Dave napsal:
Za prve jsem myslel soucasnou A3, ne tu sracku co mela palubku ze Seata a zadni napravu z Octavie nebo zceho si takoveho. Jinak Focus - ted myslim dvojku...2004-dosud je lepsi uplne ve vsem. Kdyz vynecham podvozek, kterej je vubec nejlepsi - pry udajne vychazi z mazdy 3, ale v testech si vede lepe, je tam spousta dalsich veci, proc bych ho volil. Odhlucneni a to nejen od motoru, ale i od silnice, bezpecnost, razeni, rizeni...zkratka neni tam jedinne slabe misto. Material, kvalita zpracovani, sol...
A proc jsem si vybral civica? Protoze je nejnovejsi, almeru a elantru bych odmitl hned, mazdu neznam. Kazdopadne jsem se na ty vozy dival, a palubni desky zvlkaste u nisanu a prave elantry me pripominaji sklad plastovych vylisku z recylovanych hmot. Dnes je to samozrejme lepsi. Mazda 3 uz je slusna, chtelo by to jiny barvy a bude to OK. Ja osobne volit auto nizsi stredni tridy v prelomu let 99-2000 tak nevim nevim. Etalon kvality VW GOLF4 ma palubni desku perfektne zpracovanou a z tech nejlepsich materialu, ovsem vzhledove a tvarove pripomina Fabii Junior. Kazdy ma jine meritko hodnot, nekomu nevadi ze auto rve a vsechno v nem rachta. To me treba jo. Preferuju perfektni podvozek a ticho uvnitr spolu s dobrou vybavou a zpracovanim. Na motoru me ani nezalezi. Pokud ma 100 koni+ neni co resit.