adis002 napsal:
Dobrý den,tak nějak poslední dobou tápu. V současnosti jsem majitelem BMW e39 525iA Individual v krásné topaz blau barvě v Mpaketum a na plyn (i když většinou jezdím na benzin), ale už mám pocit, že by to chtělo spíše něco novějšího, než auto z roku 2002 (sice je technicky v top stavu, ale už se střetávám se "stařešinskými" detaily, které se moc rozumně řešit už nedají :( ). Bohužel vůbec nevím, z čeho se dá vybírat.Přemýšlel jsem chvilku nad BMW e60 530i, ale už to prostě není ono - to auto už na mě vůbec nepromlouvá a o "duši" vozu se taky nedá moc mluvit. Navíc v pro mě rozumné cenové kategorii okolo 300 tis. se dají sehnat krásné kusy, ale kolem roku 2004 - což je dle mého hloupost přecházet z 2002 na 2004, když to starší má člověk navíc radši. Jediné, co vím jistě, že chci sedan (nebo cokoli konstrukčně podobného, např. liftback) a pod 6 válců nasáté benzinem se mi moc jít nechce :).Co mě celkem příjemně trklo do nosu byl Opel Insignia 2.8T, případně jeho OPC verze, ale prakticky nikde se nedočtu, jak je to u těchto verzí s náklady na servis, jelikož všichni kupují ušmudlané dvoulitrové traktory, protože "s dieslem jezdím za pár kaček a ten servis zaplatí ten, co si to koupí po mně". Už mi někdo doporučoval i dvojkového Superba, ale v "sedano-liftbacku" má katastrofický výhled dozadu a obecně na mě působí tak nějak jako jezevčík, navíc ta záď je dost katastrofální.
Nechci nijak hanit sedan, ale jako uživatel takovéhoto vozu naprosto nechápu proč na auta i za několik miliónů nemontují už v základu zadní stěrač. Ta věc mi tam chybí a udělá dobrou službu (při silnějším dešti či sněžení), v liftbacku je ho možné alespoň dokoupit ale i tam by se měl dávat automaticky. Další naprosto neomluvitelné šetření je v provedení zpětných zrcátek bez blikačů (dnes se to dává už i do dodávek), v tom u mě má dodnes Opel a dále i ne zas tak staré kolekce prémiovek BMW a AUDI velké mínus.