0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes w210 290td

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, ostatní, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2013 20:48, Mercedes w210 290td
dobry den chci viedet poruchy a celkovovo recenzi na rok vyroby 97-99 mam problem koupit kvalitni tlmiče dekuji gora
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Pondělí 08.04.2013 22:16, Čerpadla
Chtěl bych se zeptat, zdali 290TD a 300TD měli elektronicky řízená vstřik/vstřiky a jaký typ vstrřikovacího čerpadla byl použit. Řadově čerpadlo jako u předchůdce řadové nebo již nějaký sklasický Bosh či Lucas jako u konkurence?

Děkuji za odpověď.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Úterý 09.04.2013 00:16, Auto bývalo designově revoluční
ale první co mě napadlo při pohledu na fotku jsou žebráci z Rumunska. Za to ale to auto bohužel nemůže
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Úterý 09.04.2013 08:16, škoda že rezne, ale hlavně koroduje
Souhlasím s autorem v mnohém, hlavně co se týká ducha klasického Mercedesu a typickém pohodlí. Bohužel hlavně ročníky před faceliftem kvetou jak alpská louka v létě a to i na nejméně očekávaných místech. Na rakouském venkově jsou staré Mercedesy pořád aktuálním vozidlem (i když ve zcela jiném stavu než u nás obvyklé dojížděcí kusy) a začínám si všímat, že jezdí stále stejně W124, 190 a prvních C, ale ubývá Masařek a C druhé generace. Ty jsou nahrazovány buď novějšími typy, nebo zcela jinými značkami. Doufám, že si Mercedes napraví reputaci modely, jakými je např. aktuální C a E, na kterých je vidět pokrok i návrat ke kořenům.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 09.04.2013 09:40, RE: škoda že rezne, ale hlavně koroduje
Paul napsal:
Souhlasím s autorem v mnohém, hlavně co se týká ducha klasického Mercedesu a typickém pohodlí. Bohužel hlavně ročníky před faceliftem kvetou jak alpská louka v létě a to i na nejméně očekávaných místech. Na rakouském venkově jsou staré Mercedesy pořád aktuálním vozidlem (i když ve zcela jiném stavu než u nás obvyklé dojížděcí kusy) a začínám si všímat, že jezdí stále stejně W124, 190 a prvních C, ale ubývá Masařek a C druhé generace. Ty jsou nahrazovány buď novějšími typy, nebo zcela jinými značkami. Doufám, že si Mercedes napraví reputaci modely, jakými je např. aktuální C a E, na kterých je vidět pokrok i návrat ke kořenům.


a proto si dlouholetí zastánci nejen modelu E ale celé značky, kterých je v mém okolí několik, koupili 5er. mercek si to hodně pohnojil ústupem z kvalitativních standardů osmdesátých a první poloviny devadesátých let na úkor zvýšení dostupnosti. nepozoruji že by v pozdějších řadách byly nějaké vyjímečné a žádané kusy jako jsou např. kupé 124 300/320 CE nebo u Porsche montovaný sedan 124 500, W140 500/600, SL, žehlička... a rozhodně bych si raději za stejnou cenu koupil zachovalý 300CE 1990 než jakékoliv CL z roku 99 a mladší.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Úterý 09.04.2013 16:04, RE: škoda že rezne, ale hlavně koroduje
tomaskrtek napsal:
Paul napsal:
Souhlasím s autorem v mnohém, hlavně co se týká ducha klasického Mercedesu a typickém pohodlí. Bohužel hlavně ročníky před faceliftem kvetou jak alpská louka v létě a to i na nejméně očekávaných místech. Na rakouském venkově jsou staré Mercedesy pořád aktuálním vozidlem (i když ve zcela jiném stavu než u nás obvyklé dojížděcí kusy) a začínám si všímat, že jezdí stále stejně W124, 190 a prvních C, ale ubývá Masařek a C druhé generace. Ty jsou nahrazovány buď novějšími typy, nebo zcela jinými značkami. Doufám, že si Mercedes napraví reputaci modely, jakými je např. aktuální C a E, na kterých je vidět pokrok i návrat ke kořenům.
a proto si dlouholetí zastánci nejen modelu E ale celé značky, kterých je v mém okolí několik, koupili 5er. mercek si to hodně pohnojil ústupem z kvalitativních standardů osmdesátých a první poloviny devadesátých let na úkor zvýšení dostupnosti. nepozoruji že by v pozdějších řadách byly nějaké vyjímečné a žádané kusy jako jsou např. kupé 124 300/320 CE nebo u Porsche montovaný sedan 124 500, W140 500/600, SL, žehlička... a rozhodně bych si raději za stejnou cenu koupil zachovalý 300CE 1990 než jakékoliv CL z roku 99 a mladší.


