David V napsal:
Při malém nájezdu, je spotřeba oproti pořizovací ceně naprosto lhostejná. Došel jsem naprosto ke stejnému závěru. Takže, když už v autě sedím, tak jsem rád, že má něco pod kapotou navíc oproti dnešnímu trendu 1,0 - 1,4.
Pane Šikle, při vší úctě, nepište, že chod 4-válcového motoru je podobný 6-ti válcovému. Nám s hudebním sluchem toto dělá zle a vy si zbytečně srážíte kredit. Dokonce i tři 4-válcové motory mohou mít úplně jiný zvukový projev (řadový, vidlicový, boxer), ale ani jeden se nepodobá šestiválci.
Honda motory umí a tento dvoulitrový čtyřválec je velmi povedený, jak po stránce kultivovaného chodu, tak po stránce produkovaného zvuku. Na volnoběh o něm doslova nevíte (stejně jako u šestiválců, které si jen předou) a ve vysokých otáčkách produkuje uším lahodný jadrný zvuk s nádechcem mírného chraplavého podtextu, přesně jako tomu je u šestiválců. Na volnoběh o nich nevíte, ale ve vysokých otáčkách dávají ten správný zvuk. Takto jsem to myslel ... Samozřejměm, že záleží na typu motoru, na počtu válců atd.... mé vyjádření v textu berte spíše jako vyjádření a pochvalu tomuto čtyřválci za vyvážený chod a solidní zvuk, který se ne vždy dá poslouchat.