0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Master

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 28.04.2006 23:53, PRO Mr. Vaculíka
Martin Vaculík napsal:
Tento pán mluví pravdu. To není pindal, ten tomu i rozumí. Bez ironie. Ten, co tu chválil 2,8 TDI od VW už nepíše, anžto je zaneprázdněn běháním po vrakovištích a hledáním ještě dočasně nezadřeného motoru.
ten co chválil 2,8tdi pane Vaculíku jezdil celý týden s tím "otřesným" motorem po Moravě, proto nepsal . kolik jste s tímhle autem najel ??? mám pocit, že si osobě myslíte, že jste spapal celýho Šalamouna i s jeho h..... jinak to fakt nejde napsat.. Na tomto "otřesném" motoru mám 290 tisíc (doloženo serviskou-auto bylo kupováno nové) a investice jen do pravidelné údržby !!! než začnete něco kritizovat, bylo by dobré něco si o tom zjistit. Že jste zapřísáhlý orpůrce volkswagenů(klidně si tu argumentujte, že golfa 3 jste tu vychválil) je o vás už známé. o dodávkách a konkrétně LT víte ale velký houby. mějte se.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.04.2006 10:11, RE: 160?
Přemek napsal:
Jsem jedním z těch, co tu psali o jízdě s naloženou dodávkou vyšší rychlostí - konkrétně 150. To ale není rychlost, se kterou bych s ní já nebo zaměstnanci jezdili. To prostě jen člověk skusí na přehledném úseku dálnice jak to jede naložené (cca 1T). Samozřejmě že jakákoliv prudší změna směru jízdy, vyjeté koleje, brždění apod. je "o hubu" a smyslplná rychlost je cca 110-120. Ale myslím že každý kdo má auto (tedy dámy asi vždycky ne...) někdy zkusí co to dá. Na druhou stranu není vyjímkou že je...
Jde o to, jestli náhon na předek, nebo zadek. U předohrabu bych asi šel do ducata 2,8 DiTD, pokud ti nevadí každých 100 tis dělat prakticky GO přední nápravy (největší bolest je asi horní uložení tlumičů), u zadního náhonu již zmiňovaný Sprinter 2,9 TDI. Možná by stálo taky za úvahu Iveco (motory přežijou tak 2 kastle). Každopádně maxi a 6 míst - to bude chtít trochu hledat. Jinak souhlas s Josefem - zažil jsem jako spolujezdec nouzové brzdění s prázdným Ivecem maxi - to jsem potom nevěděl, čeho se chytit dřív...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.04.2006 21:18, RE: motor
marko napsal:
2,8 D alebo TD?? lebo Jumper ci Boxer s 2,5 D, resp. 2,8 D nie su ktovie ako rychle, zvlast v najdlhsej a najvecsej verzii... ale 2,8 HDi je ine cafe... tam nie je problem plne nalozeny 160 tach po dialnici... Inac Jumper 2,5 D 2 tony nalozeny + 2 tony prives spotreba cca 14-18 litrov, Makov sa vychadzal na jednicku... aaaale vyslo... motor cez 370 000 km bez vaznejsej poruchy... vseobecne hladke diesle by nemali byt nejako zvlast poruchove... ale ta dynamika...nic moc aj pri prazdnom...
to co jsi tady napsal je utopie a zřejmě jsi adept pro pohřební službu!!!
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.