Nedávno jsem viděl před horským hotelem v Rakousku zaparkované MB SEC z konce 80. let. Vedle samé Audi Q, BMW X atd. SEC tam bylo jediné auto, za kterým se někdo ohlídnul. A i po těch 25 letech vypadalo zatraceně dobře. Klidně bych s ním jezdil každý den, kdyby mi nebylo líto jej vláčet přes nasolené díry a nechat ho zaparkované před supermarkety napospas tupým ignorantům (ano přibyl mi na autě další škrábanec)
reagovat
radovan.djelmo@email.cz
počet příspěvků1
datum registrace10.03.2014
Pondělí 10.03.2014 09:00, Zkušenosti majitele 270 Cdi Kombi Elegance
Dobrý den, zdravím všechny majitele a fandy vozů MB E- klasse. Přečtení zde zveřejněných příspěvků mne přimělo podělit se s vámi o mou zkušenost s tímto typem vozu. Jedná se jednoznačně o vůz který nejen ve své době, ale ještě i dnes poskytuje svému majiteli velmi komfortní svezení a prvky výbavy, které ještě dnes řada nových vozů postrádá v základní výbavě. Tato auta si v naprosté většině případů jako nová pořizovali majitelé, kteří si takto pohodlný vůz vybrali zejména proto, že najedou větší počet km, než je běžné. Proto je dnes obtížné nalézt kus který má rozumné km. Sám jsem dlouho vybíral a viděl celou řadu vozů s přetočeným tachometrem. Na interiéru totiž u těchto vozů nenechává zub času téměř žádné známky opotřebení. Jeden ukazatel však spolehlivě prozradí počet najetých km i bez servisní knížky, a to je sedadlo řidiče. Pokud narazíte na vozidlo, které má rozedranou bočnici sedadla řidiče, věřte, že tento kus á hodně přes 300000 km. Nalézt kus poctivou servisní knížkou je dnes bohužel skutečně vzácnost a tyto kusy mají obecně vyšší cenu, neboť jejich majitelé jsou si této skutečnosti velmi dobře vědomi. Tato investice navíc se vám však nepochybně vyplatí, protože je to záruka slušného technického stavu a bezproblémového užívání pro dalšího majitele. Sám jsem nakonec objevil po několika zbytečných cestách na inzerát v České republice, kdy jsem pokaždé nakonec přijel na vozidlo, které nemělo servisní knížku ač to prodávající tvrdil v inzerátu (nakonec se vždy ukázalo, že je to jen tahák na lidi a na místě vám předloží uživatelský manuál) jeden skutečně zachovalý kousek ve Štutgartu. Majitel ročník narození 1928 s ním najel do okamžiku prodeje 211000km a vozidlo servisoval celých 11 let i po skončení tovární záruky v autorizovaném servisu a vše měl řádně zapsáno a orazítkováno v servisní knížce. Pokud uvažujete o koupi tohoto typu vozu, rozhodně se vyplatí investovat svůj čas a objet více inzerátů a skutečně si vybrat. Jak jsem již řekl, bohužel u nás v ČR. je nabídka tohoto vozu s doloženou servisní historií velmi žalostná. Bohužel to ledacos vypovídá o nás Češích jako o národu. Němci jsou prostě ať se nám to líbí nebo ne prostě pečlivý a zodpovědní lidé i ve vztahu k vozu. Sám jsem nakonec mnou zakoupený E- Klasse 270 cdi užíval bez jediného sebemenšího problému dva roky a mohu potvrdit, že při normální jízdě tj. cca 100 až 120km/h se s tímto motorem dá jezdit za velmi rozumných 6,3L/100km. Na české silnice jednoznačně doporučuji model Elegance, který má vyšší a pohodlnější podvozek než Avantgarde. Zachovalé kousky s poctivými kilometry po faceliftu se dají sehnat okolo 120000,- Kč ale jak jsem již řekl, jiné vozidlo vám za tuto cenu nikdy nenabídne takový komfort a užitnou hodnotu. Zdravím všechny majitele a fandy a přeji mnoho šťastných a bezproblémových km s tímto vozem. Radovan.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 10.03.2014 11:54, RE: Zkušenosti majitele 270 Cdi Kombi Elegance
