0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 4007 - oslní jeden z trojlístku?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.05.2008 15:22, RE: ja
anonym napsal:
Kterazto volba funguje jen do 30ti km/h!!!, pak se prepne na rezim 4wd.
ty potrebuješ ísť po 30cm snehu do kopca rýchlejšie ako 30km/h?
4WD LOCK je le pre krátkodobé použitie do náročnejšieho terénu.
Ak chceš jazdiť extrém, tak si nekúpiš SUV ale OFFROAD...

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.05.2008 18:38, RE: ja
anonym napsal:
Jo a vzhledem k tomu, ze svetlou vysku to ma mensi ney SCOUT(ale pozor nerikam, ze na normalni vyuziti dostat se na hory, k chate apod je nedostatecna), tak asi po 30ti cm snehu nepojedes vubec)
Režim 4WD v outlanderu je určite inteligentnejší ako WV haldex. Takže jadznými vlastnosťami by mal byť bližšie k "offroadom".
S tou svetlou výškou máš pravdu len s časti. Dieselové verzie majú svetlú výšku len 170mm, ale benzínové majú 210mm. Takže "kde udělali soudruzi z NDR chybu..."
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.05.2008 19:51, RE: ja
anonym napsal:
Režim 4WD v outlanderu je určite inteligentnejší ako WV haldex. Takže jadznými vlastnosťami by mal byť bližšie k "offroadom".
S tou svetlou výškou máš pravdu len s časti. Dieselové verzie majú svetlú výšku len 170mm, ale benzínové majú 210mm. Takže "kde udělali soudruzi z NDR chybu..."
Porad mi tady ale nikdo nevysvetlil, v cem by mel byt tenhle pohon inteligentnejsi nez haldex II. Visco spojka je porad visco spojka, jen do ni zasahuje vic elektroniky. Na diferak a navic samosvor to porad nema, to uz jsem psal, ale rozdil mezi visco spojkama nemuze bejt tak velkej, jak pisou lidi na zacatku tohoto vlakna.Nerikam ze je spatny, to vubec ne, jen me trochu prekvapila ta euforie, proto bych se rad dozvedel neco vic(s haldexy mam nejake zkusenosti jako s firmou, tak o tom neco vim). Hmmm a kolik lidi si asi koupi outlandera v benzinu? kdyz se prodeje rozjely az pote, co PSA dodalo motor HDi?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.05.2008 19:53, RE: ja
anonym napsal:
Porad mi tady ale nikdo nevysvetlil, v cem by mel byt tenhle pohon inteligentnejsi nez haldex II. Visco spojka je porad visco spojka, jen do ni zasahuje vic elektroniky. Na diferak a navic samosvor to porad nema, to uz jsem psal, ale rozdil mezi visco spojkama nemuze bejt tak velkej, jak pisou lidi na zacatku tohoto vlakna.Nerikam ze je spatny, to vubec ne, jen me trochu prekvapila ta euforie, proto bych se rad dozvedel neco vic(s haldexy mam nejake zkusenosti jako s firmou, tak o tom neco vim)....
Mno aa taky bych chtel videt, jak i s tou svetlou vyskou 210mm projedes 300mm snehu.
Nemysli si, outlander je auto , ktery mam na mysli hned jak octu predam synovi, libi se mi, ale neverim, ze ta jejich visco spojka je o tolik lepsi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.05.2008 22:58, RE: ja
anonym napsal:
ty potrebuješ ísť po 30cm snehu do kopca rýchlejšie ako 30km/h?
4WD LOCK je le pre krátkodobé použitie do náročnejšieho terénu.
Ak chceš jazdiť extrém, tak si nekúpiš SUV ale OFFROAD...

Ne, ale jeste se mi nestalo, ze bych na normalni zasnezene ceste neprojel bez problemu s haldexem(bydlim v krkonosich). Sice se to s manzelcinym legacy neda ani trosku srovnat, ale nemyslim si, ze by byl zase oproti outlanderu tak spatnej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.05.2008 23:00, RE: ja
anonym napsal:
ty potrebuješ ísť po 30cm snehu do kopca rýchlejšie ako 30km/h?
4WD LOCK je le pre krátkodobé použitie do náročnejšieho terénu.
Ak chceš jazdiť extrém, tak si nekúpiš SUV ale OFFROAD...

Jo a vzhledem k tomu, ze svetlou vysku to ma mensi ney SCOUT(ale pozor nerikam, ze na normalni vyuziti dostat se na hory, k chate apod je nedostatecna), tak asi po 30ti cm snehu nepojedes vubec)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 08:02, RE: ja
anonym napsal:
Porad mi tady ale nikdo nevysvetlil, v cem by mel byt tenhle pohon inteligentnejsi nez haldex II. Visco spojka je porad visco spojka, jen do ni zasahuje vic elektroniky. Na diferak a navic samosvor to porad nema, to uz jsem psal, ale rozdil mezi visco spojkama nemuze bejt tak velkej, jak pisou lidi na zacatku tohoto vlakna.Nerikam ze je spatny, to vubec ne, jen me trochu prekvapila ta euforie, proto bych se rad dozvedel neco vic(s haldexy mam nejake zkusenosti jako s firmou, tak o tom neco vim)....
Chudák Peugeot,bude to mít u autora těžké.To už aby se klepal hrůzou teď.Ale na rozdíl od vás pane Šikl,ten Peugeot tady vždy byl a vždy bude.A něco dokázal.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.05.2008 11:35, RE: ja
anonym napsal:
Chudák Peugeot,bude to mít u autora těžké.To už aby se klepal hrůzou teď.Ale na rozdíl od vás pane Šikl,ten Peugeot tady vždy byl a vždy bude.A něco dokázal.
Ano, Peugeot (speciálně) model 4007 to u mě má těžké. Pokud se svezete s Outlanderem nebo C-Crossem, pochopíte. Peugeotu se přes identický základ nepodařilo tak dobře nastavit podvozek. U Peugeot stejně jako u Citroënu bych čekal více komfortu a zdolávání nerovností našich silnic.
Nezlobte se na mě, ale u SUVéčka téměř za milion, bych očekával více. Přesto věřím, že si 4007 najde řadu zájemců, kterým budeme vyhovovat. P4007 není špatný vůz, jen nepatří k těm nejlepším. Proto ta kritika.

Ostatně pokud si přečtete testy Fabie apod., zjistíte, že nekritizuji jen Peugeot 4007.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.