0
zpět
 

diskuze k tématu: Rodinné auto do 350tis. MB, Volvo nebo Ford

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
Nicocz
počet příspěvků9
datum registrace10.07.2018
Úterý 10.07.2018 21:55, Rodinné auto do 350tis. MB, Volvo nebo Ford
Ahoj všem,
již delší dobu se rozhoduji nad koupí auta. Rozhoduji se mezi MB E class 320 nebo 350, Volvo XC70 D5 2,4 nebo Ford Mondeo 2,0TDCi..
Můžete poradit?...
Potřebuji co největší kufr (děti a pes dohromady je hodně potřebného místa... )

Díky moc
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Středa 11.07.2018 09:26, RE: Rodinné auto do 350tis. MB, Volvo nebo Ford
citace:
reakce na: Nicocz, 10.07.2018 21:55 (Ahoj všem,již delší dobu se ro ...)


Ahoj, Volvo a Mercedes je drahý na údržbu, i tlumič Tě může stát tolik jako čtyři pro Mondeo
Za mě bych se ale ještě podíval na S-MAXe. Tomu říkám kufr, přitom jízdní vlastnosti jsou stále parádní a děti budou velmi spokojené s komfortem vzadu, to si ověř, fakt paráda pro celou rodinu
reagovat
Nicocz
počet příspěvků9
datum registrace10.07.2018
Středa 11.07.2018 09:47, RE: RE: Rodinné auto do 350tis. MB, Volvo nebo Ford
citace:
reakce na: BobanHTP, 11.07.2018 09:26 (Ahoj, Volvo a Mercedes je drah ...)


No na Merdeces tlumič cca 3000.. Smax 2000 a VOLVO také 2000... Jinak je mě divné, že MB na bazarech seženeš i s nájezdem 450000 a více (V Německu i 600000)... Forda tak cca 300000 a VOLVO těch 400000... Proto se nemůžu rozhodnout...
A chtěl bych auto, které vydrží 10 - 15 let při ročním nájezdu 20000 na dlouhé trasy..
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Středa 11.07.2018 10:20, RE: RE: RE: Rodinné auto do 350tis. MB, Volvo nebo Ford
citace:
reakce na: Nicocz, 11.07.2018 09:47 (No na Merdeces tlumič cca 3000 ...)


V tom případě mě pomohlo vždy si auta projet. Zatím mi v žádném autobazaru nedělali s tímhle potíže, prostě jsme vzali auto na dálnici a pořádně projeli. Většinou Ti něco sedne. Jinak bohužel u Mercedesu a Volva vůbec neznám motory a ty ceny tlumičů, asi myslíš druhovýrobu. Co vím tak i originál výfuky měly Volvo a Mercedes drahé.

Naopak s Mondeem jezdím pravidelně do Rakouska a je to parádní vůz za rozumnou cenu.
Diesel 2.0 TDCi a při dobré úrdžbě i 2.2 TDCi je velmi spolehlivý, jen nedávat naftu z JZD
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Středa 11.07.2018 10:45, RE: RE: RE: RE: Rodinné auto do 350tis. MB, Volvo nebo Ford
citace:
reakce na: BobanHTP, 11.07.2018 10:20 (V tom případě mě pomohlo vždy ...)


Ceny originál ND na Volvo a MB jsou oproti Fordu úplně někde jinde, hodinová sazba v servisu taktéž, samozřejmě existuje druhovýroba ale ta až na malé výjimky nikdy nevydrží to co originál a to platí napříč všemi značkami.
reagovat
Nicocz
počet příspěvků9
datum registrace10.07.2018
Středa 11.07.2018 11:12, RE: RE: RE: RE: RE: Rodinné auto do 350tis. MB, Volvo nebo Ford
citace:
reakce na: ctverak, 11.07.2018 10:45 (Ceny originál ND na Volvo a MB ...)


No tak například u mého Focuse chtěl Ford za udělání rozvodů 25000 bez DPH.. Myslím, že i Mercedes nebo Volvo bude levnější..
reagovat
safi
počet příspěvků2
datum registrace13.07.2016
Středa 11.07.2018 12:41, Ceny náhradních dílů Volvo
Provozuji už pár let S80 2.5t benzin 2005. Nasledují ceny v Auto Pruhonice se slevou pro starší vozy - včetněpráce. Koncové ceny s DPH

Tlumiče origo cca 20 000 komplet.
Škrtící klapka motoru cca 13 000.
Zadni dil výfuku cca 10 000.
Kompresor klimatizace cca 13 000.
Chladič oleje cca 9000.
Rozvody cca 10 000.
Brzdy - nepamatuju si.
Pneu 17, šíře 225, zimní vyherce testu 18 000 komplet.
Roční prohlídka: filtry, oleje, jiné kapaliny, drobná oprava, atd. Cca 10 - 12 000.

