0
zpět
 

diskuze k tématu: Kia Carnival nebo Peugeot 807

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 10.04.2015 15:32, RE: Peugeot 807 2.2HDi
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
Pepe napsal:
Jiri Knop napsal:
Rady, zkušenosti a zprostředkované názory se tu rozmnožily. To jsem rád, ale jsem z toho zmatený. Jedno vím jistě, Kiu nebrat. Ale jak je to s tím motorem? Většina z vás doporučuje 2.0 HDi, pro jeho menší poruchovost. Já sem se při svém pátrání dočetl opak. Hodně názoru i zde na Tipcars.com se přiklání k 2.2 HDi. Nemluvě o tom, že dvoulitr mi opravdu přijde pro takové auto slabý. Nejspíš to bude nakonec vše o štěstí. Před 8 lety jsem koupil ojetou Lagunu 1.9 dti a dodnes, po 8 letech a 140 000km, jsem zjistil, že jsem do ní lil jen naftu. Tak snad se mě to štěstí bude držet dál. A co Renault Grand Espace?
Ono je až k nevíře, jak "fundovaně" dokážou radit lidé, co provozujou benzínová auta s minimálním nájezdem. Všude radí "volte benzín, nejlépe V8 s plynem", ale jakmile se jiná kategorie lidí baví o naftovém pohonu, opět přispěchají do debaty se zaručeně ověřenými informacemi. Sice jen vyčtené z netu (a původně pochycené třeba mezi třetím pětipivem a pádem pod stůl v restauraci), to jim ale nebrání ve vehementní argumentaci. Třeba proti člověku, kterej uvedený motor provozuje hezkou řádku km (aktuálně 342tkm). Ten je potom táááákle malinkatej, protože to někdo někde napsal. To ani nemá cenu komentovat. Jednoduše řečeno - dvoulitr bude opravdu slabý, utahaný. Pokud možno vyberte auto bez tažného. Popravdě, motor bude to poslední, co na autě odejde. Spíš to budou různá čidla, ložiska, čepy, ramena. Plus elektrika, zlobí elektrické zavírání dveří. Připojuju se k názoru, že Lancia bude při +- stejné ceně nejlépe vybavená + lepší čalounění.
no nekecej že se mnou také v něčem souhlasíš )) pokud si přečteš mé příspěvky tak jsem napsal že za mě benzín s plynem (a nejlépe v Lancii), což ale tazatel vylučuje, tedy naftu. a že pežotí nafty jsou v pohodě. potom jsi se ptal čím že jako trpí 2.2HDi tak jsem se podíval na fóra a hodil to do placu, pouhé názory lidí kteří s ní jezdí-jezdili-servisovali. vzhledem k tomu že se jich prodalo asi pár desítek či stovek tisíc tam nějaké problémy najdeš. ty máš bezproblémový kus, nebo se k němu umíš chovat, uznej že to dělá taky hodně. jak už jsem někde psal-i blbuvzdorný VQ35 jeden šulin odvařil za pár tisíc. ale následně jsem doporučil dvoulitrovou naftu s tím že jich bude víc, nebo ne? větší výběr, větší šance najít pěkný kus. a dodal jsem že na ježdění s dětma to stačí. tak co se do mě kurva navážíš? i když jsem jezdil 40 za rok tak jsem jezdil třílitrovým benzínem, prostě mě to sedí víc. máš s tím nějaký problém?
Tak já asi nebudu ten, kdo tady má problémy . Ten člověk chtěl radu od lidí, co s tím jezdí. Číst určitě umí a hledat taky. Kupodivu našel něco úplně jinýho . Klidně se považuj za znalce všeho, já ti to neberu. A uber plyn, nikdo se do tebe nenaváží. Nedokážu si představit, jak bys teprve vyváděl, kdybych já trousil vyčtená s tebou nesouhlasná moudra v diskuzi o víceválcových benzínech . To by tě teprve hypertenze prověřila pumpu

