0
zpět
 

diskuze k tématu: Co koupit po BMW e39 525iA Individual?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 22.03.2016 09:04, RE: řidičské auto
gravestone napsal:
O autě s automatickou převodovkou a elektrickou ruční brzdou nelze prohlásit že je "řidičské" a platí to pro všechny tovární značky.


když máš v autě 500 koní, spojka dostává docela slušné kapky. navíc, když jedeš opravdu pilu tak je možnost držet volant oběma rukama řadit pádly na něm docela vysvobození. nehledě k tomu, že moderní automat prostě řadí líp a rychleji než ty (já/on/ona/ono). V F1 se taky nejezdí s manuálem:)

a elektrická ruční brzda? s dostatečným výkonem motoru auto urveš i bez klasické ručky...

reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Úterý 22.03.2016 10:26, RE: řidičské auto
Reno napsal:
gravestone napsal:
O autě s automatickou převodovkou a elektrickou ruční brzdou nelze prohlásit že je "řidičské" a platí to pro všechny tovární značky.
když máš v autě 500 koní, spojka dostává docela slušné kapky. navíc, když jedeš opravdu pilu tak je možnost držet volant oběma rukama řadit pádly na něm docela vysvobození. nehledě k tomu, že moderní automat prostě řadí líp a rychleji než ty (já/on/ona/ono). V F1 se taky nejezdí s manuálem:)a elektrická ruční brzda? s dostatečným výkonem motoru auto urveš i bez klasické ručky...


Souhlas KDyž se člověk sveze s s poslední 535tkou BMW s automatem tak je mu jasné, že sám by v žádném případě neřadil líp To co jsem psal o Volvu není kritika Volva - Volvo prostě vyznává jinou filozofii než BMW. Mám rád řidičská auta, ale na dojíždění do práce 100 km tam a zpět bych asi spíš bral Volvo než BMW.
reagovat
adis002
počet příspěvků14
datum registrace17.04.2015
Úterý 22.03.2016 10:34, RE: řidičské auto
gravestone napsal:
O autě s automatickou převodovkou a elektrickou ruční brzdou nelze prohlásit že je "řidičské" a platí to pro všechny tovární značky.


souhlasím s tím, že manuál je manuál - na blbnutí super, ale automat jednoznačně kvůli bezpečnosti i ve vyšších rychlostech v zatáčkách - ne jednou mě solidně zachránil ze šlamastyky každopádně manuálu se samozřejmě vůbec nebráním. Díval jsem se i na tu Hondu Accord. Vypadá dobře, ale je to čtyřvál
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Úterý 22.03.2016 11:21, RE: řidičské auto
adis002 napsal:
gravestone napsal:
O autě s automatickou převodovkou a elektrickou ruční brzdou nelze prohlásit že je "řidičské" a platí to pro všechny tovární značky.
souhlasím s tím, že manuál je manuál - na blbnutí super, ale automat jednoznačně kvůli bezpečnosti i ve vyšších rychlostech v zatáčkách - ne jednou mě solidně zachránil ze šlamastyky každopádně manuálu se samozřejmě vůbec nebráním. Díval jsem se i na tu Hondu Accord. Vypadá dobře, ale je to čtyřvál


svezte se s tím. co by za takovou jízdu některé šestiválce daly...
reagovat
adis002
počet příspěvků14
datum registrace17.04.2015
Úterý 22.03.2016 11:38, RE: řidičské auto
HoNZA napsal:
adis002 napsal:
gravestone napsal:
O autě s automatickou převodovkou a elektrickou ruční brzdou nelze prohlásit že je "řidičské" a platí to pro všechny tovární značky.
souhlasím s tím, že manuál je manuál - na blbnutí super, ale automat jednoznačně kvůli bezpečnosti i ve vyšších rychlostech v zatáčkách - ne jednou mě solidně zachránil ze šlamastyky každopádně manuálu se samozřejmě vůbec nebráním. Díval jsem se i na tu Hondu Accord. Vypadá dobře, ale je to čtyřvál
svezte se s tím. co by za takovou jízdu některé šestiválce daly...


