0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai Coupé - dobrá koupě?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 11:36, vzhled
Když jsem to auto uviděl poprvé, tak jsem si říkal,že to perfektní fáro. Potom jsem se podíval co je vlastně pod plechy a už to tak dobře nevypadalo, ale asi to odpovídá ceně. Vypadá jako skvělý sporťák, ale je to obyčejné auto (snad průměrné).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 11:45, Atraktivní
LOL
Má to 2 dveře, tak je to atraktivní? :))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 11:50, RE: Japonci a korejci
anonym napsal:
Ford Puma, Opel Tigra i tahle Hyundai maji v nemecku prihodnej nazev - porsche pro sekretarky.
Kdo neni vlastne zavodnik, jen chce sportovni outlook za malo penez, tak tohle poridi.
Puma má přý aspoň hodně dobrej podvozek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 13:09, RE: Trautenberk
anonym napsal:
Tady to máte v hlavičkách trošinku domotaný.Že bych si někdy chtěl tady od někoho nechat poradit - to v žádném případě, tak leda že bych sháněl do USA nějakou uklízečku. Je vidět, že se v autech vyznáte, hlavně v čem se jezdí v USA a co kým se tam válcuje. Hm zajimavé čtení...... Jen tak dál a mohl by někdo vydat nějaký komix, nebo něco podobného, nanejvýš.Ale rady ... škoda slov.
Bohužel musím smutně konstatovat, že s Vámi souhlasím. Většina z píšících tady pohledné kupé s H na kapotě zhnojila, aniž se v něm někdy svezla. Doporučuji autorovi dotazu a nejen jemu, aby si zakoupil příští číslo měsíčníku AutoOjetiny (na stáncích bude od začátku září), neboť tam mimo jiné nalezne čtyřstránkový profil o tomto atraktivním a opravdu veskrze spolehlivém automobilu. Tomáš Dusil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 13:35, RE: Atraktivní
anonym napsal:
LOL
Má to 2 dveře, tak je to atraktivní? :))
dveře to má 3, takže by to vlastně ani nemělo být coupé, ale hatchback, ale jsou i jiní výrobci, co o třídvěřovém autu říkaj, že je to kupé. Ano, na závodění to auto není. Nemá olejový chladič, nemá tlakoměr oleje na přístrojové desce (ale to není sám) a podvozek by také mohl být tužší. Brzdy taky potřebovaly zvýšit účinek. Co ale nechápu je to, jak tu někdo může napsat, že tomu ujede většina vozového parku... Jedno Coupé mám, a to v motorizaci 2,0 102kW. Když člověk umí řadit (což asi většina lidí neumí), tak ujedu hodně vozům na silnici, zejména těm hrdým majitelům ochcávek a passatů a jedno, jestli maj na prdeli napsaný TDI nebo 20V. Do zatáček totiž koncernové vozy jsou díky své vlečné nápravě na zadku trochu mimo mísu. Tady vámi haněný korejec má totiž víceprvkovou nápravu a sedí tak daleko lépe. Ano, motor není v dané třídě nejvýkonnější a 102kW má dnes kde co. Ale není to přecpaný všemi možnými krámy, takže to moc neváží a dynamika je dobrá. Na dvojku to jede kilo, takže z křižovatky ujedete každýmu TDI s neprůhledným černým mrakem za sebou Netvrdím, že to auto je sporťák. Ano, jak tu někdo psal, je to víceméně Lantra se třemi dveřmi, ale za úvahu stojí, hlavně za ty peníze...Pokud nový majitel nekoupí slepovanou bouračku s motorem, kterému nebylo přáno pravidelné výměny kvalitního oleje, pak to auto jezdí a slouží hodně dlouho bez závad...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 14:14, RE: Atraktivní k hovnu
mirpie napsal:
dveře to má 3, takže by to vlastně ani nemělo být coupé, ale hatchback, ale jsou i jiní výrobci, co o třídvěřovém autu říkaj, že je to kupé. Ano, na závodění to auto není. Nemá olejový chladič, nemá tlakoměr oleje na přístrojové desce (ale to není sám) a podvozek by také mohl být tužší. Brzdy taky potřebovaly zvýšit účinek. Co ale nechápu je to, jak tu někdo může napsat, že tomu ujede většina vozového parku... Jedno Coupé mám, a to v motorizaci 2,0 102kW. Když člověk umí řadit (což asi většina l...
