0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz třídy E (W211)

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 10:53, rada
Pane Kriz,vy jste mi ale peknej kokot,ocividne ste v 320CDi nikdy nejel.To vase Hututu znate mozna ze svoji VW JETTA 1.6D r.v. 1986 a tim to konci.Ja osobne jsem mel moznost s timhle mercedesem konkretne E 320CDI najezdit temer 150 000km takze si myslim ze muho vyvratit vase tvrzeni o Hututu.Auto je krasne tichounke zvlast pak po zahrati motoru,benzin je jeste o neco tissi ale to je tak vse.E 55 AMG jste videl maximalne na obrazku a to jak vypada je tak vse co o nem vite!Pokud ho vlastnite tak jste zrejme ropnej magnat a spotreba v prumeru kolem 20 litru vam nevadi.Jasne v ruznych clancich pisou prumer 15.2 ale vsichni vime jak to pak je v realu.Co se tyce provoznich nakladu,raci budu platit za 2 320Cdi nez za jedno E 55AMG a porad na tom budu lip...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 10:58, rada
Jeste jsem si vsiml ze vzminujete E500...225 KW je vam malo?A to vase HTP se 40 KW je raketa?Raci jezdite na kole...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 12:59, rada
TOME JE VIDĚT ŽE JSTE JEDNODUCHÝ - HEZKÝ DEN .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 13:04, rada
VZKAZ PRO PAVLA L. PAVLE KDYŽ SI MYSLÍTE ŽE E 55 AMGE ŽERE 2o LITRŮ TAK JSTE HODNĚ VYŠINUTÝ TYP , KTERÝ ČTE HLOUPÉ MAGAZINY BEZ PODSTATY - PRŮMĚRNÁ 15 LITRŮ NEZAPOMÍNEJTE , ŽE E -55 AMGE NEMÁ PŘEVODOVKU JAK HUTU TU TU TU 32o CDI PRO DŮCHODCE . SBOHEM A HEZKÝ DEN , VAŠE RADY SI PŘÍŠTĚ NECHTE PRO VAŠEHO STREJDU V DŮCHODU .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 13:55, rada
Pane Kříž.
Caps Lock
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 14:53, rada
pane Kříž, koukám že je to s Vámi ještě horší... doporučovat někomu 55AMG když chce 320CDi, to je skutečně hodně mimo mísu, asi jako kdyby jste někomu kdo chce nové CityGo za 200k řekl že má raději koupit ojetou 7er. a pokud mě paměť neklame tak všechny 55AMG mají automat, spolehlivý, obstarožní pětikvalt který ale dokáže přežít ten krouťák. a 20l/100 je u nich naprosto běžná spotřeba.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 15:22, rada
Pane Kříž, nepřispíváte náhodou na Novinky cz? Tam také diskutující pitomci s IQ tykve používají caps lock aby "zvýraznily" svůj názor. Asi si myslíte, že tím získáváte na vážnosti - vyvedu vás z omylu - pro normální lidi jste za pitomce.
O vašich radách se ani nezmiňuji, Tom vám odpověděl dostatečně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 15:28, rada
S těmihle Mercedesy mám bohaté zkušenosti a musím říct, že na to kolik to auto stálo jako nové jsou to pěkné křápy. Ale k věci, první co je nutné překontrolovat je funkčnost veškeré elektriky a to velmi důkladně. Auto má velmi špatně řešené svody dešťové vody u předního okna a díky nim celkem často zatéká pod palubní desku. Takže zvedněte kobereček u spolujezdce a zkontrolujte jestli pod ním není náznak toho, že do auta teklo (mapa). Pod kapotou okamžitě zkontrolujte dešťové svody jestli nejsou extrémně zanesené špínou, pokud ano, majitel je nikdy nevyčistil a je téměř jisté, že do elektriky teklo. Díky špatně řešenému těsnění kolem zadního a předního okna se velmi často objevuje koroze kolem oken, bohužel to rezaví zevnitř ven, takže v momentě kdy na to přijdete už je do auta prožraná díra jako skrz-naskrz. Pozor také na exempláře s automatem, když pminu vrozenou neschopnost českých majitelů takovou převodovku byť jen provozovat, natož servisovat, je to časovaná bomba. Každopádně vás u toho automatu nemine výměna filtru (ať si Mercedes tvrdí o doživotní náplni co chce), jen samotný filtr stojí asi 8000,- bez práce a měl by jít ideálně ven v intervalu 60-80tis, kilometrů (podle zátěže). Doporučuji také věnovat pozornost přední nápravě a díky nekvalitní české naftě taktéž vstřikovačům. Bohužel tohle auto už je z dob kdy se Mercedes naučil používat druhořadé materiály a postupy zláště v částech auta kam normální majitel nevidí. Je proto nutné si vše dokonale vyzkoušet, ale ani tak se nemusíte vyhnout drahým problémům
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 18:01, rada
Dotaz pro Rover 623 Jak jsou na tom MB CLK (po faceliftu) V6 a V8, 5ti stupeň automat se spolehlivostí? Hlavně s V8 je to kouzelné auto, ale praktické zkušenosti s jejich servisem nemám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 18:19, rada
PAUL -------CLK 5oo PO FACELIFTU 285 KW TO JE UŽ PILA .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 22:16, rada
pane Kříž, z Frýdku - Pístku, jste k politování. Máte IQ jasmínové fošny a jste blbý jako vagon bláta. Hrajete si na machra a zatím máte VW JETTU 1.6D a tady si léčíte své ego. Přece není žádná ostuda, nemít tento MB. Chce se mi z Vás zvracet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.02.2012 06:09, Pochvala ...