ono já bych rád, ale není jak. Do autobazaru kvůli tomu nepůjdu, a známí mají v 98 % případů Němce - hlavně BMW a M-B. V kamarádově e39 540i je skvělé svezení například, ale už tam jsou prostě ty roky
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Úterý 22.03.2016 12:32, svezení
Honda Accord type S má podvozek jako málokteré auto. Ač je to předokolka, tak je velice vyvážená a v mezní situaci snadno čitelná. Nedotáčivost se v běžné jízdě skoro neobjevuje, až při opravdu drsné střelbě a ve velice mírné podobě. Torque steer nezná a řízení je přímé a citlivé. Podvozek je ale i přes výraznou sportovnost pořád pohodlný na běžné ježdění. Automat je "Hondamatic" který se konstrukčně mírně liší od normálních automatů. Má jen 5 rychlostí, ale je geniálně nastavený. Při korzování je plynulý a při sportování neředí výkon jako jiné automaty. Sedan má tužší karoserii a je celkově tišší. Spotřeba se u 2.4 dá udržet dlouhodobě okolo 8.8 - 9 l 100 km. Motor má prima zvuk. Kolega v práci si jí šlechtí. Já mám Oktávku s čipem Cimbu a 4x4. On mi ujede kdykoliv si vzpomene
reagovat
adis002
počet příspěvků14
datum registrace17.04.2015
Úterý 22.03.2016 13:01, RE: svezení
HoNZA napsal:
Honda Accord type S má podvozek jako málokteré auto. Ač je to předokolka, tak je velice vyvážená a v mezní situaci snadno čitelná. Nedotáčivost se v běžné jízdě skoro neobjevuje, až při opravdu drsné střelbě a ve velice mírné podobě. Torque steer nezná a řízení je přímé a citlivé. Podvozek je ale i přes výraznou sportovnost pořád pohodlný na běžné ježdění. Automat je "Hondamatic" který se konstrukčně mírně liší od normálních automatů. Má jen 5 rychlostí, ale je geniálně nastavený. Při korzování je plynulý a při sportování neředí výkon jako jiné automaty. Sedan má tužší karoserii a je celkově tišší. Spotřeba se u 2.4 dá udržet dlouhodobě okolo 8.8 - 9 l 100 km. Motor má prima zvuk. Kolega v práci si jí šlechtí. Já mám Oktávku s čipem Cimbu a 4x4. On mi ujede kdykoliv si vzpomene


jak to je u těch Accordů? Každá 2.4 je type-s? Protože Type-S nemůžu nikde ani za boha najít
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Úterý 22.03.2016 13:20, Type S
však se jich tu prodalo jako šafránu. Hledejte na mobile.de. Type S se liší bohatou výbavou a jinou geometrií přední nápravy. Má vyšší výkon naftového motoru. Benzín má myslím tech 200 koní standartně.
reagovat
adis002
počet příspěvků14
datum registrace17.04.2015
Úterý 22.03.2016 13:39, RE: Type S
HoNZA napsal:
však se jich tu prodalo jako šafránu. Hledejte na mobile.de. Type S se liší bohatou výbavou a jinou geometrií přední nápravy. Má vyšší výkon naftového motoru. Benzín má myslím tech 200 koní standartně.


právě, že jsem si všiml, že 2.4 ivtec má těch 200 koní obecně. Proto mě to zajímalo, v čem se ještě liší. Díky za tip
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Úterý 22.03.2016 15:43, Type S
Type S bol len stupen vybavy, ktory bol medzi strednou a najvyssou vybavou a navyse pridaval cervene logo znacky a par dalsich veci (myslim ze aj pekne elektrony). Nic viac to nie je, pokial viem. Ak najdes pekny accord v 2.4 a vybave executive, tak to asi bude este lepsie.
reagovat
adis002
počet příspěvků14
datum registrace17.04.2015
Středa 23.03.2016 10:17, RE: Type S
Díky, zařadím ten Accord k tomu Opelu. Je to ale jak tak vidím fakt bída s těmi novými auty. Kdysi bylo z čeho vybírat - staré bavoráky, mercedesy, abarthy apod. a všechny měly něco do sebe. Dneska to je skoro všechno na jedno brdo, hlavně co se motorů týče...
EDIT: A teď jsem si ještě vzpomněl na 3.2 V6 Busso od Alfy... To byl panečku motor, asi nejlepší, jaký jsem kdy slyšel a v jakém jsem se kdy projel (pokud počítáme jenom auta pro lidi)
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.