U 5-9 let starého auta dát ročně stranou 10-15, u 9-13 let těch 20-25.

Mercedes nebude asi levnější. Ale za ty prachy to stojí

P.S. Do desátého roku se nic moc nekazilo, pouze běžné spotřební věci a rozvody. Po desátém roce už bylo potřeba řešit výfuk, prorezl chladič oleje, a po 13 letech jízdy ve městě odešla elektronická škrtící klapka.

Takže spolehlivost za 1
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Středa 11.07.2018 13:31, RE: Ceny náhradních dílů Volvo
citace:
reakce na: safi, 11.07.2018 12:41 (Provozuji už pár let S80 2.5t ...)


Safi díky za pěkně sepsání, supr!!

Jinak za mě vyměna rozvodů i s pumpou, Focus II fl. 2009 1.6 Duratec - cca 9000 kč.
V neoriginál servisu s orignál díly mi nabízeli to samé za cca 7500kč.
reagovat
Nicocz
počet příspěvků9
datum registrace10.07.2018
Středa 11.07.2018 14:23, RE: RE: Ceny náhradních dílů Volvo
citace:
reakce na: BobanHTP, 11.07.2018 13:31 (Safi díky za pěkně sepsání, su ...)


Tak to mě origo 25000 bez DPH a v servisu mimo za 20000 s DPH.. Super, co?..
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1040
datum registrace23.04.2014
Středa 11.07.2018 14:38, RE: RE: RE: Ceny náhradních dílů Volvo
citace:
reakce na: Nicocz, 11.07.2018 14:23 (Tak to mě origo 25000 bez DPH ...)


Na jaký motor a rok výroby? Ty ceny jsou podezřele vysoké...
reagovat
Nicocz
počet příspěvků9
datum registrace10.07.2018
Středa 11.07.2018 15:16, RE: RE: RE: RE: Ceny náhradních dílů Volvo
citace:
reakce na: KoobaS, 11.07.2018 14:38 (Na jaký motor a rok výroby? Ty ...)


2008 1,8TDCi.. Rozvody řetězem..
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1040
datum registrace23.04.2014
Středa 11.07.2018 15:56, RE: RE: RE: RE: RE: Ceny náhradních dílů Volvo
citace:
reakce na: Nicocz, 11.07.2018 15:16 (2008 1,8TDCi.. Rozvody řetězem ...)


No tak to už tu cenu začínám chápat.
Jaký byl důvod výměny?
reagovat
Nicocz
počet příspěvků9
datum registrace10.07.2018
Středa 11.07.2018 16:17, RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ceny náhradních dílů Volvo
citace:
reakce na: KoobaS, 11.07.2018 15:56 (No tak to už tu cenu začínám c ...)


Doporučená výměna byla 200000km... Tak jsem to nakonec udělal doma a měnil jsem Klínový i rozvodový řemen a napínák řetězu.. Na řetěz jsem se vykašlal. Cena i s napínacími kladkami do 4000,-Kč.. Bohužel napínací trn řetězu za 2500,-Kč
Takže nějaký Mercedes ani Volvo toto netrumfne...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Středa 11.07.2018 17:03, Ceny ND???
Řízením osudu jsem loni zdědil po otci Mondeo 1,8i r.v. 2006. Měl by mít nájezd 110.000km, ale možná nbyl o něco omlazen.-tipuji tak o 30-50tkm. Sedačka, volantpedála atd by odpovídal nájezdu kolem 150tkm. Ale proč o tom píšu? Jestli je Ford levný co do ND, tak jsem asi čínskej papež. ŠKoda, že sem nejde vložit fotka- tak jen verbální popis: u auta se ve vedrech a při zátěži (klima zapnutá) ozývá na volnoběh slabounké nepravidelné kovové klepání. Jelikož jsem perfekcionalista, tak ani u 12 let starého auta je to rpo mě neslučitelná věc a vyhledal jsem servis za účelem zjištění závady a předběžného nacenění opravy. Takže: opsáno z papíru: diagnstika závady - 1Nh 650 bez DPH. Spotřeba Nh 2= 1300 bez DPH. Sleva 20% výsledná cnea 1250 s DPH.
Oprava: výměna dílů:
- sada napínací řemenice pomocného řemene 1182,- (s DPH)
- Řemenice napínací 7067 s DPH
Klíjnový řemen 710 s DPH
Spojení kompresor 9436 s DPH
Motr s čerpadlem kod BR díl č. 1355124 2470.

Cena souhrn 16694 s DPH po slevě 20%.

Brzdy kotouče komplet P/Z Brembo 10060 sDPH
Sada desky ferodo P/Z 3520 s DPH.

