anonym napsal:
Me prijde zvlastni, ze se nikdo nezamysli nad tim, ze se jedna o stara , neekologicka auta, za hranici moralni zivotnosti. Vzdyt vozy taxi najezdi obrovske kvantum kilometru ve meste a prave u nich bych predpokladal, ze by mely byt ekologicke - vzdyt bydlime ve mestech a i kdyz treba nikdy taxi nevyuziji, stejne budou muset me deti dychat zplodiny prave takoveho auta, ktere si hodla taxikar poridit.
Myslim, ze by se nove pro provoz taxi nemela povolovat auta typu P 405 nebo MB 124.
Můžeme vést polemiku o tom, zda je ekologičtější zlikvidovat starý automobil za použití zdrojů a energie a vyrobit ze zdrojů a energie nový s o něco lepšími parametry nebo toto ušetřit a použit starý, který ještě funguje. Na ekolozích a jejich myšlení mi silně vadí jedna věc. Mají příliš malý hledáček na to, aby celý problém viděli v globále. Tvrdím, že z globálního ekologického hlediska je lepší provoz staršího vozu než vývoj, výroba a distribuce nového spojená s likvidací starého!!!!! A myslím, že pokud bych se zabral do čísel, tak to snadno obhájím. Takže prosím Vás všechny, než sem začnete plést ekologii, tak se na to podívejte globálně a ne z pohledu, že vůz s normou EURO 2 vypustí o 25 mg/km CO2 navíc, když při výrobě nového jsou do ovzduší vypuštěny tuny CO2.