0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat první auto s cenou do 220 tisíc?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.03.2010 22:50, rada
Vincente , kraviny, sam rikas jak si zacinal, vidis jak to dopada kdyz chces silny auto, ze zacatku je clovek magor. A mas 420 PS a vypada to ze to ani nevyuzijes, ale hlavne sis na to vse vydelal a tudiz mas k tomu jiny chovani. A pokud je bratr borec uvedomelej, tak oka, ale audi avant a4 taky neni zavodak, kazdopadne kdyby si ten tvuj bratr ublizil rychlou jizdou mluvil bys jinak. Je to samo o zodpovednosti, tvuj bracha ji treba ma, ty uz ted taky ja taky, ma ji i tazatel? Mel jsem spoluzaka co mu rodice koupili silnou karu, jezdil formule 3, a zabil se , bylo mu 18 a vzal ssebou dva spoluzaky. Nemyslim si ze dopravat nekomu do zacatku to co si sam nemohl mit je dobre. Kdyz si to clovek sam vydre ma k tomu vsemu fakt jinej vztah. Tak nehon triko a trosku koukni do budoucnosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.03.2010 22:54, rada
nech si koupit nejakou audi 4x4, nebo subarko 4x4 a budes spokojenej si myslim, zadny bomby za ty prachy asi nebudes mit (pokud teda nebudes hledat stary silny) ale spolehlivost a bezpecnost bude dobra a zadna ostuda
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.03.2010 23:39, rada
Tak co tu čtu 330i E46. V tom případě bych se obrátil na nějakého dovozce ze zahraničí. Ale podle mě by vám to auto otec zabavil. To raději 318i nebo 320i v M packetu. Ceny náhradních dílů si raději předem prověřte v inet.obchodech, prakticky vše již je možné sehnat od několika dodavatelů. Takové brzdové destičky nebo kotouče můžete mít jak na Octavii tak na E46 za pár set nebo za pár tisíc. Jediný rozdíl je v cenách orig. servisu - pokud ho tedy využijete.
Octavie jsou výborné, pouze v ČR jako všechny vozy Škoda předražené a až tuctové.
Naprosto ideální volbu doporučuji VW Golf r.v.2005-6 s motorizací 1,6 - myslím, že by mělo splňovat všechny vaše požadavky. Přeji hodně štastných km.

... ps pokud by jste to zakulatil na 250K seženete i pěkné jedníčkové bmw s malým nájezdem, ale to už je nad váš limit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 00:57, rada
Je mi 40 a souhlasím s většinou, zkus něco najezdit se slabší ( výkonově) károu. Tak do 100 koní. Získáš nějaké zkušenosti a vyblázníš se. Já jsem kdysi začínal s Rapidem 75 koní, pak Calibra 150 a když jsem začal jezdit s A8 4,2 4x4, tak mě její brutální výkon dokázal vychovat. Měl jsem z toho auta respekt, ale jednak mi táhlo na 30 a měl jsem za sebou přes 250 tisíc. Dnes mám bez zaviněné nehody přes 1 milion. Raději někam jedu 30 minut v klidu, než 20 minut ve stresu. Myslím si, že s takovým Ford Fokusem 1,6 16v bys mohl být spokojený. Slušný motor, výborný podvozek, slušná cena servisu i ND a dá se pořídit za dobré peníze. Pokud chceš něco většího, tak Mondeo v naftě také není špatné řešení.
Přeji ti hodně kilometrů bez nehody, protože vlastní zdraví máš jen jedno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 06:54, rada
Milý Milane, tazateli,
nechtěl jsem reagovat, ale nakonec, proč ne? pokud se tvůj otec domnívá, že v 19 letech musíš mít auto na téměř čtvrt milionu korun a che dobrovolně peníze pustit, pro če. Potud je vše v pořádku. Já jen věřím, že hlavně OTEC má v hlavě vše řádné srovnáno a uvědomuje si všechna rizika, co z nákupu auta v této kategorii a stvými požadavky, může vzniknout.
