0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Mégane po 100 tis. ujetých km.

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 22:07,
Tak jsem to tady pročetl celé a můžu říct, že fakt to tu je úplně zasrané od nějaké Kylie. A vy pánové, kteří onanujete při jejím příspěvku, tak vězte, že pod oblečením není ženská, ale chlap. Příjemnou zábavu. A vůbec nechápu, jestli to tu je fórum o autech ...
Ps: Můj příští příspěvek bude fakt o autě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 22:31, RE: Rudlíku!
anonym napsal:
Ach já zapomněla. To je opravdová výhoda tvého "věčného" motoru, on opravdu stráví téměř vše. To Brumlův šestiváleček je zmlsaný více než jsem čekala. Musím-li tankovat v česku, mám opravdu dojem že se trápí a má pak "těžké" zažívání. Naopak po některých zahraničních kulinářských hodech (naposledy si smlsnul na novince Aral Ultimate 100) doslova létá. S touhle mlskou v bříšku jsem na cestě z Liberce do Prahy (někde kousek za Libercem, ještě před Turnovem - myslím) na té klikaté ...
A už je to zase tady; blonďatá obdivovatelka Seba Loeba (jinak favoritka závodů Hamburg - Mnichov) se chvástá, kterak to se svým žabožroutským bolidem natřela nějakým troubům. Jednou Ti snad ta Tatra (doufám, že ne 603, to by byla škoda) tu cestu zkříží a zarazí Ti ty Tvé Prady víš kam. Takových "závodnic" následně se klepajících a bulících ve škarpě jsem už viděl dost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 22:37, RE: Něco není v pořádku!
anonym napsal:
Zato teď vím, že ty trávíš sousedy rakovinou plic a leukémií svojím nafťákem. A máš rotační čerpadlo. Killie je agresivní královna magorů. Supr.
Agresivní královna magorů? To sedí, souhlasím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 23:35, Už to ku.va smažte
Proč to redakce nesmaže, nějaké zasrané dvoření pár úchylů před údajnou Kylie, na randění a oplzlé kecičky jsou jiné servery!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 08:45, RE: Rudlíku!
anonym napsal:
Ach já zapomněla. To je opravdová výhoda tvého "věčného" motoru, on opravdu stráví téměř vše. To Brumlův šestiváleček je zmlsaný více než jsem čekala. Musím-li tankovat v česku, mám opravdu dojem že se trápí a má pak "těžké" zažívání. Naopak po některých zahraničních kulinářských hodech (naposledy si smlsnul na novince Aral Ultimate 100) doslova létá. S touhle mlskou v bříšku jsem na cestě z Liberce do Prahy (někde kousek za Libercem, ještě před Turnovem - myslím) na té klikaté ...
Rád si čtu Tvé příspěvky, ale teď jsi to přehnala. už to není vtipné, ale značně chlubivé. Jinak řeči, že benzín je v zahraničí lepší jsou kecy. Křtí ho tam zrovna tak jako u nás, jde přece o zisk. A šestiválecc u C 5 není žádnej extra motor, je úplně normální jako každej jinej . Super motory jsou pouze u BMW. Ale diskutuj dál, jinak jseš bezva.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 09:05, RE: Pic kozu do vazu
anonym napsal:
Mým současným "hummerem" je Citroën C5 V6 3.0. Pocit bezpečnosti v Brumlovi podobný Hummeru, jen na dálnici je nepatrně svižnější (a spotřeba menší).
Kylie
C5 je v pocitu bezpečnocti podobná Hummeru??? Ty jsi něco pila?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 10:21, RE: Už to ku.va smažte
anonym napsal:
Proč to redakce nesmaže, nějaké zasrané dvoření pár úchylů před údajnou Kylie, na randění a oplzlé kecičky jsou jiné servery!
Jsi blbý?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 10:21, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Tak jsem to tady pročetl celé a můžu říct, že fakt to tu je úplně zasrané od nějaké Kylie. A vy pánové, kteří onanujete při jejím příspěvku, tak vězte, že pod oblečením není ženská, ale chlap. Příjemnou zábavu. A vůbec nechápu, jestli to tu je fórum o autech ...
Ps: Můj příští příspěvek bude fakt o autě
Jsi blbý?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 10:22, RE: Thor
anonym napsal:
Vezmi mu za to penis do úst.
