Muroň napsal:
Takhle nějak to bude. Každá automobilka má nějaké procento šmejdů, které opustily brány fabriky jen proto, aby trápily své majitele. A u některých modelových řad Renaultu je podíl těchto šmejdů vyšší než u většiny konkurence.
Ano. A ještě platí, že u ojetého auta musí mít člověk štěstí, ovšem volbou vhodného modelu se dá jít tomu štěstí dost naproti. To jsem teď opomenul technickou zdatnost, která je v této džungli naprostá nezbytnost.
Ještě pak říkávám, že ojetina není pro každého. Je určitá sorta lidí, kteří za ojeté auto zaplatí stejné peníze, jako za nové. Logicky pak při první takové zkušenosti s ojetinou přechází na nové.
Ovšem pokud dokáže Renault vyrobit i dobrá auta, tak je asi problém v "širokých tolerančních pásmech", kdy 2 součástky vyrobené v toleranci dohromady nefungují - řečeno zjednodušeně. Popřípadě je na vině výstupní kontrola, která pouští zmetky, aby se zbytečně neprodražovala výroba a lze udržet cenu na nízké hranici. Kdo ví.