Hezká recenze, obsáhlá a plná praktických tipů a věcných informací. Díky za ni!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.02.2012 09:38, pekny clanek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.02.2012 13:32, servisní plán
Nechápu proč MB předepisuje takovou blbost jako je výměna vzduchového filtru v rozmezí 80 - 120 tkm (podle motorizací). Vždyť těch 15 - 20 tkm je na něj víc než dost. Pokud jezdíte po větším městě, nebo ve smogových oblastech, tak už po 10 tkm je filtr černý! Nedokážu si představit, jak by vypadal po 120 tkm. Podle mě by byl polorozpadlý bez jakýchkoliv filtračních schopností. Je to opět šetření na absolutně nesprávném místě. Těch pár stovek navíc za servis MB snad nikoho nevytrhne.
Výrobci předepisují takové hovadiny a my se můžeme divit, že stále častěji dochází i k velkým mechanickým závadám u zánovních aut. Je to návrat do éry škodovek, kdy se po určitých km musela udělat generálka motoru. Jenže u těhle aut to bylo odpustitelné, zvládl to každý kutil v lépe vybavené garáži a vyšlo to na pár korun.
A výměna chladící kapaliny po 15 letech? To už si vážně dělají z majitelů prdel. Zajímalo by mě, kterou spešl hi-tech kapalinu u MB používají, že se z ní po 5ti letech nestává motor rozežírající kyselina, ztrácející své schopnosti nejen chladit, ale odolat i mrazům. Opět kravina max. za pár tisíc i s prací, která by nikoho jednou za 5 let nezruinovala.
Taky bych zde max. po 5ti letech měnil preventivně žhavící svíčky, které rády srůstají s motorem a váš mechanik vás za to bude milovat.

Jinak zajímavý článek a ještě bych dodal: pozor na "krtince" u dieselu pod krytem motoru!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.02.2012 15:35, RE: servisní plán
Paul napsal:
Nechápu proč MB předepisuje takovou blbost jako je výměna vzduchového filtru v rozmezí 80 - 120 tkm (podle motorizací). Vždyť těch 15 - 20 tkm je na něj víc než dost. Pokud jezdíte po větším městě, nebo ve smogových oblastech, tak už po 10 tkm je filtr černý! Nedokážu si představit, jak by vypadal po 120 tkm. Podle mě by byl polorozpadlý bez jakýchkoliv filtračních schopností. Je to opět šetření na absolutně nesprávném místě. Těch pár stovek navíc za servis MB snad nikoho nevytrhne.
Výrobci p...
Jako člověk, který Mercedes nemá ale občas si všímá jsem si článek se zájmem přečetl a stejně tak diskuzi. A protože to neznám, pouč blbce - co myslíš krtincema pod krytem motoru?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.02.2012 16:32, RE: servisní plán
Koloss napsal:
Jako člověk, který Mercedes nemá ale občas si všímá jsem si článek se zájmem přečetl a stejně tak diskuzi. A protože to neznám, pouč blbce - co myslíš krtincema pod krytem motoru?
Ty krtince případně vrstva "asfaltu" (podle stupně zasrání) jsou v podstatě vyvřeliny nafty unikající od špatně těsnících vstřikovačů. Stačí sundat kryt motoru. Pokud tam jsou, tak ruce pryč. Párkrát už jsem to viděl (u MB common rail dieselů). Mechanik říkal, že to prý není neobvyklé. Když se k tomu ještě přidají s motorem srostlé žhavící svíčky, tak má mechanik vystaráno na pár bezesných nocí.
Jinak není blbec ten kdo neví, ale chce vědět, ale ten, kdo si myslí že ví vše ;o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.02.2012 18:06, RE: servisní plán
Paul napsal:
Ty krtince případně vrstva "asfaltu" (podle stupně zasrání) jsou v podstatě vyvřeliny nafty unikající od špatně těsnících vstřikovačů. Stačí sundat kryt motoru. Pokud tam jsou, tak ruce pryč. Párkrát už jsem to viděl (u MB common rail dieselů). Mechanik říkal, že to prý není neobvyklé. Když se k tomu ještě přidají s motorem srostlé žhavící svíčky, tak má mechanik vystaráno na pár bezesných nocí.
Jinak není blbec ten kdo neví, ale chce vědět, ale ten, kdo si myslí že ví vše ;o)
To s tím blbcem byl jen takový slogan, blbce poučit nelze. Dík za info.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.02.2012 13:43, Dobrý, stručný, výstižný.
Oproti minulému týdnu výborný, abych pořád jen nekritizoval. Ještě bych doplnil, že u 400cdi ještě navíc často kleknul i automat, běžně do 150tis k.o. Platí i pro jiný než E (G,ML), tohle nebrat ani zadarmo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 19.02.2012 15:54, RE: Dobrý, stručný, výstižný.
subarák napsal:
Oproti minulému týdnu výborný, abych pořád jen nekritizoval. Ještě bych doplnil, že u 400cdi ještě navíc často kleknul i automat, běžně do 150tis k.o. Platí i pro jiný než E (G,ML), tohle nebrat ani zadarmo.
To bylo tím, že převodovka nebyla uzpůsobená na vysoký kroutící moment, později to vyřešili, i když 7G tronic je taky hodně průserová převodovka...
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.