Středa 03.09.2008 23:33,
Megan
Měl jsem chvíli Megana I -sice ne kupé ale hatchback a mé dojmy: Motor 1.6 osmiventil je super, Megan je lehký a ta 1.6 s tím jezdí pěkně svižně, jde to hezky za plynem, výborná spotřeba-pokud člověk neprostojí celý den v kolonách, tak Prahu (tedy ne Pavlák v pět odpoledne :)) jsem jezdil pod 7 litrů, venkovy kolem 6. Oproti 16ventilové 1.6, co mám teď v Opelu Astra G, tu 8ventilovou 1.6 považuju do města za lepší-líp táhne v nižžších otáčkách, ta 16ventilovka ožije až přes 3000 ot. Ve městě, kde se jezdí pomalu, těch 20 kw navíc, co mám teď, díky odlišné charakteristice motoru vůbec nepoznám-jiné je to na rychlostních komunikacích-pak se lépe předjíždí, té 8 ventilové 1.6 dojde dech ve chvíli, kdy 16ventilovka ožije. Takže asi záleží, kde pisatel bude převážně jezdit. Řazení nijak oslnivý, trošku gumový, ale v pohodě, rychlosti jsem nelovil. Povozek je měkkej-na mě už byl moc, člověk jede, jede, furt to pluje a najednou se to utrhne-chyběl mi tam takovej ten mezistupeň, když už začínám cejtit, že jsem na hraně-ale pokud je člověk klidný řidič, tak ocení plavnost.ale kupé to může mít úplně jinak naladěný, takže asi zkusit. Kastle-rezne, bacha na to, za tyhle prachy to bude počítám rok 97-98 a jak se tak koukám na tyhle Megany I, když je někde vidím, tak rez je spíš pravidlem než výjimkou-hlavně zadní lemy a prahy a místo pod zadníma svítilnama-to má snad každej druhej, asi konstrukční chyba. Jinak tyhle Megany mají poddimenzovaný ložiska kol, tak bacha na to, jak to různě v zatáčkách hučí, zkontrolovat-fakt se ty ložiska měněj často. Taky bych zkontroloval zadní nápravu-používají tam jakožto odpružení zkrutný tyče a v souvislosti se stářím vou a korozí se stává, že tyto torzní tyče prasknou-což znamená prdel na zemi.
reagovat