PETR napsal:
Jen by mě zájimalo, když autor několikrát zmiňuje, že H je lepší než Octavia, jestli vůbec někdy v Octavii seděl, nebo je to jen typický syndrom na těchto stránkách, srovnávat vše se Škodovkami aniž by autor někdy do tohoto auta usedl. Pak mě ještě napadá závist, že si autor nemůže dopřát třeba tu Octavii. Proč neuvedete kolikrát jste jel v Octavii, kolik km jste si s ní dopřál, jaký motor atd. Zřejmě to nebyla žádná Octavia, typuji, ale jen ten Hyundai!
Měl jsem octavii 1,8 SLX tři čtvrtě roku, byl jsem s ní vcelku spokojen a nebýt zkurv..ý zástavby LPG nejmenovanou pražskou firmou, asi bych ji měl dosud. Mohu porovnávat a ve většině parametrů elantra vítězí. Motor 16 V comon rail je mnohem lepší než TDI 66 nebo 81 kW - plynulý zátah z nízkých do vysokých otáček, kultivovaný chod apod, TDI je ale úspornější. Podvozek O1 v každém případě zaostává za H, o prostoru uvnitř nemluvě. Nevím, jak kvantifikovat to, že elantra se nestává terčem závistivců a zlodějů. Spolu s vyšší spolehlivostí a nižší pořizovací cenou (neodchází váha vzduchu, pozdější výměna rozv. řemene,...) to vychází ročně o desetitisíce korun ve prospěch elantry.
Nevím o tom, že by majitelé vozů Hyundai měli komplex méněcennosti před octavií. Samosebou že druhá generace O2 je už o něčem jiném. Ale porovnáte-li cenově srovnatelé vozy (Tucson 2,2 CRDi VGT) , pak opět jaké vítězí Korea. Zdař!