anonym napsal:
S tou demontáží motoru z vozu si opravdu srandu nedělám. Dle servisního manuálu, či autodat to tak opravdu je. Tím ovšem nechci tvrdit, že bez této komplikace rozvody neuděláte. Opravdu jsou někteří mechanici tak šikovní, že to zvládnou bez toho. Jaký na to mají grif nevím, ale pamatuji si, že třena u Alfy 156 2,4 JTD se to ve značkovém servisu opravdu dělalo tímto drastickým způsobem. Ono se stačí podívat, jak je motor mezi podběhy namačkaný z čehož i úplný laik usoudí, že výměna rozvodů nijak ...
Vážený pane Dusile, můžete mi prosím prozradit, ve kterém servisu jste viděl, že se u AR 156 2,4JTD při výměně rozvodů vyndával motor? Já jen abych do takového servisu nikdy nejel!!! Nespletl jste si to tak náhodou s motorem 2,5 V6 ??? Ten se musí stejně tak jako u Lybry nebo Brava HGT povolit na dvou silentblocích a naklonit. Mechanik, který u těchto verzí vyndává při výměně rozvodů celý motor je fušer a nemehlo! U AR 156 2,4 jsem v životě v servisu neviděl, že by se u výměny rozvodů vyndával motor, a to jsme jich v servisu měli bezpočet! S pozdravem Tomáš Novotný