Tak nevim no,ale jestli ujizdis Passatum a Octavkam ve verzi 20vt,nebo 1.9tdi 130ps,tak bych te rad videl.A jestli jo,tak bud nezavodili a nebo to byli naci neumeteli.nechci tady pozdvihavat tyto auta,ale vaudine 1.8 20vt,motor stejny jak v oc a passatu 150ps,sem nahanel kolegu z prace a nechytal se,jak na rovine,tak v kopci a zatacky byly dost vyrovnanÿ.proste normalni auto,pro holky na zauceni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 14:49, RE: Atraktivní k hovnu
anonym napsal:
Tak nevim no,ale jestli ujizdis Passatum a Octavkam ve verzi 20vt,nebo 1.9tdi 130ps,tak bych te rad videl.A jestli jo,tak bud nezavodili a nebo to byli naci neumeteli.nechci tady pozdvihavat tyto auta,ale vaudine 1.8 20vt,motor stejny jak v oc a passatu 150ps,sem nahanel kolegu z prace a nechytal se,jak na rovine,tak v kopci a zatacky byly dost vyrovnanÿ.proste normalni auto,pro holky na zauceni.
To ze nekdo ujede ve Huyndai coupe Octavce tdi, na tom neni nic divnyho. Ale - zkus zavodit treba s sestivalcovou Toyotou Camry. Kdyz uz sportak, tak opravdovy, pokud clovek nema na Porsche
tak alespon Celicu. Kdyz uz korejce, tak radeji Lantru, jizdni vlastnosti ma stejne jako coupe. Huyndai coupe r.v. 2002, to je proste Lantra v mene practickem kabatu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 14:53, RE: Atraktivní k hovnu
anonym napsal:
Tak nevim no,ale jestli ujizdis Passatum a Octavkam ve verzi 20vt,nebo 1.9tdi 130ps,tak bych te rad videl.A jestli jo,tak bud nezavodili a nebo to byli naci neumeteli.nechci tady pozdvihavat tyto auta,ale vaudine 1.8 20vt,motor stejny jak v oc a passatu 150ps,sem nahanel kolegu z prace a nechytal se,jak na rovine,tak v kopci a zatacky byly dost vyrovnanÿ.proste normalni auto,pro holky na zauceni.
Coupé nechválím jako auto na závodění. na závodění jsou tu jiní zástupci, třeba Fiat Coupé 20V, Celica 2,0, Honda Prelude, BMW 3 Coupé (myslim v dané kategorii). Ale Coupé s 2,0 na potrápení koncernových aut bohatě stačí. Však se leckterý řidič v ochcávce nebo passatu pěkně šklebil a když jsem ho viděl ve zpětným zrcátku, jak do zatáčky zatáčí už i očima....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 16:57, RE: Trautenberk
anonym napsal:
Bohužel musím smutně konstatovat, že s Vámi souhlasím. Většina z píšících tady pohledné kupé s H na kapotě zhnojila, aniž se v něm někdy svezla. Doporučuji autorovi dotazu a nejen jemu, aby si zakoupil příští číslo měsíčníku AutoOjetiny (na stáncích bude od začátku září), neboť tam mimo jiné nalezne čtyřstránkový profil o tomto atraktivním a opravdu veskrze spolehlivém automobilu. Tomáš Dusil
Souhlas, opravdu lidska zlost nezna mezi, lide tady budou hanit H Coupe a pritom v tom v zivote nesedeli. Vsadim se ze vetsina techto lidi vlastni doma nejaky Piccaso a kamarad jim dal jednou projet nejaky low-end VW a maji pocit ze jsou svetaznali. A nehodlam se tady predhanet ze je lepsi to nebo ono, kazdy clovek ma svuj osobni vkus, nekdy je potreba slevit ze svych prani a uchylit se ke kompromisu. Myslim ze tady nikdo nevlastnime raketove stroje typu Ferrari abychom mohli nekoho shazovat. Radeji se pokuste o objektivni kritiku. M.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 20:58, RE: Atraktivní k hovnu
anonym napsal:
Tak nevim no,ale jestli ujizdis Passatum a Octavkam ve verzi 20vt,nebo 1.9tdi 130ps,tak bych te rad videl.A jestli jo,tak bud nezavodili a nebo to byli naci neumeteli.nechci tady pozdvihavat tyto auta,ale vaudine 1.8 20vt,motor stejny jak v oc a passatu 150ps,sem nahanel kolegu z prace a nechytal se,jak na rovine,tak v kopci a zatacky byly dost vyrovnanÿ.proste normalni auto,pro holky na zauceni.