děkuji za dojemnou starost o mé zdraví ale stále nechápu proč máš potřebu proti mě osobně útočit. když ti to udělá dobře tak si posluž, ale uvědom si že jsi to ty kdo se tu ztrapňuje. pěkný víkend.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Pátek 10.04.2015 16:24, RE: Peugeot 807 2.2HDi
tomaskrtek napsal:
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
Pepe napsal:
Jiri Knop napsal:
Rady, zkušenosti a zprostředkované názory se tu rozmnožily. To jsem rád, ale jsem z toho zmatený. Jedno vím jistě, Kiu nebrat. Ale jak je to s tím motorem? Většina z vás doporučuje 2.0 HDi, pro jeho menší poruchovost. Já sem se při svém pátrání dočetl opak. Hodně názoru i zde na Tipcars.com se přiklání k 2.2 HDi. Nemluvě o tom, že dvoulitr mi opravdu přijde pro takové auto slabý. Nejspíš to bude nakonec vše o štěstí. Před 8 lety jsem koupil ojetou Lagunu 1.9 dti a dodnes, po 8 letech a 140 000km, jsem zjistil, že jsem do ní lil jen naftu. Tak snad se mě to štěstí bude držet dál. A co Renault Grand Espace?
Ono je až k nevíře, jak "fundovaně" dokážou radit lidé, co provozujou benzínová auta s minimálním nájezdem. Všude radí "volte benzín, nejlépe V8 s plynem", ale jakmile se jiná kategorie lidí baví o naftovém pohonu, opět přispěchají do debaty se zaručeně ověřenými informacemi. Sice jen vyčtené z netu (a původně pochycené třeba mezi třetím pětipivem a pádem pod stůl v restauraci), to jim ale nebrání ve vehementní argumentaci. Třeba proti člověku, kterej uvedený motor provozuje hezkou řádku km (aktuálně 342tkm). Ten je potom táááákle malinkatej, protože to někdo někde napsal. To ani nemá cenu komentovat. Jednoduše řečeno - dvoulitr bude opravdu slabý, utahaný. Pokud možno vyberte auto bez tažného. Popravdě, motor bude to poslední, co na autě odejde. Spíš to budou různá čidla, ložiska, čepy, ramena. Plus elektrika, zlobí elektrické zavírání dveří. Připojuju se k názoru, že Lancia bude při +- stejné ceně nejlépe vybavená + lepší čalounění.
no nekecej že se mnou také v něčem souhlasíš )) pokud si přečteš mé příspěvky tak jsem napsal že za mě benzín s plynem (a nejlépe v Lancii), což ale tazatel vylučuje, tedy naftu. a že pežotí nafty jsou v pohodě. potom jsi se ptal čím že jako trpí 2.2HDi tak jsem se podíval na fóra a hodil to do placu, pouhé názory lidí kteří s ní jezdí-jezdili-servisovali. vzhledem k tomu že se jich prodalo asi pár desítek či stovek tisíc tam nějaké problémy najdeš. ty máš bezproblémový kus, nebo se k němu umíš chovat, uznej že to dělá taky hodně. jak už jsem někde psal-i blbuvzdorný VQ35 jeden šulin odvařil za pár tisíc. ale následně jsem doporučil dvoulitrovou naftu s tím že jich bude víc, nebo ne? větší výběr, větší šance najít pěkný kus. a dodal jsem že na ježdění s dětma to stačí. tak co se do mě kurva navážíš? i když jsem jezdil 40 za rok tak jsem jezdil třílitrovým benzínem, prostě mě to sedí víc. máš s tím nějaký problém?
Tak já asi nebudu ten, kdo tady má problémy . Ten člověk chtěl radu od lidí, co s tím jezdí. Číst určitě umí a hledat taky. Kupodivu našel něco úplně jinýho . Klidně se považuj za znalce všeho, já ti to neberu. A uber plyn, nikdo se do tebe nenaváží. Nedokážu si představit, jak bys teprve vyváděl, kdybych já trousil vyčtená s tebou nesouhlasná moudra v diskuzi o víceválcových benzínech . To by tě teprve hypertenze prověřila pumpu
děkuji za dojemnou starost o mé zdraví ale stále nechápu proč máš potřebu proti mě osobně útočit. když ti to udělá dobře tak si posluž, ale uvědom si že jsi to ty kdo se tu ztrapňuje. pěkný víkend.


