Petr S napsal:
Jinak v dobe koupe mela tacho 156 tkm. Ale tipoval jsem 100-150 tkm vic. Uz jen proto ze byla z Acek... No dnes bych uz do Acek pro auto nevlezl ani ve snu. Auto uz jedine bud nove nebo jasny puvod od autorizovaneho dealera, kde bylo celou dobu servisovane. Nestoji za to riskovat kvuli par usetrenym tisicum koupi pochybneho auta.
Taky jsem koupil v Ačkách v Brně auto, C. Xsaru. Čerstvý dovoz z F, serviska, poctivých 80 tkm, přelakovaná přední kapota (měřena tloušťka laku), světla i nárazník původní. Sháněl jsem v té době automat a v ostatních bazarech to bylo slabý nebo mrdky. Najel jsem za 3 roky 70 tkm, a po tu dobu jen běžný servis + 1 x gufero na převodovce a zadní díl výfuku. Byl jsem maximálně spokojený, až mě ji jeden šikulka rozstřelil... Dnes už bych u nich auto nekoupil, jejich nabídka se strašně zhoršila, nemají na place skoro žádný slušný auto...
Měl jsem i několik Peugeotů, 405 SRI combi, 2 x 309 D - tu první mi ukradli. Druhou jsem kupoval s 130 tkm v roce 2001, r.v. 1992, prodal jsem ji vloni s 240 tkm. Co se týče motoru, tak za celou dobu pravidelný servis + 2 ks vstřiků (á cca 350,-), a v cca 190 tkm mi podfouklo těsnění pod hlavou, voda šla do válce, sundaná hlava (nechal jsem ji přebrousit, přetěsnit a natlakovat), nový těsnění, novej rozvoďák, celkem oprava za cca 7.000,-. Jinak jen spotřební věci a pravidelný servis. I v našich bazarech se dá koupit slušné auto, jen se musí pořádně vybírat....