Neber to nijak špatně, to je realita, co ti napíšu, kombinace mladý věk, silné auto a nulová zkušenost (po roce je ta zkušenost opravdu ještě nulová až mizivá), to je prostě poukázka na průšvih. Neříkám, že výjimky nejsou. Ale je to víceméně pravidlem a vychází to z chování mladých lidí, s jejich hormonálními funkcemi (vidí vše lépe, než ve skutečnosti je, nevidí či nerozpoznají riziko tam, kde bije do očí a nemají ještě správně vyvinutý smysl pro zodpovědnost a hlavně -ještě ne uplně rozvinutý systém sebekázně a sebekontroly. To není můj výplod, co jsem naspal, to jsem převzal z odborných článků psycholohů.
No tak k věci. Prosím tě, zapomeň na nějaké frajeřiny a de facto machorvání obzvláště, když vás bude na silnci více, než jen ty sám a když vás bude v autě víc, než jen ty sám. Ona euforie mladého člověka, řídícího rychlý a silný vůz, lehce překročí tu pomyslnou míru a je průser. Nebetyčný průser s nedozírnými následky. Věř, že vím, o čem mluvím, jednak 19 mi bylo před 31 lety a hlavně mám kluka a dceru ve stejném věku. A modlím se pokaždé, když kluk musí sednout do auta (naštěstí ho to do něj moc netáhne, on frajeří na lyžích a při fotbale), ale občas někam musí. Ona nějaká frajeřina, když to blbě dopadne, udělá většinouněšťastnými tvé rodiče, protože těm dotyčným za vlantem, je to v Pánu už většinou jedno. To je ten lepší přípda. Horší přípda je, když to odnesou inevinní, tedy holka v autě, kámoši atd. Noviny jsou plné podobných článků.
Ty máš čas o tom přemýšlet, ještě auto nemáš.
A k tomu autu: pokud to bude někdo druhý platit servis, klidně si vyber dýzla. Je dost možné, že u auta za 220.000 budeš hned dělat rozvody, pumpu, více než u benzínu trpící přední nápravu kvůli vyšší hmotnosti naftového agregátu, filtr pevných částic a další mraky prkotin jako turbo, vstřiky a podobně. To tě otec přestane mítbrzy rád. Pokud si ale servis budeš hradit včetně POV ze svého příjmu (určitě chodíš na brigády, abys auto uživil, nebo kreslíš doma po večerech A-CADu projekty na baráky a pod.), tak si radši pořiď benzín. A to čím jednodušší, tím lepší. tedy nepřeplňovaný ) i když on 300koní s turbem docela jede a frajeřit s tím jde levou zadní, že) aspíše straší generace, kdy ještě neplatily velmi tvrdé normy EUR kvůli OŽP. Takový motor nese daleko méně prvků, které ti můžou otravovat radost z jízdy.
ČIli, určitě jsi skromný a pro začátek si vybereš např. Oktavii 1,6 s 75klW, Focuse s 1,6, Nissana ALmeru s 1,6 a další,Mazdu 3 1,6 s 85kW, či nějakou Toyotu Corollu s 1,8 a 103kW a pod. Ale vyhni se autům typu BMW 330i a pod, protože to jsou auta, která prošla x rukama stav tomu doopovídá více, než u auta nenápadných ze střední nižší třídy.
A až se naučíš pořádně jezdit v dnešním provozu na silnici, tak msi pořídíš něco, co tě bude více uspokojovat.
Jo- a ještě jsem zapomněl na jednu poznámku - u těch tuctových aut jako je Oktávka či focus, ti nebudou vrstevníci tolik závidět a nebudeš v očích mnoha z nich mylně považován za snoba či frajera, ale v negatiovním slova smyslu. To je taky zkušenost, protože majetek a úspech se u nás v ˇCechách neodpouští a pro lidi, kteří žijí z podpory, je trnem v oku i 10 let stará Oktávka.
