0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai Genesis 3.8 GDi V6 HTRAC: Seriózní hrozba

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 09.03.2015 14:37, pouliční směs z Václaváku
Nedávno jsem to viděl v nákupáku a důkladně jsem si to prohlížel. V článku je dobře řečeno, že je to designerský kříženec všeho možného od Astona po Audi (ale neříkám že škaredý), vidím v něm i hodně od BMW a zadek je Lexus. Celek OK, ale nepůvodnost je do očí bijící. Interiér komplet A6. Další věc co mě šokovala je cena, tu jsem sice v článku nenašel, ale pohled do ceníku mě rozesmál... Cena začíná na 1,6 mega!!! Za to se dá sehnat i zánovní Panamera!!! Auto by sice mělo být o kvalitách než o značce, ale Hjondé za 1,6 míče? To muselo někomu totálně hrábnout! To bych zkritizoval i u Škody, jsem rád, že se neplete do ničeho většího než je Sup. Asi taková blbost jako když VW vytvořil Phaetona - auto mimořádně kvalitní a technicky propracované, ale furt je to jen VW za cenu Audi...
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 09.03.2015 17:40, RE: pouliční směs z Václaváku
Paul napsal:
Nedávno jsem to viděl v nákupáku a důkladně jsem si to prohlížel. V článku je dobře řečeno, že je to designerský kříženec všeho možného od Astona po Audi (ale neříkám že škaredý), vidím v něm i hodně od BMW a zadek je Lexus. Celek OK, ale nepůvodnost je do očí bijící. Interiér komplet A6. Další věc co mě šokovala je cena, tu jsem sice v článku nenašel, ale pohled do ceníku mě rozesmál... Cena začíná na 1,6 mega!!! Za to se dá sehnat i zánovní Panamera!!! Auto by sice mělo být o kvalitách než o značce, ale Hjondé za 1,6 míče? To muselo někomu totálně hrábnout! To bych zkritizoval i u Škody, jsem rád, že se neplete do ničeho většího než je Sup. Asi taková blbost jako když VW vytvořil Phaetona - auto mimořádně kvalitní a technicky propracované, ale furt je to jen VW za cenu Audi...


Taky jsem si ho prohlížel, je to hezké auto. Ten motor je taky fajn, tedy aspon na papíře. Nikdy jsem s tim nejel. Ale za tu cenu jich moc neprodají, je totálně mimo realitu. A nemají diesel

reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Pondělí 09.03.2015 17:50, RE: pouliční směs z Václaváku
PetrT napsal:
Paul napsal:
Nedávno jsem to viděl v nákupáku a důkladně jsem si to prohlížel. V článku je dobře řečeno, že je to designerský kříženec všeho možného od Astona po Audi (ale neříkám že škaredý), vidím v něm i hodně od BMW a zadek je Lexus. Celek OK, ale nepůvodnost je do očí bijící. Interiér komplet A6. Další věc co mě šokovala je cena, tu jsem sice v článku nenašel, ale pohled do ceníku mě rozesmál... Cena začíná na 1,6 mega!!! Za to se dá sehnat i zánovní Panamera!!! Auto by sice mělo být o kvalitách než o značce, ale Hjondé za 1,6 míče? To muselo někomu totálně hrábnout! To bych zkritizoval i u Škody, jsem rád, že se neplete do ničeho většího než je Sup. Asi taková blbost jako když VW vytvořil Phaetona - auto mimořádně kvalitní a technicky propracované, ale furt je to jen VW za cenu Audi...
Taky jsem si ho prohlížel, je to hezké auto. Ten motor je taky fajn, tedy aspon na papíře. Nikdy jsem s tim nejel. Ale za tu cenu jich moc neprodají, je totálně mimo realitu. A nemají diesel




