anonym napsal:
no to je přímo de nebes volají kokotina. Proč se pořád fluše na francouze? Já teda nemám po 300 tkm ani jeden problém, nic mimořádného. Na druhé žabákovi -160 tkm- taky vše v normě. Spíš bych řekl lepší průměr.
Asi to bude kus od kusu, padesatilety kolega v praci ma C3 kupovanou jako novou.
Ted po ctyrech letech provozu a cca 50 tisici km: V prvni roce provozu mu odesla zapalovaci lista, auto skoncilo na odtahovce do autorizovaneho servisu.
Nasledne se mu na konci roku auto po rozjezdu samo zacalo zamykat, coz nechapal proc. V citroenu mu rekli: pane, ale takhle to ma fungovat. Ze se to ale doposud nezamykalo, to nejak neresili.
V druhem roce zivota auto opet dojezdilo, odeslo mu vstrikovani motoru. Opet absolvoval jizdu pres brno na odtahovce. nasledne se auto zamykat prestalo. To ale neresil do dalsi servisni rpohlidky.
Po techto dvou problemech se rozhodl priplatit si nekolik tisic za prodlouzeni zarucni doby (na doporuceni citroenu), coz se mu oplatilo, protoze v tretim roce mu za jizdy prasklo koleno v chladici soustave, takze pri jizde po Brne prisel o vodu a skoncil opet na odtahovce. V autorizovanem servisu mu problem v zaruce opravili, ze servisu odjel, ale jaksi mu soustavu zapomneli odvzdusnit, takze ujel asi 1 km a motor se prehral. Cekal tedy, ze pro nej ten km dojedou a problem opravi, oni mu ale rekli, at ten km dojede zpet (bez vody v chlazeni!) a oni se na to podivaji. Problem pak vyresili na pockani.
Nedavno prisel na to, proc se auto samo zamykalo a odemykalo, auto ma na palubovce tlacitko, kterym muzete auto cele zamknout/odemknout. A kdyz to tlacitko podrzite dele jak jednu sekundu, funkci automatickeho zamykani aktivujete/deaktivujete. Tohle ale v manualu popsano neni a autorizovany servis to nevedel taky.
Ted ma auto 4 roky. Auto jezdi, ale uz mu neveri. Kdyz do nej sednete, vrze v nem pri jizde palubovka jak v nasi sluzebni oktavce co ma za sebou 240 tisic. Uz si na to zvykl a neresi to a tesi se, az za rok po ukonceni leasingu auto proda. Obcas vzpomina na jeho fabii s obycejnym motorem 1.4 z roku 2000, tu po 4 letech a 60 tisicich km prodal a koupil si C3. Jedine co ho na fabii potkalo byl vadny motorek na steracich, ktery mu v zarucni oprave vymenili. Jinak jen pravidelny servis. Dalsi žabožroutské auto už nechce, přemýšlí, že opet koupí škodovku, byl s ní prostě více spokojen jak po stránce spolehlivosti, tak po strance zpracování interiéru. Fabia vypadala vevnitř jak auto, ta C3 je spíše hračka.
Německá technika je stále německá technika, ať si každý říká co chce.
Petr.