal měkčí

charakteristiku, je odolnější a když už nějaká

součást přestane sloužit, většinou ji lze

samostatně vyměnit.

Jako celek je Honda CR-V velmi spolehlivá, jako

snad každé auto má ale jisté mouchy. Řadě

majitelů se samovolně vybíjela baterie, na vině

byl ve velké většině případů vadný spínač

startéru. Problémy jsou občas s rádiem a

navigací. A pokud chcete, aby byl pohon všech

kol bezproblémový, zkraťte předepsaný interval

120 tis. km pro výměnu oleje v systému na

méně než polovinu.

Co se týká náhradních dílů, dostupné jsou dobře

(pozor ale na auta dovezená ze zámoří ,

konkrétně z USA a Kanady!). Ta jsou totiž od

evropských verzí mechanicky odlišná a se

sháněním dílů by mohl být problém. Před koupí

auta proto prohlédněte VIN kód , pokud začíná

číslem 1 nebo 2, raději se mu vyhněte, jelikož se

jedná o auto určené právě pro americký či

kanadský trh, jejich cena je ale vyšší. Za přední

brzdové destičky zaplatíte cca 3 tisíce, jeden

brzdový kotouč vyjde na 3.500 Kč a za přední

tlumič pérování zaplatíte dokonce přes 5 tisíc

korun.

V inzerci TipCars je Honda CR-V od roku výroby

2009 a mladší s benzínovým dvoulitrem

zastoupena necelými dvěma desítkami kusů, na

tachometru mají v průměru jen 50 tis. km a

jejich cena začíná na 340 tis. Kč.

Autor: Blaháček Marek

STAČÍ???

reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Úterý 11.11.2014 08:49, RE: Tak tedy dukaz zde:
LtMahony napsal:
Jak jsem rekl jedna se o shodny dotaz, jaky jiny dukaz jeste chcete?: http://www.tipcars.com/magazin-honda-cr-v-iii-je-koupe-teto-ojetiny-dobrou-volbou-6535.html pro jistotu ho kopiruji i s odpovedi: Zájemce by rád koupil ojetou Hondu CR-V třetí generace s benzínovým motorem. Jaké je toto SUV od Hondy? PORADNA, 18.10.13 | 00:00 DOTAZ: Dobrý den. Hledám nějaké SUV, které se nezalekne horších podmínek na cestě. Bydlím v podhůří a v zimě je zde více sněhu, nehodlám auto brát do těžkého terénu. Docela se mi zalíbila Honda CR-V od roku výroby 2006 – jak má tento vůz řešen pohon všech kol? Určitě chci benzínový motor, jelikož dva moji známí už dojeli na nekvalitní českou naftu a oprava auta je stála nemalé peníze. Co mohu od benzínové Hondy CR-V čekat? Zdraví Libor J. ODPOVĚĎ: Vážený pane Libore, Honda CR-V už nemá nezpevněné cesty příliš v lásce, Vy ji do terénu ale brát nebudete, takže Vás to nemusí trápit. Se sněhem na silnici si díky pohonu všech 4 kol poradí bez problému, navíc se systémem pohonu nebývají problémy. Řídí ho odolná hydraulika, primárně je poháněna přední náprava a pokud dojde k prokluzu kol, připojí se i náprava zadní. Jelikož jste si vybral benzínový motor, nemusím žádný vybírat, jelikož pod kapotou Hondy je možné najít pouze jeden benzínový dvoulitr. Jednotka je to velmi povedená, spolehlivá a servisně nenáročná. Vlastně jí stačí měnit pravidelně olej, filtry a svíčky, nic jiného by vyžadovat neměla. Snad by jen mohla lépe táhnout z nižších otáček, to jí ale určitě odpustíte. Motor se pojil s manuálem nebo velmi povedenou automatickou skříní. Na rozdíl od konkurenčních automatů neubírá motoru tolik výkonu kvůli konstrukci s pěti spojkami. Pokud Vám mohu poradit, hledejte vozy od podzimu roku 2009. CR-V totiž prodělala facelift, při kterém došlo ke zkvalitnění interiéru a přepracování naladění podvozku. Dostal měkčí charakteristiku, je odolnější a když už nějaká součást přestane sloužit, většinou ji lze samostatně vyměnit. Jako celek je Honda CR-V velmi spolehlivá, jako snad každé auto má ale jisté mouchy. Řadě majitelů se samovolně vybíjela baterie, na vině byl ve velké většině případů vadný spínač startéru. Problémy jsou občas s rádiem a navigací. A pokud chcete, aby byl pohon všech kol bezproblémový, zkraťte předepsaný interval 120 tis. km pro výměnu oleje v systému na méně než polovinu. Co se týká náhradních dílů, dostupné jsou dobře (pozor ale na auta dovezená ze zámoří , konkrétně z USA a Kanady!). Ta jsou totiž od evropských verzí mechanicky odlišná a se sháněním dílů by mohl být problém. Před koupí auta proto prohlédněte VIN kód , pokud začíná číslem 1 nebo 2, raději se mu vyhněte, jelikož se jedná o auto určené právě pro americký či kanadský trh, jejich cena je ale vyšší. Za přední brzdové destičky zaplatíte cca 3 tisíce, jeden brzdový kotouč vyjde na 3.500 Kč a za přední tlumič pérování zaplatíte dokonce přes 5 tisíc korun. V inzerci TipCars je Honda CR-V od roku výroby 2009 a mladší s benzínovým dvoulitrem zastoupena necelými dvěma desítkami kusů, na tachometru mají v průměru jen 50 tis. km a jejich cena začíná na 340 tis. Kč. Autor: Blaháček Marek STAČÍ???