Psal jsem to ve vlákně vedle. S předchozím jsem parkát jezdil v Arábii, tam jezdí víc pro nás neznámých resp. u nás neviděných modelů (třebase mi hodně líbil Avalon). U Genesise je cítit, že to prostě JE vlajková loď, i když to je mišmaš všech možných značek. Výhodou pro někoho buide, že se bude dát koupit jako ojetina za zlomek původní ceny. A že ojetiny budou, o to strach nemám, jsou od horších cenových nesmyslů (Vel Satis, Multipla a další, které na to, jak vypadaly, stály majlant a kupovaly se).
Genesis je alternativou pro ty, kteří z různých důvodů enchtějí jít s davem a nechtějí tedy A6, 5er či mergla E řady.
Mně se v tom jelo velmi velmi pohdlně a upřímně, měl jsem lepší pocit, než z A6, protože Genesis je top model, zatímco A6 tuctový auto, kterejch je všude kupy. A já mám kluky šikmooký docela rád
Jinak konstrukce snad má pocházet z Německa, nepletu li se.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 09.03.2015 19:01, RE: pouliční směs z Václaváku
Zdeny60 napsal:
PetrT napsal:
Paul napsal:
Nedávno jsem to viděl v nákupáku a důkladně jsem si to prohlížel. V článku je dobře řečeno, že je to designerský kříženec všeho možného od Astona po Audi (ale neříkám že škaredý), vidím v něm i hodně od BMW a zadek je Lexus. Celek OK, ale nepůvodnost je do očí bijící. Interiér komplet A6. Další věc co mě šokovala je cena, tu jsem sice v článku nenašel, ale pohled do ceníku mě rozesmál... Cena začíná na 1,6 mega!!! Za to se dá sehnat i zánovní Panamera!!! Auto by sice mělo být o kvalitách než o značce, ale Hjondé za 1,6 míče? To muselo někomu totálně hrábnout! To bych zkritizoval i u Škody, jsem rád, že se neplete do ničeho většího než je Sup. Asi taková blbost jako když VW vytvořil Phaetona - auto mimořádně kvalitní a technicky propracované, ale furt je to jen VW za cenu Audi...
Taky jsem si ho prohlížel, je to hezké auto. Ten motor je taky fajn, tedy aspon na papíře. Nikdy jsem s tim nejel. Ale za tu cenu jich moc neprodají, je totálně mimo realitu. A nemají diesel
Psal jsem to ve vlákně vedle. S předchozím jsem parkát jezdil v Arábii, tam jezdí víc pro nás neznámých resp. u nás neviděných modelů (třebase mi hodně líbil Avalon). U Genesise je cítit, že to prostě JE vlajková loď, i když to je mišmaš všech možných značek. Výhodou pro někoho buide, že se bude dát koupit jako ojetina za zlomek původní ceny. A že ojetiny budou, o to strach nemám, jsou od horších cenových nesmyslů (Vel Satis, Multipla a další, které na to, jak vypadaly, stály majlant a kupovaly se).Genesis je alternativou pro ty, kteří z různých důvodů enchtějí jít s davem a nechtějí tedy A6, 5er či mergla E řady.Mně se v tom jelo velmi velmi pohdlně a upřímně, měl jsem lepší pocit, než z A6, protože Genesis je top model, zatímco A6 tuctový auto, kterejch je všude kupy. A já mám kluky šikmooký docela rád Jinak konstrukce snad má pocházet z Německa, nepletu li se.


Propad ceny bude naprosto brutální, jako ojetina to bude určitě velmi dobrý kup. Ale cena za nové je na Evropu přestřelená.
Jinde asi ne, vždyt v Číně je i ten Phaeton trhák, proto se ještě vůbec vyrábí. Prostě tam ocení auto, ne značku.

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 09.03.2015 19:26, RE: pouliční směs z Václaváku
Paul napsal:
Nedávno jsem to viděl v nákupáku a důkladně jsem si to prohlížel. V článku je dobře řečeno, že je to designerský kříženec všeho možného od Astona po Audi (ale neříkám že škaredý), vidím v něm i hodně od BMW a zadek je Lexus. Celek OK, ale nepůvodnost je do očí bijící. Interiér komplet A6. Další věc co mě šokovala je cena, tu jsem sice v článku nenašel, ale pohled do ceníku mě rozesmál... Cena začíná na 1,6 mega!!! Za to se dá sehnat i zánovní Panamera!!! Auto by sice mělo být o kvalitách než o značce, ale Hjondé za 1,6 míče? To muselo někomu totálně hrábnout! To bych zkritizoval i u Škody, jsem rád, že se neplete do ničeho většího než je Sup. Asi taková blbost jako když VW vytvořil Phaetona - auto mimořádně kvalitní a technicky propracované, ale furt je to jen VW za cenu Audi...


