David Hrdlička napsal:
Pokud se podíváme do statistik TÜV (doufám, že budu tentokrát ušetřen připomínek o jejich nulové vypovídací hodnotě), tak za posledních několik let je z komentované trojice na tom nejlépe BMW 5, v těsném závěsu Audi A6 a s malým odstupem MB E. Ale ani u jednoho z vozů se jededná o umístění na čelních pozicích - nejlepší z nich je BMW zhruba na konci první poloviny žebříčku. Když se ale podíváte na tolik oblíbený VW Passat, zjistíte, že je pouze o pár příček výše, než "éčko" a také to není nějaký...
Proboha pane Hrdilička, statistiky TUV neměří spolehlivost aut, protože TUV je stanice technické konstroly a tak se de facto měří stav některých spotřebních dílů (klasicky brzdy) a seřízení (klasicky třeba světla a emise). Tak fakt nikdo nehlásí, že se mu půl toku před kontrolou v TUV vysypala převcodovka.
Není vůbce překvapením že Vámi zmiňovamé vozy jsou ještě v půlce žebříčku TUV, protože jde vesměs o fleetové vozy s poměrně velkým ročním km nájezdem a tomu +- odpovídá přímerný stav. Kolik Toyot slouží v SRN v porovnání s těmito vozy jako flůetová auta a taxíky?
A ještě jedna věc - rozdíl mězi třeba 20. a 60. vozem v tomto žebříčku je statisticky zcela zanedbatelný.
Bohužel musím konsattovat, že tady jenom dokazujete tristní úroveň motoristické novinařiny.