0
zpět
 

diskuze k tématu: Spolehlivost motoru 1.5dCi od Renaultu

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.11.2007 23:43, Pepe
Mám 1.2 motor, žihadlo jak prase. Dávám naprdel kdejakým třílitrům, holt takové jsou renaulty. Spolehlivý závodničky, no prostě držáky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.11.2007 01:16, RE: rozvody
Celicak napsal:
Tak s těma rozvodama jsem to ještě neslyšel a to prodávám rencky a furt se točím na servisu a s tímto tam nikdo nepřišel. Mám možnost jezdit v cliu r.v. 2003 1.5 dCi 48 kW a můžu jen pochválit. Všechno je to spíš na zacházení uživatelů. Ti co si auto koupily od nova, chovaly se k vozu pěkně neměly nikdy žádný problém. Ty dCi-čka, jsou háklivé na to, jak se k nim majitelé chovají a pokud se k nim majitelé chovat neumějí , tak potom na těch motorech něco odejde...
Takže pro tebe, h-ňu-pe:
Ti co si auto koupily od nova, chovaly se k vozu pěkně neměly nikdy žádný problém. Ty dCi-čka, jsou háklivé na to...
A teď česky:
Ti, kteří si auto koupili v novotě, chovali se k vozu pěkně, neměli nikdy žádný problém. Ta dCička, jsou háklivá na to...
Už to vidíš, maďarský tatare?! Na ZDŠ za souvětí pětku...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.11.2007 11:43, RE: rozvody
anonym napsal:
Takže pro tebe, h-ňu-pe:
Ti co si auto koupily od nova, chovaly se k vozu pěkně neměly nikdy žádný problém. Ty dCi-čka, jsou háklivé na to...
A teď česky:
Ti, kteří si auto koupili v novotě, chovali se k vozu pěkně, neměli nikdy žádný problém. Ta dCička, jsou háklivá na to...
Už to vidíš, maďarský tatare?! Na ZDŠ za souvětí pětku...
Pičutko, meleš z cesty. Vyhoň si.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.11.2007 12:18, RE: Pepe
anonym napsal:
Mám 1.2 motor, žihadlo jak prase. Dávám naprdel kdejakým třílitrům, holt takové jsou renaulty. Spolehlivý závodničky, no prostě držáky.
hehehe
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.11.2007 17:18, 1.5dCi 80k
Mal som ho v služobnom kangu, naj. cez 170.000km, to auto som vobec nešetril (zohrievanie motoru, chladenie turba a pod.), a uplne bez najmenšieho problemu, stale tiche, spotreba cca 5.3l a max cez 180km/h. servis bol podla udavaných km. Som viac na japoncov, ale tento francúz ma velmi prekvapil....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.11.2007 17:20, maniak
měl jsem tu smůlu s grandtourem jezdit skoro 3/4 roku ... vživotě bych si ho nekoupil... a to už jen kvůli toho že člověk donekonečna jak debil utírá všechny okna hadrou jak se mu stále mlží... palubovka je totiž zcela špatně řešena s ofuky oken.. absolutní nemožnost odmlžit, po dlouhých jízdách má člověk stále dole u skla linii opařeného skla, to samé i nahoře o bočních oknech nemluvě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.11.2007 17:35, RE: Pepe
anonym napsal:
Mám 1.2 motor, žihadlo jak prase. Dávám naprdel kdejakým třílitrům, holt takové jsou renaulty. Spolehlivý závodničky, no prostě držáky.
Ano, ale na omezené rychlosti, v obci a těm co všeobecně dodržují rychlostní limity.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.11.2007 17:39, RE: 1.5dCi 80k
anonym napsal:
Mal som ho v služobnom kangu, naj. cez 170.000km, to auto som vobec nešetril (zohrievanie motoru, chladenie turba a pod.), a uplne bez najmenšieho problemu, stale tiche, spotreba cca 5.3l a max cez 180km/h. servis bol podla udavaných km. Som viac na japoncov, ale tento francúz ma velmi prekvapil....