radovan.djelmo@email.cz napsal:
Dobrý den, zdravím všechny majitele a fandy vozů MB E- klasse. Přečtení zde zveřejněných příspěvků mne přimělo podělit se s vámi o mou zkušenost s tímto typem vozu. Jedná se jednoznačně o vůz který nejen ve své době, ale ještě i dnes poskytuje svému majiteli velmi komfortní svezení a prvky výbavy, které ještě dnes řada nových vozů postrádá v základní výbavě. Tato auta si v naprosté většině případů jako nová pořizovali majitelé, kteří si takto pohodlný vůz vybrali zejména proto, že najedou větší počet km, než je běžné. Proto je dnes obtížné nalézt kus který má rozumné km. Sám jsem dlouho vybíral a viděl celou řadu vozů s přetočeným tachometrem. Na interiéru totiž u těchto vozů nenechává zub času téměř žádné známky opotřebení. Jeden ukazatel však spolehlivě prozradí počet najetých km i bez servisní knížky, a to je sedadlo řidiče. Pokud narazíte na vozidlo, které má rozedranou bočnici sedadla řidiče, věřte, že tento kus á hodně přes 300000 km. Nalézt kus poctivou servisní knížkou je dnes bohužel skutečně vzácnost a tyto kusy mají obecně vyšší cenu, neboť jejich majitelé jsou si této skutečnosti velmi dobře vědomi. Tato investice navíc se vám však nepochybně vyplatí, protože je to záruka slušného technického stavu a bezproblémového užívání pro dalšího majitele. Sám jsem nakonec objevil po několika zbytečných cestách na inzerát v České republice, kdy jsem pokaždé nakonec přijel na vozidlo, které nemělo servisní knížku ač to prodávající tvrdil v inzerátu (nakonec se vždy ukázalo, že je to jen tahák na lidi a na místě vám předloží uživatelský manuál) jeden skutečně zachovalý kousek ve Štutgartu. Majitel ročník narození 1928 s ním najel do okamžiku prodeje 211000km a vozidlo servisoval celých 11 let i po skončení tovární záruky v autorizovaném servisu a vše měl řádně zapsáno a orazítkováno v servisní knížce. Pokud uvažujete o koupi tohoto typu vozu, rozhodně se vyplatí investovat svůj čas a objet více inzerátů a skutečně si vybrat. Jak jsem již řekl, bohužel u nás v ČR. je nabídka tohoto vozu s doloženou servisní historií velmi žalostná. Bohužel to ledacos vypovídá o nás Češích jako o národu. Němci jsou prostě ať se nám to líbí nebo ne prostě pečlivý a zodpovědní lidé i ve vztahu k vozu. Sám jsem nakonec mnou zakoupený E- Klasse 270 cdi užíval bez jediného sebemenšího problému dva roky a mohu potvrdit, že při normální jízdě tj. cca 100 až 120km/h se s tímto motorem dá jezdit za velmi rozumných 6,3L/100km. Na české silnice jednoznačně doporučuji model Elegance, který má vyšší a pohodlnější podvozek než Avantgarde. Zachovalé kousky s poctivými kilometry po faceliftu se dají sehnat okolo 120000,- Kč ale jak jsem již řekl, jiné vozidlo vám za tuto cenu nikdy nenabídne takový komfort a užitnou hodnotu. Zdravím všechny majitele a fandy a přeji mnoho šťastných a bezproblémových km s tímto vozem. Radovan.


Já bych ty němce zase tolik neadoroval. Oni na to mají prachy, kdežto my ne. To je celé.
Tady se to hemží dotazy. Koupím auto za 80 tisíc s malou spotřebou a spolehlivé, přičemž "spolehlivé" se implicitně myslí - nebudu muset do něj dát ani korunu. Pak se tu sem tam objeví recenze, co všechno auto schlamstlo, aby dobře jezdilo a rovněž vypadalo k světu a 2/3 si ťukají na čelo. Obecně nemáme na ty auta prachy, tak se s tím snažíme vydrbat.
Kolik šťastlivců, kteří koupí auto po důchodci, které je celou dobu servisoval v autorizáku, v tomto počínání pokračuje?
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.