Nóóó, těch 130 psů v dehtu je opravdu bezkonkurenční výkon... )))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 22:51, RE: Atraktivní k hovnu
anonym napsal:
To ze nekdo ujede ve Huyndai coupe Octavce tdi, na tom neni nic divnyho. Ale - zkus zavodit treba s sestivalcovou Toyotou Camry. Kdyz uz sportak, tak opravdovy, pokud clovek nema na Porsche
tak alespon Celicu. Kdyz uz korejce, tak radeji Lantru, jizdni vlastnosti ma stejne jako coupe. Huyndai coupe r.v. 2002, to je proste Lantra v mene practickem kabatu
Trochu si pletete dojmy s pojmy. Coupé od roku 2002 není žádná Lantra, ale Elantra, navíc značně upravená.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 22:52, RE: Atraktivní k hovnu
anonym napsal:
Nóóó, těch 130 psů v dehtu je opravdu bezkonkurenční výkon... )))
Hlavně od 3000 otáček výše táhne jak kdejakej VTEC, že není liž pravda )))))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.08.2008 01:05, auto pro holky
Zdravím. Může mi tady někdo definovat termín "auto pro holky"? Jenom proto, že se díváme na hezký auto který ale nemá V12, tak je to auto pro holky nebo barbie sporťák? Třeba Puma patří mezi nejzábavnější auta na světě (není to kec, kdo čte SPEED a Top Gear ví svoje). Sem opravdu zvědavej kolik majitelů SPORTOVNÍCH vozů pravidelně navšťevuje tyhle stránky a píše příspěvky. Troufnu si říct, že 90 % z návštěvníků v opravdovym sporťáku nesedělo a asi ani neví jak vypadá. Pánové to je snad jasný že tohle NENÍ sporťák (a nikdy být neměl) o tom přeci kupé založený na běžnejch autech nejsou! Tyhle auta jsou o vzhledu, stylu a někdy i o troše agresivních vibrací v kombinaci s přijatelnejma provozníma nákladama. A to prohánění koncernovejch TDI? Pokud má někdo touhu plést si silnici se závodní dráhou ať slétne zpátky na zem a jede třeba na sprint do Mimoně, tam s ním ostatní aspoň závodí (chápou jeho záměry a neuhýbají v touze zachránit si holý život, což si pako závodník amatér nikdy není schopnej uvědomit).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.08.2008 14:39, Dotaz na autora článku
Dobrý den, htěl bych se zeptat na větu v článku Vytáčení motoru snižuje usazování karbonu. Je to nějak odborně prověřeno? Zní to celkem logicky a často se to říká. Nicméně při jízdě v nižším pásmu otáček já osobně mám nižší spotřebu paliva a spotřebu oleje nulovou, na rozdíl od třeba rychlé jízdy po dálnici. A karbon se přeci z ničeho jiného než z oleje či paliva tvořit nemůže? Jízdou v nižším pásmu otáček samozřejmě nemyslím jízdu v nevhodně nízkých otáčkách do kopce apod, kdy mohlo vznikat zejména u starších aut nedokonalé spalování...Také je ale logické, že vytáčení zvyšuje mechanické opotřebení a tím postupně spotřebu oleje... Jak to vlastně je? Dík za odpověď.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.08.2008 17:33, RE: Dotaz na autora článku
anonym napsal:
Dobrý den, htěl bych se zeptat na větu v článku Vytáčení motoru snižuje usazování karbonu. Je to nějak odborně prověřeno? Zní to celkem logicky a často se to říká. Nicméně při jízdě v nižším pásmu otáček já osobně mám nižší spotřebu paliva a spotřebu oleje nulovou, na rozdíl od třeba rychlé jízdy po dálnici. A karbon se přeci z ničeho jiného než z oleje či paliva tvořit nemůže? Jízdou v nižším pásmu otáček samozřejmě nemyslím jízdu v nevhodně nízkých otáčkách do kopce apod, kdy mohlo vznikat zej...
jde o to, že při vyšších otáčkách je vyšší teplota, nepříznivá pro vznik a hlavně vyšší tlak a rychlost průtoku oleje, který se pak tedy nemá kdy usadit..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.08.2008 11:17, RE: Ing. Jaroslav Černý, CSc., VŠCHT Praha
anonym napsal:
" používání jen kvalitního polosyntetického oleje."

