David V napsal:
Trošku se rozhlídni a zjistíš, že Vectry A stále jezdí. Sice spíše na vesnicích, ale jezdí. Reznou, to se nepřu, ale jejich technika je také celkem odolná, zejména pak staré litinové 8-mi ventilové motory. A opravy a ND jsou za pár korun.
Vectru A nebrat!!! šmejd na entou. Měl jsem ji hodně let, garážovanou GT 2.0. Dopřával jsem te kur*ě vosky, nástřiky spodků atd a stejně pak neprošla technickou. Ty nosníky vzadu byly jak ementál, spousta drobné koroze všude. Výfuk k.o. po třech letech...atd. Ani motory nic moc. Poslední rok, bylo ji 17 let, mě strašně zlobila. Najednou ztratila tlaky, měla na jednom válci 10, na druhém 7, na třetím 9...atd. Hovado auto. Lil jsem do ní co 9000 Km Castroly, Moguly, všechno 10w-40, vždycky výměna filtru. Pravidelně jsem měnil drahé zapalovací kabely, originál svíčky, čistil jsem l klapku, měnil vzduchový filtr...atd....a při 230 000 km s ní už nebyla řeč. Při přidání plynu prudce brzdila, pak se třásla, nepravidelný volnoběh...katastrofální emise...z výfuku šel černý dým...a to měla generálku vstřiků Bosch a novou orig lambdu, katalyzátor...výfuk....Ale je pravda že zase podvozek byl ok, brzdy brembo vydržely osm let, plasty uvnitř ok, pěkné čalounění, výborné anatomické sedačky GT verze, funkční elektrika (okna, šíbr..), byla praktická, na jednoduchý podvozek měla dobré jízdní vlastnosti...ale motor byl kur*a i s germánskou elektronikou a ta koroze!!! Rezlo to i kolem přední okna!!! Hnus Opel fuj sračka. Fandím pánovi s pořádným autem...a to 405 a 406 byly!!!