lagu napsal:
Celkem fajn recenze, jen mě občas udivuje, jak si lidi myslej, že maji třeba 15 let starý auto a čekaj že bude jezdit bez závad.: to že se mění výfuk je úplně normálně věc, regulátor otáček na 13 let starý auto , proč ne. vzpěry pátých dveří taky česem odcházej, větrák ten by mohl vydržet, čep a tlumič atd.. to jsou prostě normální věci, které časem odejdou. cívka tam taky není do nekonečna, jen to těsnění by mohlo vydržet, ale třeba je to nemoc auta. takže ono to auto zas tak poruchové není!!...
Důvěra v auto je založená hlavně na to, že člověka doveze a to platí i u ojetiny. Je jasné, že u takhle starého auta se bude investovat do brzd, tlumičů, čepů a je na majiteli, zda to bude dělat preventivně nebo až když bude daný díl po smrti. Ale závady na motoru a elektrice, které způsobí nehybnost, jsou i u staršího auta projevem nespolehlivosti. Což je pro Renaulty poměrně typické, že dojížděli na méně válců (benzíny-cívky) nebo v nouzáku (diesely-egr ventil, turba).