Jsi blbý?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 11:05, RE: Už to ku.va smažte
Muroň napsal:
Jsi blbý?
já sice na Kylie taky věřím a myslím si, že opravdu existuje, ale přesto, Kylie je něco jako 14-tý a 15-tý plat. Hodně lidí věří, že existuje, ale skoro nikdo ho nikdy neviděl... Co beru jako přínos je to, že jsem začal uvažovat o C5. Když jsem hledal motorizaci s 2.2HDi, zjistil jsem, že ceny za opravdu zachovalé kusy jsou hodně vysoké. Oproti tomu s benzínovým trojlitrem jsou ceny o poznání nižší. Chtěl bych někdy vyzkoušet jak se chová ten podvozek s Hydraktive III+, Jel jsem nedávno se zánovním Renaultem Espace 3.0DCi a ač to byl zajímavý zážitek, doma bych něco podobného asi mít nechtěl. Těžiště je patrně příliš vysoko, celé se to naklání sem a tam, měl jsem dojem, že řídím menší parník. Jirka S.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 11:08, RE: Už to ku.va smažte
anonym napsal:
já sice na Kylie taky věřím a myslím si, že opravdu existuje, ale přesto, Kylie je něco jako 14-tý a 15-tý plat. Hodně lidí věří, že existuje, ale skoro nikdo ho nikdy neviděl... Co beru jako přínos je to, že jsem začal uvažovat o C5. Když jsem hledal motorizaci s 2.2HDi, zjistil jsem, že ceny za opravdu zachovalé kusy jsou hodně vysoké. Oproti tomu s benzínovým trojlitrem jsou ceny o poznání nižší. Chtěl bych někdy vyzkoušet jak se chová ten podvozek s Hydraktive III+, Jel jsem nedávno se zánov...
ještě dodám, že ten ESPACE 3.0DCi, sice jede dost slušně, ale průměrná spotřeba 12 litrů nafty na 100 při téměř standartní jízdě se mi zdála docela dost. U 3l benzínu zcela vpohodě, ale u nafty?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 11:09, RE: "Sportovní"
anonym napsal:
Nechci se zastávat ani Escorta ani Megana,ale pokud si ho opravdu zadupal do země,tak je docela možný,že nebyl v ideální kondici.
Kdybyste zkoušeli 10 Meganů,ale ze zkoušky s jedním, řekněme 12 let starým vozem, se nedá vyvodit obecný závěr o motoru jako takovém.
A nebo prostě máme jen odlišnou představu výrazu " zadupat do země "
TOM
No řeknu to asi tak, že ho během "závodu" předjel taxík

Michal
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 11:26, RE: bez předmětu
Muroň napsal:
Jsi blbý?
Je.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 11:27, RE: Thor
Muroň napsal:
Jsi blbý?
Je.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 11:44, RE: Rudlíku!
anonym napsal:
Ty tankuješ do svého TDi Agip? A chutná mu? Já v česku zkusila už vše co šlo a výsledkem je trvalé HLUBOKÉ zklamání. Minulý týden jsem při cestě zurück nach Prag, kousek před hranicemi dotankovala u levné JET, a i ten nejlevnější z levných 95ti oktanový benzín (to byla výjimka, normálně se snažím tankovat to nejĺepší co seženu) dělá Brumlovi lépe, než místní napodobeniny benzínu s číslovkami 100 či 98 (jako u Agip).
Kylie
Ak máš také problémy s kvalitou benzínu skús prísadu Castrol TBE. Používam to v Duratec-u 2,0 l s BA95 od OMW a pri prvom použití som bol príjemne prekvapený, aký vplyv to má na zvuk a záťah motora.
jonel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 13:40, RE: "Sportovní"
anonym napsal:
No řeknu to asi tak, že ho během "závodu" předjel taxík

Michal
No,jestli to byl francouzský taxík - Peugeot 406,pak se není čemu divit.. )
Ale vážně,tak měl ten motor asi vážně v háji ne?
Kolik vám tam nahoru ta auta jela? Předpokládám správně,že jste jeli od toho velkýho kruháče směrem na Lišov?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 16:11, RE: Už to ku.va smažte
anonym napsal:
ještě dodám, že ten ESPACE 3.0DCi, sice jede dost slušně, ale průměrná spotřeba 12 litrů nafty na 100 při téměř standartní jízdě se mi zdála docela dost. U 3l benzínu zcela vpohodě, ale u nafty?
