Valnoha napsal:
lukas.zajicek. napsal:
Díky za názor,vážím si toho, jinak e46 se dá sehnat za 60 tisíc bez problémů, ale jak píšeš, skoro vždy se jedná o základní motorizaci a výbavu a to takovou, že můj 20 let starý japonec má větší. Nemyslím si, že by e46 za ty peníze byla vrak, ale je to prostě to nejhorší a nejslabší co můžeš u bmw mít, ale i to nejhorší od bmw je pořád lepší než u většiny ostatních aut :)Měsíční příjem mám, takže pokud by se nepokazilo nic dražšího, tak by to mělo být bez problémů a se spotřebními věcmi jako je olej,svíčky,filtry,pneu, brzdy atd.. S tím počítám.A čemu tedy dát přednost e46 nebo e39? E36 mi přijde už docela stará a s tím bych si moc nepomohl, když mám teď stejně starého japonce +-
Jak jsem už psal e46 bude za 60 000,- krátce před smrtí. Raději bych šel do e39 328i kupé.Na e39 bych s tvým rozpočtem zapomněl úplně.Pokud jak říkáš máš nějaký pravidelný příjem a máš čím jezdit zvážil bych i variantu přes zimu něco došetřit a na jaře se rozhlédnout po pěkné e46
e46 se dá za tu cenu sehnat slušná, ale chce to hledat a nevybírat jestli má na tacho 150tkm, ale hledat auta která mají najeto kolem 300 tkma víc protože ty mají možná i poctivé km. e39 je sehnatelná za tu cenu lépe než e46, jinak na e36 2,5 vanos natož 2,8 coupe za tuto cenu zapomen bude to vrak nebo bude mít v papírech 1,6 nebo 1,8 is, sloušné coupe za tu cenu jedině 4 válec max 2,0 r6, ale 2,5 a 2,8 je tak 70-80 a ještě ji budeš shnánět půl roku. chtěl sem si ji koupit a všechno je zničené tuningem a podobně ( a to jsem chtěl do 50 koupit jen 2,5 vanos ne 2,8)