ano, cena tam začíná a v podstatě i končí. to u takové A6 nebo 5er je možné dostat se i na víc než dvojnásobek základu. ono se jich pár prodá, o to strach nemám. a potom-jak říká zdeny-to bude výborná koupě ojetiny. to auto je v reálu nádherné, škoda že nebude i s osmiválcem jako předchozí model. on už Centennial byl pořádný kus auta, škoda jen oněch GDI motorů původem od Mitsubishi které mají přímý vstřik a případné zplynování značně ztíží.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 09.03.2015 19:55, ...
Genesis mně zaujal tím, že slibovali odpojitelný pohon 4x4 v rámci úsporného jízdního režimu. Ale to se asi do sériového auta nedostalo, nebo se pletu? To by bylo auto podle mého gusta. 4x4 jenom když chci aby bylo 4x4, jinak RWD.
Jinak na živo je to hezké auto, ale za tu cenu fakt drahý. Navíc šestivál do téhle třídy není nic moc.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pondělí 09.03.2015 20:48, design
Dnes jsem se s tímto autem setkal na dálnici (poprvé) a musím uznat, že nevypadá vůbec špatně. Ve zpětném zrcátku je to jasný Aston - znak na kapotě je "nezaměnitelný".... Ale celkově pěkné a hodně opravdu hodně velké auto (subjektivně větší než E-klasse).
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 09.03.2015 21:45, RE: design
Pavlik napsal:
Dnes jsem se s tímto autem setkal na dálnici (poprvé) a musím uznat, že nevypadá vůbec špatně. Ve zpětném zrcátku je to jasný Aston - znak na kapotě je "nezaměnitelný".... Ale celkově pěkné a hodně opravdu hodně velké auto (subjektivně větší než E-klasse).


I objektivně. Je to sice splácanina deseti různých aut, ale naživo je to fakt hezké.
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Pondělí 09.03.2015 21:57, .
Tak možná dneska Genesis se úplně nevyrovná A6, 5er, E atd, ale rozdíly jsou spíš v maličkostech,a korejci se každou generací neuvěřitelně zlepšují.
Pravděpodobně i samotný Hyundai ani dedoufá, že Genesis v Evropě ohrozí zavedené značky, spíš je to taková imidžovka pro povědomí značky. Zcela jistě počet prodaných kusů u nás bude mizerný a tak se asi nezaplatí školení zaměnstnanců a překlad servisních manuálů atd.
Pro ty co nemůžou uvěřit tomu že si Hyundai vůbec "dovolil" vyrobit auto vyšší střední třídy, tak v Koreji nebo v USA prodává ještě větší model Equus.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 09.03.2015 22:02, RE: .
ctverak napsal:
Tak možná dneska Genesis se úplně nevyrovná A6, 5er, E atd, ale rozdíly jsou spíš v maličkostech,a korejci se každou generací neuvěřitelně zlepšují.Pravděpodobně i samotný Hyundai ani dedoufá, že Genesis v Evropě ohrozí zavedené značky, spíš je to taková imidžovka pro povědomí značky. Zcela jistě počet prodaných kusů u nás bude mizerný a tak se asi nezaplatí školení zaměnstnanců a překlad servisních manuálů atd.Pro ty co nemůžou uvěřit tomu že si Hyundai vůbec "dovolil" vyrobit auto vyšší střední třídy, tak v Koreji nebo v USA prodává ještě větší model Equus.


Protože napodobit něco, co už existuje, není až takový problém, respektive to obšlehnout. Přijít s úplně novou technologií, jako to dělá německá D3 a další automobilky, to je trochu jiné kafe. Docela mně zaráží, že Toyota nevyrábí velké auto. Protože tak jako má svůj protiobraz LC 200 v Lexusu LX, stejně bych vítal něco na způsob Lexusu LS u Toyoty...
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.