0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Renault Espace IV?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.11.2009 08:39, rada
Dnes je jedno jaké auto koupíte, ale kolik máte peněz na servis - kdo chce jen jezdit a o auto se nestarat brzy zapláče...jak už tu bylo řečeno takové ty long.live servisy to je to nejhorší co může být je to jen marketing automobilek jak přilákat další zaákazníky na relativně levnější servis prodloužením výměn olejů - ale každý normální člověk co se zajímá o auta ví, že se olej musí vyměnit každý rok nebo max 15-20 tis km podle toho co nastane dříve a to platí i odalších věcech na autě. Setkávám se s lidmi co mi tvrdí jak se starají o auto a v servisní knížce ani razítko..a jejich péče spočívá jednou za 30 000km o výměnu oleje , ale to není servis...takže co z toho vyplívá - všechna auta jsou tak poruchová jak se k nim kdo chová , jak je honí po dálnici studené, jakou tankuje naftu, jaký servisní interval zvolí, jaký trouba mu namluví , že to načipování je super atd...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.11.2009 10:09, rada
Měl jsem grand espace 3.0 DCi. Tenhl motor nebrat! Při cestě do Itálie mi odešel motor a oprava byla opravdu hodně nákladná. Prostor je úžasnej, všechny ostatní auta jsou malý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.11.2009 11:02, 1,9 dCi
nerad bych se pletl, ale 2,2 dCi z tohoto obdobi moc doporucovany nebyl. shodou okolnosti ho mame v rodine v lagune. vykonove dostatecny, ale realna spotreba i pri defenzivni jizde jde pod 7l nafty malokdy. kdyz uz toto auto, tak 1,9dCi (88kW) bude asi lepsi volbou
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.11.2009 19:04, RE: 1,9 dCi
Key1 napsal:
nerad bych se pletl, ale 2,2 dCi z tohoto obdobi moc doporucovany nebyl. shodou okolnosti ho mame v rodine v lagune. vykonove dostatecny, ale realna spotreba i pri defenzivni jizde jde pod 7l nafty malokdy. kdyz uz toto auto, tak 1,9dCi (88kW) bude asi lepsi volbou
ani ta 1,9 není bůhvíco, známý ji má v tom méganu s tlustou prdelí a už tam 2 x dělal turbo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.11.2009 17:20, RE: 1,9 dCi
Matka Kr napsal:
ani ta 1,9 není bůhvíco, známý ji má v tom méganu s tlustou prdelí a už tam 2 x dělal turbo
To si měl pořídit benzinový atm. motor,protože asi neví jak se má s turbem zacházet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 28.06.2010 17:38, 2.0 Turbo
Kobyla napsal:
To si měl pořídit benzinový atm. motor,protože asi neví jak se má s turbem zacházet.
Zdravím, co říkáte na motor 2.0 Turbo? Nebude strašně žrát na tak velký auto ?? Má ještě nějaké problémy mimo zmiňovaných svíček ?
Díky
reagovat
pavel.zaruba.5FB
počet příspěvků3
datum registrace26.11.2013
Úterý 26.11.2013 20:48, Turbo
K turbu se musí chovat,
Můj inteligentní švagr,profesionální řidič nové generace(neví co má pod kapotou) odížděl se svým novým passatem stylem třista z místa,za 14 dní odjížděl jak traktor
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.