Já útočím??? Tak to potom jo.... Měj se
reagovat
Michal 22
počet příspěvků51
datum registrace09.10.2008
Pátek 10.04.2015 17:28, RE: Peugeot 807 2.2HDi
Jiri Knop napsal:
Rady, zkušenosti a zprostředkované názory se tu rozmnožily. To jsem rád, ale jsem z toho zmatený. Jedno vím jistě, Kiu nebrat. Ale jak je to s tím motorem? Většina z vás doporučuje 2.0 HDi, pro jeho menší poruchovost. Já sem se při svém pátrání dočetl opak. Hodně názoru i zde na Tipcars.com se přiklání k 2.2 HDi. Nemluvě o tom, že dvoulitr mi opravdu přijde pro takové auto slabý. Nejspíš to bude nakonec vše o štěstí. Před 8 lety jsem koupil ojetou Lagunu 1.9 dti a dodnes, po 8 letech a 140 000km, jsem zjistil, že jsem do ní lil jen naftu. Tak snad se mě to štěstí bude držet dál. A co Renault Grand Espace?


Začnu od konce. Koupě ojetého auta je vždy sázka do loterie. Otec má zase přes 10 let Mondeo 1. generace s nejhorším možným 1,8 TD, sám na něm najel téměř 200.000 km a ono to pořád jezdí. Když to kupoval, to bylo řečí, jak se to bude pořád kazit.
Na Renault Grand Espace bych se vykašlal, údajně Scénic II. generace je překvapivě spolehlivý a odolný. Nestačil by ten?
Níže vám dám odkaz na podobnou diskuzi na Peugeot Clubu - od lidí, co ta auta měla.

http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/96607-motor-a-zavady-807/
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Pátek 10.04.2015 22:45, RE: Peugeot 807 2.2HDi
Michal 22 napsal:
Jiri Knop napsal:
Rady, zkušenosti a zprostředkované názory se tu rozmnožily. To jsem rád, ale jsem z toho zmatený. Jedno vím jistě, Kiu nebrat. Ale jak je to s tím motorem? Většina z vás doporučuje 2.0 HDi, pro jeho menší poruchovost. Já sem se při svém pátrání dočetl opak. Hodně názoru i zde na Tipcars.com se přiklání k 2.2 HDi. Nemluvě o tom, že dvoulitr mi opravdu přijde pro takové auto slabý. Nejspíš to bude nakonec vše o štěstí. Před 8 lety jsem koupil ojetou Lagunu 1.9 dti a dodnes, po 8 letech a 140 000km, jsem zjistil, že jsem do ní lil jen naftu. Tak snad se mě to štěstí bude držet dál. A co Renault Grand Espace?
Začnu od konce. Koupě ojetého auta je vždy sázka do loterie. Otec má zase přes 10 let Mondeo 1. generace s nejhorším možným 1,8 TD, sám na něm najel téměř 200.000 km a ono to pořád jezdí. Když to kupoval, to bylo řečí, jak se to bude pořád kazit.Na Renault Grand Espace bych se vykašlal, údajně Scénic II. generace je překvapivě spolehlivý a odolný. Nestačil by ten?Níže vám dám odkaz na podobnou diskuzi na Peugeot Clubu - od lidí, co ta auta měla.http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/96607-motor-a-zavady-807/


Takže tam slovy JEDNOMU člověku na Slovensku odešly vstřiky, a měl je problémy vyndat. Fatální masová závada, jasně. Další tam píše 79kW dvoulitr nebrat, slabé (zajímavé, tam se shodnem). Pak se to tam hemží variantama optimalizovanýma daňově kvůli cílové zemi. Nakolik si servisy u nás poradí se softwary nechci hádat. Ok, pokud rozpočet dovolí, 2,0 se 100kW, navíc to má i šestku. Na můj vkus to má hrubší projev, ale budiž.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.