Kango s tímto motorem měl také kamarád. Najeto 30 tis. km. Po 6 týdnech dovolené auto nenastartoval. Odvezl ho do servisu. Oprava 156 000,- Kč. Prý tam měl špatnou naftu. V Praze a špatná nafta?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.11.2007 20:31, Tak zlé to není
Jezdím už skoro 4 roky právě tímto Meganem Grandtour 60 kw. Nyní najeto 140 tis Km. Jediný problém za celou dobu byla prasklá hadice od turba. Olej měním po 30 tis, jen první byl po 15t. Auto je provozováno ze 70% ma dálnici, často s plynem na podlaze. Na těch 30t km je nutné dolít tak 1 l oleje. Jen spotřeba 4,7l je trochu k smíchu. Já mám dlouhodobě cca 6,5, ale to je hlavně tím podílem dálnice. Určitě existuje mnoho lepších aut, ale jistě ne za tu cenu, za kterou je Renault prodává. Oni si to zase vynahrazují na ceně servisu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.11.2007 20:50, Slušné zacházení je podmínkou dlouhé životnosti
to platí o všech vozech. Za studena nevytáčet, horký motor nechat před odstavením několik minut vydýchat. Bojím se ovšem té nafty s přísadou stolního oleje, bude se asi zapékat. Proti ekologům však nemáme moc šancí, jenom je nevolit!
Moje diesly, měl jsem už 4, vždy po dosažení skoro 400 tkm jsem je prodal, byly vždy v perfektním stavu. Můj dnešní CDI má při povolených 2 stupňů kouření pouze 0,29 jako průměr ze třech pokusů, najeto skoro přesně 190 tkm. Je to ovšem Mercedes, ale i jiné vozy mají maršálskou hůl v chlebníku!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.11.2007 12:39, Lidová moudrost
anonym napsal:
to platí o všech vozech. Za studena nevytáčet, horký motor nechat před odstavením několik minut vydýchat. Bojím se ovšem té nafty s přísadou stolního oleje, bude se asi zapékat. Proti ekologům však nemáme moc šancí, jenom je nevolit!
Moje diesly, měl jsem už 4, vždy po dosažení skoro 400 tkm jsem je prodal, byly vždy v perfektním stavu. Můj dnešní CDI má při povolených 2 stupňů kouření pouze 0,29 jako průměr ze třech pokusů, najeto skoro přesně 190 tkm. Je to ovšem Mercedes, ale i jiné vozy mají...
Lepší sedět v pohodě ve vlaku,
než mít problémy s autem s píčou ve znaku.
TDI
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.11.2007 14:40, David V.
Přesně tak, to říkám pořád.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.11.2007 21:32, RE: David V.
anonym napsal:
Přesně tak, to říkám pořád.
Tak se s TDI ožeň debile.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.11.2007 15:01, RE: David V.
anonym napsal:
Tak se s TDI ožeň debile.
Už jsem se s ním oženil, ty pýčo francaise, je skromné, milé, úsporné, spolehlivé - zkrátka vhodná partie.

Tam Renaultem, zpatky vlakem. Kosočtverče!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.06.2011 14:18, RE: motor 1,5 dci
anonym napsal:
ja v meganovi (78kW), najeto 194kkm, a to samy :)
Megane r.v. 2000, motor 1,9dTI, najeto 387 tis. km, memim olej po 10.000
motor nebyl ani jednou rozebran, spojka i prevodovka bez zavad

zadni loziska: menena 3x, vyfuk 3x, rozvody po 100.000, desky podle vyrobce 30 až 50.000, zadni 100.000, kotouce po 100.000

Je jako ženská, když víž jak sní zacházet, tak je k neutahání .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.06.2011 14:20, RE: 1.5dCi 80k
anonym napsal:
Kango s tímto motorem měl také kamarád. Najeto 30 tis. km. Po 6 týdnech dovolené auto nenastartoval. Odvezl ho do servisu. Oprava 156 000,- Kč. Prý tam měl špatnou naftu. V Praze a špatná nafta?
v Čechách a špatná nafta ? Klidně.
Ono je to také hodně o servisu. Do autorizovaného byl jel jen v nejnutnějším případě.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.