Děkuji - Ford už nikdy víc. Bylo by to jinak vcelku velmi slušné auto, úsporné a s výtečnými jízdními vlastnostmi, bohuželm servis je nehorázný. Ani jsme nezjišťoval ceny v neznačkovém servisu, nemá to cenu.

Když srovnám s cenami Subaru, které vlastním již třetí vůz, tak Subaru je na tom stejně, ne li lépe, jen spolehlivost a výdrž je řádově vyšší. Výhodou MOndea 1,8i je, že má řetez a že ho soudruzi a ropzdíl od soudruhů z VW Group zvládli. U SUbaru rotzvody vč. pumpy z dílů Subaru 10tCZK bez DPH. Volva jsem měl dvě služební (ale v letech 2002-2004, S60 D5) a servis Průhonice. Ceny jak za raketoplán. Zlatí japonci...Honda, Subaru, Mazda (pokud tedy neshnije). jezdíš,. leješ olje, benzín a děláš spotřebák za slušné prachy.
reagovat
Nicocz
počet příspěvků9
datum registrace10.07.2018
Středa 11.07.2018 17:07, RE: Ceny ND???
citace:
reakce na: Zdeny60, 11.07.2018 17:03 (Řízením osudu jsem loni zdědil ...)


Bohužel Subaru jsem chtěl ale bylo mě rozmluveno. Chtěl jsem Diesel a tyto motory u Subaru nějako nezvládli a je to loterie jaký vůz bych koupil. 50/50 může motor kleknout a ani u Subaru nevědí co s tím a je to na výměnu motoru...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Středa 11.07.2018 19:04, RE: RE: Ceny ND???
citace:
reakce na: Nicocz, 11.07.2018 17:07 (Bohužel Subaru jsem chtěl ale ...)




Tak Subaru se kupuje zásadně s benzínem, to je jasné. Ale nové generace boxer dýzlů od r. 2015 jsou 100% - jde o zcela jiné motory, než ty problematické. Jen na něj zase není budget v tvém případě.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 12.07.2018 12:01, RE: RE: RE: RE: RE: Ceny náhradních dílů Volvo
citace:
reakce na: Nicocz, 11.07.2018 15:16 (2008 1,8TDCi.. Rozvody řetězem ...)


Ahoj, hmm vypadá to, že ten základní benzíňák 1.6 Duratec má mnohem levnější servis holt. Mě to dělali ve Ford Ostrava M&V, jako velká spokojenost.
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Čtvrtek 12.07.2018 13:09, RE: Ceny ND???
citace:
reakce na: Zdeny60, 11.07.2018 17:03 (Řízením osudu jsem loni zdědil ...)


Ty ceny ND na Mondeo mi nepřijdou úplně mimo, na SII stojí nový kompresor klimatizace se vším okolo taky zhruba 15tis.

Servis MB-E nemusí být nutně o tolik dražší než Mondeo, dílu z druhovýroby a nebo z vrakáče je na mercedesy spousty, ale asi bych doporučil si pro E zajet do Německa, kde je éčko celkem běžný vůz.
reagovat
Nicocz
počet příspěvků9
datum registrace10.07.2018
Čtvrtek 12.07.2018 13:18, RE: RE: Ceny ND???
citace:
reakce na: ctverak, 12.07.2018 13:09 (Ty ceny ND na Mondeo mi nepřij ...)


Taky jsem koukal na Německo.. 1. mnohem větší výběr a za druhé o dost levnější.. Ale musím na něj kouknout, jak je to E veliké.. Asi půjdu spíše do R350... Přeci jenom ložná plocha 230cm..
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Čtvrtek 12.07.2018 18:53, RE: RE: RE: Ceny ND???
citace:
reakce na: Nicocz, 12.07.2018 13:18 (Taky jsem koukal na Německo.. ...)


Mercedes vydrzi nejvic, Ecko W211, samozrejme po faceliftu, je solidni hltac kilometru. Ale zase neni tak velky a to ani v kombiku. To Rko bych jeste zvazil, je sice vyrazne vetsi co se tyce nakladoveho prostoru, ale je hrozne tezke (pohotovostni hodne pres dve tuny), coz znamena velkou zatez na motory, napravy, brzdy a vysokou spotrebu. 320 CDI v nem ma tendenci zrat a predcasne se opotrebit, 350tku nebrat ty mely problemy i v Eckach a 500vka sice velmi pekne jede a nesype se ani v Rku, nicmene v Rku bude jezdit za 15+ a to asi neni vas uplny ideal. Jeste bych zvazil prisypat nejake penize a koupit novejsi W212tku, ta je vyrazne modernejsi (preci jenom W211 je auto z roku 2001) a uplne bezproblemova.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.