Tak ti přeji hlavně mnoho tastným kilometrů, ze kterých se navrátíš ty i spolujezdci živí a zdraví a minimum poruch.
Za trochu moralizování mě nenadávej )ani ostatní, mám taky pár lidí, či spíše už nemám, kteří v autě přišli o život....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 08:20, rada
Milane. Konečně rozumný názor od člověka který psal článek frajeřina??a v autě??S tímto člověkem souhlasím naprosto ve všem co napsal. Rozhodně bych si nenechal radit od lidí kteří ti doporučujou bmw 330 kerý žere 10l a to jedeš úsporně a to nepočítám pojistku servis a další věci okolo. Nebo názor že ford je francouzká značka.Když jsem četl odpovědi na tvůj inzerát tak jsem se nestačil divit co jsou lidi schopni napsat za nesmysli.
Pokud jde o výběr vozidla rozhodně bych nekupoval auta jako ford mondeo či peugeot 407. To jsou rodiná vozidla pro tebe v 19 letech naprosto zbytečná.
Pokud ti teda můžu doporučit tak auto ve stáří do 3 let najeto do 80 000 s motorizací 1.2 až do 1.6 s cenou mezi 90 až 150 000 kč.Jedná se o auta jako např. mazda 2 nebo 3 w golf(velmi spolehlivé a dobré auto ale je dražší servis u autorizovaného prodejce, náhradní díly se ale sháněj velmi dobře) ford focus, toyota yaris(velmi dobře hodnocená TUV reportem- splehlivost aut prováděná v německu) či škoda fabia konec prvního modelu(velmi slušně vybavena malé náklady atd.)
Přeju ti hodně úspěšně zvládnutých km a doufám že dáš nakonec přednost rozumu.Ahoj
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 08:31, rada
Rozum je na nic. Poslouchej instinkt. Stejně si nakonec sám vybereš to co ty chceš a ne to co ti tady někdo (ať už tomu rozumí nebo ne) nablekotá. Jestli chceš auto co trošku pojede kup si ho hned. Nebo se budeš půl roku budeš plácat v prašivý 1,6 vysypeš se do ní a zjištís že bys něco co víc jede a uletíš na ní 50 litrů.
Papík asi ví jestli si magor nebo ne. Kdybys byl tak ti nedá volnou ruku při výběru a bez řečí před tebe postaví HTP.
Zdar a sílu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 09:09, rada
Pro někoho holt je rozum na nic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 09:22, rada
Peugeot nebrať nie je to ideálne auto, poruchové.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 09:26, rada
Spolehat na to, ze jeho tatik, nebo on sam vi jak na tom je, nebo teprve bude, az bude ridit silny auto, je bláhovost, lepsi je predchazet a pak si ten zivot uzit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 09:53, rada
Život si v 1,6i pokud si trošku fanda do aut neužiješ. Chtělo by to statisticky dokázat kolik že mladíku řekněme do 22 let vlastní auto silnější 200 koní a jaké procento z nich způsobilo vážnější nehodu příčinou nezvládnutí tohoto výkonu. Pak bychom se mohli bavit dál na téma vybírej s rozumem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 09:59, rada
2 Valnoha: Čoveče, překvapuješ mě. Pokud dá papík synátorovi 1/4 mio na auto, tak bych řekl, že tím v 90-ti % případů něco kompenzuje (většinou nedostatek času pro děti kvůli přílišné zaměstnanosti) a tudíš nemá ponětí, jestli je syn magor nebo není a pokud syn do dotazu napíše, že chce auto na frajeřinu, tak to mluví samo za sebe a už na dálku to smrdí průserem. On ten krátkej Focus s 1.6-kou v jednom člověku jede velice pěkně, stejně jako ta Astra G s 1.8-kou - nemyslím si, že by strádal nedostatkem výkonu v takovém svém prvním autě.