3.0dCi 170k je původem motor od Isuzu, naprostej nesmysl, málo aut je s původním, většina ho má už měněný, přehřívá se a následně odchází do věčných lovišť, naopak vynikající je 2.0dCi v modelech tuším od roku 05/06, stejný výkon, poloviční spotřeba a spolehlivost za jedna. A nebo 3.5V6, nezničitelný motor od Nissanu (350Z a pod.), dává se do GrandEspace a Velsatise, má být i v nové Laguně kupé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 21:33, RE: Rudlíku!
anonym napsal:
Ach já zapomněla. To je opravdová výhoda tvého "věčného" motoru, on opravdu stráví téměř vše. To Brumlův šestiváleček je zmlsaný více než jsem čekala. Musím-li tankovat v česku, mám opravdu dojem že se trápí a má pak "těžké" zažívání. Naopak po některých zahraničních kulinářských hodech (naposledy si smlsnul na novince Aral Ultimate 100) doslova létá. S touhle mlskou v bříšku jsem na cestě z Liberce do Prahy (někde kousek za Libercem, ještě před Turnovem - myslím) na té klikaté ...
No, už jsem to psal do jiné recenze, ale jen tak pro pořádek. Závodit na veřejné silnici je nebezpečné, navíc to nedokazuje nic o kvalitě C5. C5 s automatem je možná příjemné cestovní auto (věřím že ano), ale že by to bylo nějaké "žihadlo"?? To snad ne. Jeďte na první tuningový sraz kde se jezdí sprinty nebo slalom, případně okruh a zjistíte, že Brumla brzy dobrumlá. Po dvou, třech sprintech se začne klenot pod kapotou přehřívat a než bys řekl uvařené brzdy (a Pradou prošláplá podlaha) prožene se kolem cokoliv u čeho výrobce předpokládal alespoň trochu sportovně laděnou klientelu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 23:37, RE: Pic kozu do vazu
anonym napsal:
C5 je v pocitu bezpečnocti podobná Hummeru??? Ty jsi něco pila?
Ne nepiji, jsem vpodstatě abstinentka. Znáte nějaké bezpečnější auto, které tu jezdí po silnicích?
Crash testy Hummeru (mluvím o H3) nejsou až tak nepřekonatelné, jak se domníváte (řekněme 4 hvězdičky z pěti - přirovnáme-li k evropskému EuroNCAP). Ostatně i v aktivní bezpečnosti je C5 malinko napřed.
Je to k nevíře, já vím, ale je to tak. Ošklivý nárazový test v reálném životě byl před nedávnem i na tv Prima (a na Novinky.cz, či kde). Na dálnici poblíž Dobříše přejel Renault Megane do protisměru, kde se čelně srazil s C5. Na tachometrech obou vraků zůstala rychlost 120 km/h, tedy něco jako 240 km/h do zdi. Řidič Meganu snad (ani) netrpěl, 2 ze 3 pasažérů z C5 víceméně v pořádku, třetí ošklivě potlučen, ale živ. Nemýlím-li se, je faceliftovaná verze C5 stále nejbezpečnější vůz své kategorie (dle EuroNCAP) a jedno z nejbezpečnějších aut, které potkáváte běžně na silnicích.
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 04.09.2008 01:09, Anonyme!
anonym napsal:
A už je to zase tady; blonďatá obdivovatelka Seba Loeba (jinak favoritka závodů Hamburg - Mnichov) se chvástá, kterak to se svým žabožroutským bolidem natřela nějakým troubům. Jednou Ti snad ta Tatra (doufám, že ne 603, to by byla škoda) tu cestu zkříží a zarazí Ti ty Tvé Prady víš kam. Takových "závodnic" následně se klepajících a bulících ve škarpě jsem už viděl dost.
Bylo-li by možno specifikovati V ČEM JSEM SE CHVÁSTALA? Nebo za "chvástání", neznámý anonyme strachující se pod svůj výpad podepsat, považujete informaci o tom, že do prudšího dálničního stoupání je benzínový třílitrový šestiválec "svižnější" než naftový čtyřválec o objemu necelé dva litry? Nu, já nejsem žádná odbornice, ale tak to prostě je, a mne to nepřekvapuje (a to jsem blond!). Vás opravdu ano?
Slovo "žabožroutský" je takové vulgární, až urážlivé, prostě nevhodné (mimochodem tamní kuchyně tu českou výrazně předčí).
Nejsem závodnice a nemyslím, že kdy budu, a vůbec druhá půlka tvého příspěvku je hloupě urážlivá - nic víc.
PS: Ano Seb Loeb je bez diskuzí velmi nadprůměrný řidič.
Kylie
reagovat
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.