Čtvrtek 16.02.2012 15:28,
rada
S těmihle Mercedesy mám bohaté zkušenosti a musím říct, že na to kolik to auto stálo jako nové jsou to pěkné křápy. Ale k věci, první co je nutné překontrolovat je funkčnost veškeré elektriky a to velmi důkladně. Auto má velmi špatně řešené svody dešťové vody u předního okna a díky nim celkem často zatéká pod palubní desku. Takže zvedněte kobereček u spolujezdce a zkontrolujte jestli pod ním není náznak toho, že do auta teklo (mapa). Pod kapotou okamžitě zkontrolujte dešťové svody jestli nejsou extrémně zanesené špínou, pokud ano, majitel je nikdy nevyčistil a je téměř jisté, že do elektriky teklo. Díky špatně řešenému těsnění kolem zadního a předního okna se velmi často objevuje koroze kolem oken, bohužel to rezaví zevnitř ven, takže v momentě kdy na to přijdete už je do auta prožraná díra jako skrz-naskrz. Pozor také na exempláře s automatem, když pminu vrozenou neschopnost českých majitelů takovou převodovku byť jen provozovat, natož servisovat, je to časovaná bomba. Každopádně vás u toho automatu nemine výměna filtru (ať si Mercedes tvrdí o doživotní náplni co chce), jen samotný filtr stojí asi 8000,- bez práce a měl by jít ideálně ven v intervalu 60-80tis, kilometrů (podle zátěže). Doporučuji také věnovat pozornost přední nápravě a díky nekvalitní české naftě taktéž vstřikovačům. Bohužel tohle auto už je z dob kdy se Mercedes naučil používat druhořadé materiály a postupy zláště v částech auta kam normální majitel nevidí. Je proto nutné si vše dokonale vyzkoušet, ale ani tak se nemusíte vyhnout drahým problémům
reagovat