Jinak poslouchat instinkt u výběru ojetého auta je ta největší hloupost, co jsem kdy slyšel. Člověk byl obdařen rozumem, aby ho některé instinkty nepoškodily na zdraví a majetku. Jedinej instinkt, kterej se má poslechnout je ten, že když jde do tuhýho, je lepší se vypařit
Sešlo se tady mnoho názorů, co doporučují do začátku slabší konfekci oproti silnému exotu a já s nimi souhlasím. Taky jsem na naší rodinné škodověnce uklepl zrcátko o protijedoucí auto a myslím, že to byl okamžik, který mě hodně vrátil do reality, co a jak snadno se může stát. Teď mám 170-ti koňové rodinné Mondeo, protože jezdí neustále dost obsazené a chci bezpečně předjet 85 km/h jedoucí autobus a nevypínat klimu, ale k tomu výkonu jsem se taky dobral od nižších čísel a považuji to za správnou cestu, jak zůstat zdráv a mít před sebou stále další "cíle".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 10:06, rada
2 Valnoha: Se stačí podívat na motorky, tam je to docela odpovídající ukazatel, stejně jako nastavení pojišťoven s více volenými kritérii. Už jsem to psal níže. Sleduj rozdíl mezi mnou (10 let bonus bez pojistné události + věk 35 let + 125kW motor) 3900 Kč a mladíkem (první POV + věk 19let + 125kW motor) cca 19000 Kč. Z toho jednoznačně vyplývá, že se mladíkům v 19-ti věří skoro 5x méně, že to někde nenavalí.
V 19-ti má totiž člověk pocit, že je nesmrtelný a že bude mít štěstí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 10:08, rada
David V: To mělo být přirovnání z jedné reklamy na pití, nicméně si myslím že to na 99% stejně tak dopadne. Když chce frajeřit a je mu 19 let ( věk ve kterém ví sám vše nejlépe a všechny má u ..... každý ať si sáhne do svědomí jak se choval v jeho věku na rady starších) tak si myslim že rady a rádoby rady z internetové diskuse mají ve výběru váhu maximalně 10%.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 10:12, rada
David V
o motorkách vůbec není řeč. V autech je pochopitelné že to pojišťovny tak mají nastaveno. Nicméně taková statistika kterou bych rád viděl neexistuje, takže se můžeme pouze domnívat.
PS před 3 lety mi bylo 24 a platil jsem na 330i havarijku vč PR Kooperativa 24 nevím jak se od té doby změnily tarify ale těch 19 na ST mi přijde malinko úlet (možná se pletu)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 10:22, rada
Na co potřebuješ statistiky? Denně jezdím kolem parkoviště SOU a všímám si a to stačí. Těm náctiletým zkrátka chybí respekt. Někdo ho dostane po vyjížďce do škarpy, někdo to nestihne, protože končí namotanej na stromě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 10:27, rada
Jak se pozná při projíždce kolem parkovište u SOU kdo jak řídí a jakej má respekt?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 10:27, rada
2 Valnoha: S tou váhou máš pravdu, ale nemělo by to znamenat, že toho člověka necháš svému osudu, potažmo, když se na radu ptá, a tento mladík tak činí.
Motorka nebo silné auto je ve svém důsledku v kombinaci s mladickou nerozvážností stejně vražedná kombinace - jen se liší koncový rozsah škod. Kooperativa má jinak nastavené sazby, já to vybíral u Wuestenrotu, kde hraje roli i věk řidiče, čili jsou "přesnější" kritéria.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 10:43, rada
Jak řídí? Třeba způsob jakým se na silnici projeví než zajede nebo naopak z toho parkingu vyjede. Respekt? Soudím podle sebe v 19letech:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.03.2010 12:40, rada
Dobrý den, výběr opravdu veliký ale nejvíc mě zaujal Ford Mondeo ST 220. Našel jsel jsem ho na stránkách super autobazaru www.autoparkmilin.cz Mají tam řadu aut okolo 200 tisíc. Shodou okolností tam stojí Mondeo ST 220 r.v. 2005!!!
reagovat
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.