Díky za dohledání textu, podle informací od autora připravovaného článku bude aktuální poradna rozšířením dříve zveřejněného textu o další podrobnosti. Proto byl použit stejný dotaz čtenáře.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 11.11.2014 10:37, Lež...
Moc tomu nerozumím. Šlo udělat samostatný článek o CR-V, ale takhle se ztrapňovat...
Karle, lež má krátké nohy:)
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 11.11.2014 20:51, RE: Tak tedy dukaz zde:
Karel - TipCars.com napsal:
LtMahony napsal:
Jak jsem rekl jedna se o shodny dotaz, jaky jiny dukaz jeste chcete?: http://www.tipcars.com/magazin-honda-cr-v-iii-je-koupe-teto-ojetiny-dobrou-volbou-6535.html pro jistotu ho kopiruji i s odpovedi: Zájemce by rád koupil ojetou Hondu CR-V třetí generace s benzínovým motorem. Jaké je toto SUV od Hondy? PORADNA, 18.10.13 | 00:00 DOTAZ: Dobrý den. Hledám nějaké SUV, které se nezalekne horších podmínek na cestě. Bydlím v podhůří a v zimě je zde více sněhu, nehodlám auto brát do těžkého terénu. Docela se mi zalíbila Honda CR-V od roku výroby 2006 – jak má tento vůz řešen pohon všech kol? Určitě chci benzínový motor, jelikož dva moji známí už dojeli na nekvalitní českou naftu a oprava auta je stála nemalé peníze. Co mohu od benzínové Hondy CR-V čekat? Zdraví Libor J. ODPOVĚĎ: Vážený pane Libore, Honda CR-V už nemá nezpevněné cesty příliš v lásce, Vy ji do terénu ale brát nebudete, takže Vás to nemusí trápit. Se sněhem na silnici si díky pohonu všech 4 kol poradí bez problému, navíc se systémem pohonu nebývají problémy. Řídí ho odolná hydraulika, primárně je poháněna přední náprava a pokud dojde k prokluzu kol, připojí se i náprava zadní. Jelikož jste si vybral benzínový motor, nemusím žádný vybírat, jelikož pod kapotou Hondy je možné najít pouze jeden benzínový dvoulitr. Jednotka je to velmi povedená, spolehlivá a servisně nenáročná. Vlastně jí stačí měnit pravidelně olej, filtry a svíčky, nic jiného by vyžadovat neměla. Snad by jen mohla lépe táhnout z nižších otáček, to jí ale určitě odpustíte. Motor se pojil s manuálem nebo velmi povedenou automatickou skříní. Na rozdíl od konkurenčních automatů neubírá motoru tolik výkonu kvůli konstrukci s pěti spojkami. Pokud Vám mohu poradit, hledejte vozy od podzimu roku 2009. CR-V totiž prodělala facelift, při kterém došlo ke zkvalitnění interiéru a přepracování naladění podvozku. Dostal měkčí charakteristiku, je odolnější a když už nějaká součást přestane sloužit, většinou ji lze samostatně vyměnit. Jako celek je Honda CR-V velmi spolehlivá, jako snad každé auto má ale jisté mouchy. Řadě majitelů se samovolně vybíjela baterie, na vině byl ve velké většině případů vadný spínač startéru. Problémy jsou občas s rádiem a navigací. A pokud chcete, aby byl pohon všech kol bezproblémový, zkraťte předepsaný interval 120 tis. km pro výměnu oleje v systému na méně než polovinu. Co se týká náhradních dílů, dostupné jsou dobře (pozor ale na auta dovezená ze zámoří , konkrétně z USA a Kanady!). Ta jsou totiž od evropských verzí mechanicky odlišná a se sháněním dílů by mohl být problém. Před koupí auta proto prohlédněte VIN kód , pokud začíná číslem 1 nebo 2, raději se mu vyhněte, jelikož se jedná o auto určené právě pro americký či kanadský trh, jejich cena je ale vyšší. Za přední brzdové destičky zaplatíte cca 3 tisíce, jeden brzdový kotouč vyjde na 3.500 Kč a za přední tlumič pérování zaplatíte dokonce přes 5 tisíc korun. V inzerci TipCars je Honda CR-V od roku výroby 2009 a mladší s benzínovým dvoulitrem zastoupena necelými dvěma desítkami kusů, na tachometru mají v průměru jen 50 tis. km a jejich cena začíná na 340 tis. Kč. Autor: Blaháček Marek STAČÍ???
Díky za dohledání textu, podle informací od autora připravovaného článku bude aktuální poradna rozšířením dříve zveřejněného textu o další podrobnosti. Proto byl použit stejný dotaz čtenáře.

