0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes Benz E 320 CDi - na co pozor?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 08:21, BMW
asi bych bral BMW 5, jízdní vlastnosti nepřekonatelné............ MB ale taky super volba Daniel Vincens
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 08:29, Ročníky
Kolik roků znamená "první ročníky výroby" - 1,2,3 nebo 4 ??? Ono se to dosti blbě specifikuje, když se auto vyrábí necelých 6 let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 08:40, RE: BMW
anonym napsal:
asi bych bral BMW 5, jízdní vlastnosti nepřekonatelné............ MB ale taky super volba Daniel Vincens
BMW je oproti mercedesu skakava koza. Pokud volit mezi BMW a MB, asi bych vzal MB (novejsi model, napr. tenhle).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 08:57,
Pětka se mi nelíbí, to je ten hnusnej banglovskej design. Určitě éčko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 09:29, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Pětka se mi nelíbí, to je ten hnusnej banglovskej design. Určitě éčko.
A jak je na tom se spolehlivosti MB E s pohonem 4 x 4
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 09:58, bavor vede
jo jako, berte urcite bavoraka jako, muzu jenom odporucit, nejlepe benzinovy sestivalec jako, medved taky dobry, nybrz bavor jeste lepsi ze jo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 10:01, Taxikar
Mam toto auto ale iba s motorizaciou E200 CDI. Rocnik 2003 Pouzivam ho ako taxi. Mam cez 350.000km a ziadne vacsie problemi neboli. Spotreba 6.3-8 litrov
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 10:16, RE: Taxikar
anonym napsal:
Mam toto auto ale iba s motorizaciou E200 CDI. Rocnik 2003 Pouzivam ho ako taxi. Mam cez 350.000km a ziadne vacsie problemi neboli. Spotreba 6.3-8 litrov
presne tenhle jsem si chtel pred rokem koupit jenze predtim jsem mel 4 roky cecko a po katastrofalnich problemech jsem dal MB sbohem se slzou v ocich a mam ted japonce. Proste Mercedes to od w124 tak podelal ze jim nebudu cpat penize a byt nekolikrat do roka v servisu. Stale jsem fanda Mercedesu ale do roku 1995 :(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 10:31, RE: BMW
anonym napsal:
BMW je oproti mercedesu skakava koza. Pokud volit mezi BMW a MB, asi bych vzal MB (novejsi model, napr. tenhle).
ach jo další co v něm nikdy neseděl...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 10:34, RE: Taxikar
anonym napsal:
presne tenhle jsem si chtel pred rokem koupit jenze predtim jsem mel 4 roky cecko a po katastrofalnich problemech jsem dal MB sbohem se slzou v ocich a mam ted japonce. Proste Mercedes to od w124 tak podelal ze jim nebudu cpat penize a byt nekolikrat do roka v servisu. Stale jsem fanda Mercedesu ale do roku 1995 :(
Asi máš pravdu, poslední skutečně dobré w124.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 10:34,
Tou nepřekonatelnou kvalitou u Audi byl myšlen pouze interiér nebo i mechanika?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 10:48, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Tou nepřekonatelnou kvalitou u Audi byl myšlen pouze interiér nebo i mechanika?
Měl jsem na mysli interiér.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 10:49, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Tou nepřekonatelnou kvalitou u Audi byl myšlen pouze interiér nebo i mechanika?
náskok díky technice - čemu na to nerozumíš?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 11:04, RE: Ročníky
watchtower napsal:
Kolik roků znamená "první ročníky výroby" - 1,2,3 nebo 4 ??? Ono se to dosti blbě specifikuje, když se auto vyrábí necelých 6 let.
V tomto případě bych jako rizikovější viděl první dva ročníky výroby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 11:58, spolehlivost w211
mel jsem nejakou dobu w210 200 cdi natocenych 375 tis km a relativne ok[jenom spotrebni mat.]proto jsem byl velice zvedav na tohle hodnoceni,protoze o tomhle voze jsem slysel tolik negativnich az hororovych pribehu od majitelu i lidi co s nim prisli do kontaktu[taky od zname co dela v servisu mb].nemyslim samozrejme konstrukci,jizdni vlastnosti,bezpecnost atd[jizda v mb je uplne jina a myslim o dost lepsi nez audi] ale vsichni kritizovali totalni nespolehlivost.[elektrohydraulicky brzdy,poruchy pal.el.atd.]v tomhle kontextu mi tedy prijde hodnoceni autora celkem pozitivni.myslim taky ze na tipcarsu byl clanek o nespokojenosti nemeckych taxikaru s mb.tenhle vuz ma uz ted celkem zajimavy ceny v d,proto by nebylo spatny vedet jak to s tou spolehlivosti doopravdy je.[samozrejme nikdo neceka nesmrtelnost w124]
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 13:08, RE: spolehlivost w211
autofanda napsal:
mel jsem nejakou dobu w210 200 cdi natocenych 375 tis km a relativne ok[jenom spotrebni mat.]proto jsem byl velice zvedav na tohle hodnoceni,protoze o tomhle voze jsem slysel tolik negativnich az hororovych pribehu od majitelu i lidi co s nim prisli do kontaktu[taky od zname co dela v servisu mb].nemyslim samozrejme konstrukci,jizdni vlastnosti,bezpecnost atd[jizda v mb je uplne jina a myslim o dost lepsi nez audi] ale vsichni kritizovali totalni nespolehlivost.[elektrohydraulicky brzdy,poruchy ...