Mazivářské mýty

Mýtus třetí - minerál, polosyntetika, syntetika

(AutoEXPERT, listopad 2004, číslo 11)

Citace z internetových diskusí:

... 15W/40 je minerál,10W/40 je polosyntetika a 5W/40 je plná syntetika...
... minerální oleje rychleji degenerují působením vzdušné vlhkosti a kyslíku...
... v městském provozu se zkracuje výměnná lhůta o 1/3, pokud nepoužíváte plnou syntetiku...


Jestliže někdo o motorových olejích neví téměř vůbec ni...
Do auta patří olej podle specifikace dané od výrobce. Toť vše.
Snaha o osvětu je pane Černý dost odvážná, takže z případných reakcí si nic nedělejte - každá snaha o dobrý skutek přece musí být po zásluze potrestána, že ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.08.2008 11:19, RE: Trautenberk
anonym napsal:
Souhlas, opravdu lidska zlost nezna mezi, lide tady budou hanit H Coupe a pritom v tom v zivote nesedeli. Vsadim se ze vetsina techto lidi vlastni doma nejaky Piccaso a kamarad jim dal jednou projet nejaky low-end VW a maji pocit ze jsou svetaznali. A nehodlam se tady predhanet ze je lepsi to nebo ono, kazdy clovek ma svuj osobni vkus, nekdy je potreba slevit ze svych prani a uchylit se ke kompromisu. Myslim ze tady nikdo nevlastnime raketove stroje typu Ferrari abychom mohli nekoho shazovat. Ra...
No tak pro případné zájemce to má aspoň tu výhodu, že ojetiny budou hodně levné !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.08.2008 18:22, RE: Dotaz na autora článku
mirpie napsal:
jde o to, že při vyšších otáčkách je vyšší teplota, nepříznivá pro vznik a hlavně vyšší tlak a rychlost průtoku oleje, který se pak tedy nemá kdy usadit..
Točit, točit, točit motor doporučují hlavně ti mladší. Ale já už jsem měl druhé nové auto (benzín), kde přimo v návodu k používání se doporučuje včasné řazení rychlostních stupňů směrem nahoru z důvodu prodloužení životnosti motoru a snížení emisí. Proto se na to ptám, je to vlastně tvrzení proti tvrzení. Škoda že na odpověď si nenašel čas sám autor článku, předpokládám odborník.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.08.2008 21:45, Auto pro pozéry
anonym napsal:
Točit, točit, točit motor doporučují hlavně ti mladší. Ale já už jsem měl druhé nové auto (benzín), kde přimo v návodu k používání se doporučuje včasné řazení rychlostních stupňů směrem nahoru z důvodu prodloužení životnosti motoru a snížení emisí. Proto se na to ptám, je to vlastně tvrzení proti tvrzení. Škoda že na odpověď si nenašel čas sám autor článku, předpokládám odborník.
Nahoře huj,dole fuj.Pro pozéry naprosto vyhovující.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.08.2008 12:20, RE: japonec na konec,korea jeste dal
mikes napsal:
Argumentovat amerikou je trochu zcestne - ze valcuji americka auta se nedivim, ty jsou prevalcovany cimkoliv, ale tech evropanu moc v americe nejezdi diky tomu ze se nenabizeji - az na luxusnejsi znacky - a ti si pokud vim nestezuji.
Hlavne evropske automobilky nejsou v USA schopne nabidnout konkurenceschopne ceny. Proto se tam vozi jen luxus (MB, BMW, Jaguar, Volvo apod.) a kupuji si je jen patricne bohati zakaznici. Celkem uspech tam z beznych evropskych automobilek zaziva snad jen VW (ne Skoda ani Seat) s modelem Jetta.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.