tak to je trapná výmluva hodná politika. kdyby si toho nikdo nevšiml tak by to Blaháček jen a prostě zkopíroval a měl po práci. kdy toho zoufalce vyhodíte? vsadil bych se že to co on by zde někteří zvládli rádi a lépe zadarmo.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 12.11.2014 21:29, Mr. Blaháček
Hele fakt je ten, že průměrně cvičená opice by s googlem dokázala zodpovědět většinu dotazů úplněji a přesněji, než Mr. Blaháček. Ale kdes přišel na to, že ho za to platí? Podle mně, jestli si to teď přečte tak
zítra bude volat do redakce, jestli ostatní kolegové dostávají zaplaceno. Protože jemu řekli, že budou jeho odpovědi otiskovat, když ke každé jedné přiloží stokorunu
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 12.11.2014 22:25, RE: Mr. Blaháček
Reno napsal:
Hele fakt je ten, že průměrně cvičená opice by s googlem dokázala zodpovědět většinu dotazů úplněji a přesněji, než Mr. Blaháček. Ale kdes přišel na to, že ho za to platí? Podle mně, jestli si to teď přečte takzítra bude volat do redakce, jestli ostatní kolegové dostávají zaplaceno. Protože jemu řekli, že budou jeho odpovědi otiskovat, když ke každé jedné přiloží stokorunu


