anonym napsal:
neda mi nez reagovat na "strasne nespolehlivy motor" u fordu escort, za 120000KC se da sehnat naftovy escort rok 97-98 kombi, ktery vam bude jeste hodne dlouho slouzit...designove neporovnatelne s ZX ci kappou, to je srovnani asi jako mobilni telefon a volani z okna....autor clanku je zjevne zcela neobjektivni...
Tento motor má litinovou hlavu válců, kterou Mercedes-Benz opustil s piánem, Škoda s modelem 120, Ford dodnes ne. Jako jediný. Ale 1,8 TDCi má samozřejmě přímý vstřik, takže tepelné namáhání je nízké. S předkomůrkou bylo naopak velmi vysoké, zejména pokud někdo celkem vysoký výkon 66 kW využíval. Tyhle hlavy praskaly, to mi nikdo nevymluví. Já beru věci z jejich fyzikální podstaty.
Krom toho na motoru je 17 další značkou přiznaných konstrukčních chyb, jenž byly při modernizaci na přímý vstřik (nejdříve TDDi, pak TDCi) odstraněny. Nezastávejte se ho, prokazujete neznalost. Vzdejte to, dokud je čas. Než sem těch 17 chyb vyjmenuju a náležitě sugestivně podám.