citace:
reakce na: TomasB, 26.07.2019 08:55 (Jelikož se ptáš slušně, tak js ...)
Tak je vidět, že Subaru se právě staví čelem, pokud měnilo celá auta. nehldě na to, že pokud je pravda, co píšeš a šlo cca 300 aut, je to v portfoliu automobilky nic. Dokážu si představit, že třeba Das Uberauto by sezvala auta na servis a sloupky by dovařili
Jinak CVT má skutečně 60 tisíéc a jak se dnes ukazuje, tak jde o velmi splehlivé řešení. ten nešťastní, co mu klekla CVT asi před 5 lety, se nesmazatelně zapsal do dějin FHI, ale nutno dodat, že to byla pro Subaru právěvýtečná reklama, protože šlo o jeden jediný vadný ksu - a to třeba o DSG říct nejde. ty odchází jak na běžícím pás, ať měniš, nebo neměníš. Znám kolegy z klubu, co mají na CVT přes 250tkm, dalšíé lidé zejména z Austrálie a Nového Zélendu mají podobné nájezdy, ale v daleko větším vedru a jezdí bez potíží. Ale mění. Jinak vývoj v převodovokách s estále více kloní k CVT - SUbaru, toyota, Nissan, Lexus a další. Je to levné a na svoji koncepci vysoce spolehlivé zařízení. Ad výkon: když budu psát o sobě, tak cca v15 let jsem pracoval v zahraničí pro zahraniční fimru a jezdil jsem měsíčně tak 6-7000km. Takže dost. Ano, s Outbackem by to bylo poněkdu komplikovanější, protože tehdá se jezdilo tzv. na krev, čili plyn znal 2 poloha - nahoře a dole. Mezi tím nic. Takže jsem jezdil s dýzly a převážně ještě se zvýšeným výkonem (Sˇkoda, Volvo, Pežot-celkem šlo o cca 8-9 auta za ta léta). ALE: dnes jezím sOutbackem zejména na lyže (Itálie, Rakousko) a kupodivu - jedu s davem. Dnes už jous ty doby, co se lítalo po dálnici 200, dávno naštěstí za námi a ani tu potřebu a odvahu už dnes nemám. Takže si jedu svých tacho 130, čili reál 120, s rakví a plnou náloží za nějakých 7,4/100 a jsem vysmátej. Nepotřebuji už nlámat rychlostní rekordy a třást se, že přijdu o papíry kvli rychlosti. Takže oino je na zvážení, zdali je těch 175HP moc a nebo málo. A pokud argumentuješ 10s/100 - co je v lidksém životě 3 vetřiny ? To je rozdíl mezi těmi 10s/100 a třeba 7s/100. Nic. Nula nic. Mám se rád, mám rád život, jsem už skoro rok na pracáku )dobrovolně a využívám váýhod, co mi stát nabízí) a pak už si budeme jen užívat ze svých úspor a na práci se*u zvysoka. Budeme jezdit, chodit po horách, k moři, prostě dolce viat. A čas je pro mě ukradenej pojem. je mi fuk, jestli na hory pojedu 10 hodin nebo 11, šuma fuk. nepotřebuji si honit ego a kupovat auta s 5s/100 ( i když jedno mám stále ještě doma, ale z důvodu nevyužití jej prodávám, poctivá atmosféra 3,7 litru V6 a s335H a 5,8s/100). Ale k čemu? pořídili jsem si se ženou e-biky a tradá autu! Vyjedem do hor a svět mi může líbat řiť. O tomhle je život, ne o kusu plechu, kterj za půl roku ztratí 1/2 svý hodnoty. Z tohodle už jsem naštěstí vyrostl a myslím, že svých 27 aut-pokud počítám dobře-je dávnou minulostí. Pokud prodám Infiniti, nechám si outbacka a k tomu MOndeo, co jsem zděli po otci s 1,8 a asi 2x bořený. To je nejlepší auto, co jsem kdy měl. Nežere, paradoxně totál bez koroze, je mu fuk, jestli mi někdo označí dveře u marketu, bez havarijky, prostě auto se starý školy a parádním poměrem cena/UH. Chětl jsem letos kupovat levorga, ale opřehodnotil jsem to. nemá pro nás msysl. Outback je vychytanej, nabízí více prostoru pro kola a lyže a modelářský krámy a navíc, je odepsanej z firmy a v top stavu. Takže nač? Radši jsem is koupili pořádný e-biky, z nich máme větší radost. Svoboda, bezstarostnmost, volnost pohybu. O tomhle je naše vize. A v zimě vezmeme Oťase, zajejdem tam, kde ostatní končí, nasadíme skialpy a davaj do divočinky. bez lidí, bez starostí. troškiu OT, ale jen pro vysvětlení mé filozofie.