málem jsem se počůral smíchy když jsem to četl. to sedlo!
reagovat
LtMahony
počet příspěvků12
datum registrace07.11.2014
Čtvrtek 13.11.2014 10:56, Jsem zvedavy na clanek
Predem se omlouvam za to, ze jsem Vas odhalil :). Bohuzel CR-V mam opravdu nactene, rok jsem lezel ve vsech clancich nez jsem ho koupil:). Vim, ze jsem Vam pridelal praci a pracne ted shanite material na clanek, ale treba se dozvim neco co jsem jeste necetl... Pro priste: Nepodcenujte ctenare, nejsou to cviceny opice!
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Čtvrtek 13.11.2014 18:16, Honda
A tak musíš machrovat ? Stojí Ti to za to??
reagovat
LtMahony
počet příspěvků12
datum registrace07.11.2014
Čtvrtek 13.11.2014 20:54, RE: Honda
gepardo napsal:
A tak musíš machrovat ? Stojí Ti to za to??


Kdo tady machruje, napsal jsem to slušně a se smajlíkama, takže se vyklidni mladej. Já taky nikomu netykám.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Pátek 14.11.2014 06:05, CR-V a 4x4
Hele, Mahony, jak to je s tím 4x4? Funguje to, nebo to nefunguje? Já jen, že na YT je hromada videí, kde CR-V bezradně stojí předními koly na válcích a zadní ne ane se připojit Zatímco Subaru, nebo Kuga vystartují po připojení zadního pohonu, CR-V jen bezmocně kouká.
Díky za osvětu, když ji tedy máš doma a máš to načtené.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 14.11.2014 08:09, Každý den jiný dotaz
Přátelé, co to na nás hrajete? Včera tady visel nový dotaz o Fiatu, dneska už je tam Dacia? Zítra tam bude zase něco jiného?
reagovat
LtMahony
počet příspěvků12
datum registrace07.11.2014
Pátek 14.11.2014 08:37, Nevim jestli autor CRV nekdy videl
Prominte, ale opet jste jen posbirali clanky po netu a ctrl-c, ctrl-v zkopirovali. Navic jeste spatne a ani si to po sobe neprectete: Viz.: jeden expert v odstavci pise, ze se dvere zavazadl. prostoru oteviraji k chodniku, japonci jsou na to zatizeni a v druhem ze se oteviraji nahoru apod. Samozrejme, ze se oteviraji nahoru, do strany to mela II.gen. Dalsi, ze rezerva je pod podlahou a v zime trpi! Zadne cr-v III nema rezervu pod autem, ale ma dojezdovou v kufru!!! No radsi uz mlcim, abych nebyl zase osocen z machrovani.

Zdeny: Tent test delali nejaci finove nebo kdo a tykal se 4.generace. U crv III by to melo byt jeste v poradku i kdyz je pravda, ze se opravdu nejedna o plnohodnotne 4x4 a jsou situace, kdy se z crv nevyhrabete. Nicmene v bezne situaci to funguje bezproblemu, snih neni problem.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pátek 14.11.2014 09:40, RE: Nevim jestli autor CRV nekdy videl
LtMahony napsal:
Prominte, ale opet jste jen posbirali clanky po netu a ctrl-c, ctrl-v zkopirovali. Navic jeste spatne a ani si to po sobe neprectete: Viz.: jeden expert v odstavci pise, ze se dvere zavazadl. prostoru oteviraji k chodniku, japonci jsou na to zatizeni a v druhem ze se oteviraji nahoru apod. Samozrejme, ze se oteviraji nahoru, do strany to mela II.gen. Dalsi, ze rezerva je pod podlahou a v zime trpi! Zadne cr-v III nema rezervu pod autem, ale ma dojezdovou v kufru!!! No radsi uz mlcim, abych nebyl zase osocen z machrovani. Zdeny: Tent test delali nejaci finove nebo kdo a tykal se 4.generace. U crv III by to melo byt jeste v poradku i kdyz je pravda, ze se opravdu nejedna o plnohodnotne 4x4 a jsou situace, kdy se z crv nevyhrabete. Nicmene v bezne situaci to funguje bezproblemu, snih neni problem.


Díky za upřesnění, zapracováno...
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.