Pokud se podíváme do statistik TÜV (doufám, že budu tentokrát ušetřen připomínek o jejich nulové vypovídací hodnotě), tak za posledních několik let je z komentované trojice na tom nejlépe BMW 5, v těsném závěsu Audi A6 a s malým odstupem MB E. Ale ani u jednoho z vozů se jededná o umístění na čelních pozicích - nejlepší z nich je BMW zhruba na konci první poloviny žebříčku. Když se ale podíváte na tolik oblíbený VW Passat, zjistíte, že je pouze o pár příček výše, než "éčko" a také to není nějaký zázrak. Automobil se určitě vybírá i podle jiných kritérií, než jsou žebříčky spolehlivost - to bychom tady měli samou Toyotu, Porsche a třeba i Opel Meriva (pro méně informované - první místo v žebříčku TÜV za loňský rok)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 13:20, RE: spolehlivost w211
David Hrdlička napsal:
Pokud se podíváme do statistik TÜV (doufám, že budu tentokrát ušetřen připomínek o jejich nulové vypovídací hodnotě), tak za posledních několik let je z komentované trojice na tom nejlépe BMW 5, v těsném závěsu Audi A6 a s malým odstupem MB E. Ale ani u jednoho z vozů se jededná o umístění na čelních pozicích - nejlepší z nich je BMW zhruba na konci první poloviny žebříčku. Když se ale podíváte na tolik oblíbený VW Passat, zjistíte, že je pouze o pár příček výše, než "éčko" a také to není nějaký...
Zebricky spolehlivosti ovsem nemaji nulovou vypovidajici hodnotu, ale chybi tam ohled na profil majitelu vozu. S Opelem Merivou urcite nebude jezdit stejna sorta lidi jako s BMW. Nejde jen o pocet najetych kilometru, ale take o psychologiji cloveka, o tom, jak jezdi, jak se o to auto stara, jestli zavady odstranuje hned, nebo ceka na posledni chvili cili TUV. Treba osobne bych nikdy nekoupil auto po blondine, nebo mladikovi pod 30 let... Skoda, ze nikoho nenapadne vypracovat nejaky vyzkum souvislosti mezi znackou auta a psychologiji majitele
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 13:41, RE: spolehlivost w211
anonym napsal:
Zebricky spolehlivosti ovsem nemaji nulovou vypovidajici hodnotu, ale chybi tam ohled na profil majitelu vozu. S Opelem Merivou urcite nebude jezdit stejna sorta lidi jako s BMW. Nejde jen o pocet najetych kilometru, ale take o psychologiji cloveka, o tom, jak jezdi, jak se o to auto stara, jestli zavady odstranuje hned, nebo ceka na posledni chvili cili TUV. Treba osobne bych nikdy nekoupil auto po blondine, nebo mladikovi pod 30 let... Skoda, ze nikoho nenapadne vypracovat nejaky vyzkum souvis...
Uf. Me je 28 a prave premyslim komu auto prodat.
Mam Mondeo z roku 1998 a najeto 135 tKM. Auto pravidelna udrzba, jsem 2 majitel, servis pravidelny olej, vsechno.
Kdyz jsem se dozvedel kolik mi daj v bazaru a ze servisku si muzu strcit... tak sem se rozhodl ho jeste rok nechat a pak ho venovat bezplatne sestre.
Ale je to fakt - ja bych si od neznamyho takoho auto nekoupil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 14:17, RE: spolehlivost w211
David Hrdlička napsal:
Pokud se podíváme do statistik TÜV (doufám, že budu tentokrát ušetřen připomínek o jejich nulové vypovídací hodnotě), tak za posledních několik let je z komentované trojice na tom nejlépe BMW 5, v těsném závěsu Audi A6 a s malým odstupem MB E. Ale ani u jednoho z vozů se jededná o umístění na čelních pozicích - nejlepší z nich je BMW zhruba na konci první poloviny žebříčku. Když se ale podíváte na tolik oblíbený VW Passat, zjistíte, že je pouze o pár příček výše, než "éčko" a také to není nějaký...
V tomto konkretnim pripade maji opravdu nulovou vypovidaci schopnost. To co je na E-classe primarni problem nejsou zavady za ktere vas pokaraji na TUV, ale zavazne zavady kvuli kterym na TUV ani nedojedete typu kompresor airmaticu, vstrikovace, turba, ktere v zadne statistice nejsou, ale jejichz nasledna oprava se splha az ke sto tisic kace za kus (zavady).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.02.2008 14:56, RE: spolehlivost w211
David Hrdlička napsal:
Pokud se podíváme do statistik TÜV (doufám, že budu tentokrát ušetřen připomínek o jejich nulové vypovídací hodnotě), tak za posledních několik let je z komentované trojice na tom nejlépe BMW 5, v těsném závěsu Audi A6 a s malým odstupem MB E. Ale ani u jednoho z vozů se jededná o umístění na čelních pozicích - nejlepší z nich je BMW zhruba na konci první poloviny žebříčku. Když se ale podíváte na tolik oblíbený VW Passat, zjistíte, že je pouze o pár příček výše, než "éčko" a také to není nějaký...
Proboha pane Hrdilička, statistiky TUV neměří spolehlivost aut, protože TUV je stanice technické konstroly a tak se de facto měří stav některých spotřebních dílů (klasicky brzdy) a seřízení (klasicky třeba světla a emise). Tak fakt nikdo nehlásí, že se mu půl toku před kontrolou v TUV vysypala převcodovka.

Není vůbce překvapením že Vámi zmiňovamé vozy jsou ještě v půlce žebříčku TUV, protože jde vesměs o fleetové vozy s poměrně velkým ročním km nájezdem a tomu +- odpovídá přímerný stav. Kolik Toyot slouží v SRN v porovnání s těmito vozy jako flůetová auta a taxíky?

A ještě jedna věc - rozdíl mězi třeba 20. a 60. vozem v tomto žebříčku je statisticky zcela zanedbatelný.

Bohužel musím konsattovat, že tady jenom dokazujete tristní úroveň motoristické novinařiny.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.