anonym napsal:
nechápu jak si někdo může myslet,že když má 15-20let starý auto a bylo spolehlivý,že je to i dnes spolehlivá značka.Pokud má někdo P 405 a hodnotí to jako superspolehlivý tak je mimo mísu :) když to má ve výbavě centrál a el. okna vpředu tak co se tam má jako kurvit?mechanický díly jsou odolný i u nových aut,pokud ted nemluvíme např. o hliník. ramenech na podovzku atd.Dnes se auta nekurví kvůli mechanickým závadám,ale proto,že pořád nefunguje navigace jak má,nefungují xenony,svítí check engine...
No, já mám feldu 99, a centrál tam nefugoval ani jako novej. Protože otevřít kufr se centrálem stejně nedalo, jako víčko nádrže. P405 má také, rok 95 a centrál funguje na všechno a vždy a všude. Mimo to je integrován do klíče. Já vím, že obě auta jsou už poněkud součástí historie, ale můžete mě věřit, že svezení v peugeotu 405 je proti feldě naprosto šok. Když to porovnám s věčnou modlou a měřítkem, tak 405 jasně vede (myslím proti O1). Jaká tam je kontrolka nebo není, mně je celkem fuk, ale vše funguje jak má, a já sem s autem mimořádně spokojený. I když je to stará popelnice, mně dává pořád víc, než potřebuji. Včetně jízdních vlastností, včetně uspokojivé spotřeby, nadprůměrné spolehlivosti, prostoru a hluku pro posádku. Ale kdo nevěří, tomu to nemá asi cenu nějak říkat. Například výkon klimatizace 405 kontra O1 (O2 neznám) je doslova fascinující. Když vám v letních dnech začne zamrzat okno, je to nářez. Že ani dnes, v mých šedesáti letech vylézám ze 405 po nějakých 900 km celkem nerozlámaný, považuji za mimořádný úspěch. S oktávií mám bohužel opačnou zkušenost, i snad po 10km. No asi nám každému pasuje něco jiného.