0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1,8i - zkušenosti majitele po 162 tis. km

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2012 12:55, Olej
Ta spotřeba oleje je tedy enormní, měl jsem už i TwinSpark, kde bylo potřeba olej hlídat neustále, ale každejch 15 Km výměna a za tu dobu dolejt litr :D.

(předpokládám, že tedy bylo myšleno 15 tisíc Km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2012 22:24, Světla
Doufám, že kromě výměny těch světel bylo učiněno i těch několik malých úprav aby neoslňovala. Nebo je autor další z kategorie "bezmozků" kterých je na našich silnicích pořád dost, které zajímají jen to aby oni viděli co nejlépe (v noci), ale že oslňují pomalu i protijedoucí auta na dálnici je jim jedno
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.07.2012 10:05, RE: Světla
Rover623 napsal:
Doufám, že kromě výměny těch světel bylo učiněno i těch několik malých úprav aby neoslňovala. Nebo je autor další z kategorie "bezmozků" kterých je na našich silnicích pořád dost, které zajímají jen to aby oni viděli co nejlépe (v noci), ale že oslňují pomalu i protijedoucí auta na dálnici je jim jedno
Nevím, jak svítí stará Laguna, ale já jezdím dost často v noci a mám velké problémy se svítiči xenonáři. Často mě oslepí ve zpětném zrcátku někdo takový, až si říkám, jestli nás chtějí výrobci aut jednoho po druhém odrovnat vyřazením zraku a vysláním Trifidů jak ve slavném románu Den Trifidů.
Ale k věci. Poté si počkám, až mě svítič předjede, jen abych se podíval, co je to za auto. V 90% jde o Audi či BMW, nejlepší oslepovači jsou pak logicky výše posazené kousky jako Q7 či X6.
A to už vůbec nehovořím o poslední novince, koncových a hlavně brzdových LEDkách, které u Audin oslňují také slušně.
Takže na nějaké Laguny bych se, pane kolego, vůbec nezlobil. Ty jsou rády ,že vůbec svítí.
Celkově se dnes výrobci ženou směrem: co největší, nejsilnější a nejsvítivější auto, protože já já já jenom já a po ostatních je mně ho.......

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.07.2012 17:19, povedený francouz
Laguna 1 se povedla. Sice měla mouchy, ale nic hrozného. Výborná na dlouhé cestování (zvlášť se ševelícím V6). Akorát mi vadily měkké sedačky. Sice velmi pohodlné ale z měkkých mě bolí záda a v noci mě víc unavují. Trochu mě překvapila spotřeba. Na 1,8 a ne extra těžké auto je to dost, i když ne extrém. To ten V6 nebral o moc víc. Asi taky záleží jak s tím majitel jezdí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.07.2012 17:23, RE: Světla
rojack napsal:
Nevím, jak svítí stará Laguna, ale já jezdím dost často v noci a mám velké problémy se svítiči xenonáři. Často mě oslepí ve zpětném zrcátku někdo takový, až si říkám, jestli nás chtějí výrobci aut jednoho po druhém odrovnat vyřazením zraku a vysláním Trifidů jak ve slavném románu Den Trifidů.
Ale k věci. Poté si počkám, až mě svítič předjede, jen abych se podíval, co je to za auto. V 90% jde o Audi či BMW, nejlepší oslepovači jsou pak logicky výše posazené kousky jako Q7 či X6.
A to už vůbec ne...
Já mám fólii na zadním skle a elektrochromatické zrcátko. Není to špatné, neb si nepamatuji, že by mě za poslední 3 roky zezadu kdokoliv oslňoval.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2012 12:45, Kvalita recenze
Laguna I/II (pokud bereme II jako facelift) nebyla úplně marné auto. Ale tato recenze je plná překlepů, nepřesností a mýtů ...

Tak prvně jsem zatím neslyšel o tom, že by se širší pneumatiky pomaleji sjížděly. Rychlejší sjíždění pneumatik autora bude spíš souviset s "plným využíváním schopností výkonnějšího motoru".

Za druhé -- opravdu mělo toto auto z roku 97 posilovač řízení s proměnným účinkem v závislosti na rychlosti?

Výměnu oleje po 15 km už někdo zmiňoval, stěrače Bosch Airflow -- myšleno asi AeroTwin ... ale to už jsou detaily.

Opravdu je nutné při každém přezouvání sezonních pneumatik provádět kontrolu geometrie? Pokud ano, ukazuje to na nepříliš robustní podvozek.

Pokud auto bylo vyrobeno 11/97, jednalo se již o MY98!

Vzhledem k obvyklé životnosti žárovek H7 v jiných autech (Škoda, Peugeot, a další) si neumím představit, že by nějaká vydržela přes 60 tis. km. Ale nic není nemožné ...

Závěrem si dovolím nedoporučit Lagunu III s ohledem na zkušenosti několika exemplářů z mého blízkého okolí. Budete zklamán ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2012 12:45, RE: Kvalita recenze
AnderN napsal:
Laguna I/II (pokud bereme II jako facelift) nebyla úplně marné auto. Ale tato recenze je plná překlepů, nepřesností a mýtů ...

Tak prvně jsem zatím neslyšel o tom, že by se širší pneumatiky pomaleji sjížděly. Rychlejší sjíždění pneumatik autora bude spíš souviset s "plným využíváním schopností výkonnějšího motoru".

Za druhé -- opravdu mělo toto auto z roku 97 posilovač řízení s proměnným účinkem v závislosti na rychlosti?

Výměnu oleje po 15 km už někdo zmiňoval, stěrače Bosch Airflow -- myšle...
Předchozí text byl rozdělen do odstavců ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 12.07.2012 06:09, RE: Kvalita recenze
AnderN napsal:
Laguna I/II (pokud bereme II jako facelift) nebyla úplně marné auto. Ale tato recenze je plná překlepů, nepřesností a mýtů ...

Tak prvně jsem zatím neslyšel o tom, že by se širší pneumatiky pomaleji sjížděly. Rychlejší sjíždění pneumatik autora bude spíš souviset s "plným využíváním schopností výkonnějšího motoru".

Za druhé -- opravdu mělo toto auto z roku 97 posilovač řízení s proměnným účinkem v závislosti na rychlosti?

Výměnu oleje po 15 km už někdo zmiňoval, stěrače Bosch Airflow -- myšle...
Jedná se zcela jistě ještě o předfaceliftový model (tedy 97), protože vůz na fotografiích má ještě starou verzi mlhovek (facelift měla kulaté) i zadních světel, autor zmiňuje výměnu předních světlometů - proto má již čirou optiku.
Posilovač s degresivním účinkem měl i renault 19 (rok 93) takže u laguny mě nijak nepřekvapuje.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.