citace:
reakce na: Háča, 25.09.2020 16:22 (Ta spotřeba oleje právě souvis ...)
To je mi jasné. Jen jsem na to tak posledních 20 let nebyl zvyklej, nemusel jsem dolévat vůbec nic. Jinak teda z toho 25tkm intervalu moc radost nemám, protože jak mám 5 servisů zdarma jako bonus, tak bych na něj měl jet až když ty km tam jsou nebo mě vyzve auto. Tolerance je tuším 800-1000km max. nebo tak něco. Dříve na ten servis nevezmou, že by jim to Mercedes neproplatil. No a pak je to blbý, když vím, že někam pojedu, ale ještě nejsem v toleranci. No a když tu delší cestu odjedu, tak pak zase riskuji ztrátu záruky nebo minimálně zavdávám možnost se případně vykrucovat, když přetáhnu o více jak 1000km. Takže co pak? Dneska to je všechno už elektronicky sledovaný, všechny data nepochybně Mercedes má on-line. Když má být servis, tak jednak to vyskočí v autě a pak taky na mobilu v aplikaci vyskočí hláška a taky příjde pozvánka na email z Mercedes Me. Jsem vůbec přesvědčen o tom, že komplet průběh provozu má Mercedes někde v cloudu, veškeré parametry auta, včetně polohy, rychlosti, spotřeby, teplot, prostě všechno, protože tohle všechno to umožňuje. Včetně detailů jako jsou tlaky a teploty jednotlivých pneu. Na druhou stranu to přináší zajímavé funkce. Za ty je ovšem potřeba taky platit roční poplatky a to dělá ročně asi 8 tis., pokud bereš komplet všechno. Navigace, jak je on-line, tak funguje zajímavě, naprosto skvělá věc je, jak si zadám nějaké jednání do Outlooku, tak to automaticky natáhne adresu do navigace a jak sednu do auta, nemusím nic štelovat a jen mi to po nastartování ohlásí, v kolik hodin co kde mám a jestli chci navádět. To je fakt pecka. Skrz mobil spousta věcí, například spouštění nezávislého topení nebo v létě chlazení, otevírání a zavírání dveří, oken, panoramy, nastartování auta,... když jsem u auta tak i vyparkování a zaparkování přes mobil, aniž bych seděl uvnitř. Je toho fakt moc. Ale koukám, že od oleje jsem se nějak rozvášnil. Jsem z toho auta doslova nadšený.