0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault R19 Chamade

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.07.2007 17:36, RE: vynikající jizdní vlastnosti:-)
anonym napsal:
pokud jde o zrychlení lepší je 1,7 66 kw 90 koní.Mám ji a má i jinak zpřevodování takže při 100 kmh točí 3000,což ta slabší točí méně.zatím jediná závada za půl roku byla do na centrál v klíči - koupil jsem za dvacku baterky a po výměně bez problému.Je to starý auto r 89 takže puchýřky už taky lezou,el okna si občas zaskřípou ale jinak interiér je moc zachovalý.mám i japonce ale do práce dojíždím renckem protože žere míň (průměr 6,5) a na kratší cestu je pohodlnější.
R19 -95 II,66KW,central taky nesel,nova baterka a promazani tahel od motorku ve dverich-pak OK. Jinak se dost naklani, nad 3300ot hlucne,pri jizde kolem 110-160 dost zere 8,3-10. Do 110 a klidna jizda 6,5. Motor 200K dle servisky, jede OK a zive.Pravda je ze ma nove brzdy,loziska,vyfuk, rozvod, Koroze jiz zapocala. Elektroinstalace OK. Jsou to stara auta, moc se toho po nich neda chtit, ale kdyz se natrefi na udrzovany kus, tak na tu bidu a hlavne za hubicku . Je to ale i u jinych aut, auta jsou delana tak na 150-200K, pak je treba zacit je pomalu skladat od znova. Az budou zakaznici vyzadovat servisni knizky a dolozeni oprav a bazary to budou poskytovat bude fajn. Ale v nasem knedlolandu kde se prodavaji vyhodne auta bez jasne minulosti a tak jako kradene mobily nachazeji duverivce, se neni divit narkum postizenych.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.07.2007 17:41, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
47 kw hodně?? ) Nemám rád frantíkovské auta
Mám mimo jiné ve firmě renault express pikap z roku 1996,francouz,kterých jsem se bál..:o)později se ukázalo,že je to neskutečný dříč,má stejný motor 1,9D dokonce jen s obsahem 40kw, pak se do osobáků a naposledy Kangoo dělala verze 47kw.Mám ho dodnes a má už najeto přes 320.000km....táhne stejně odspodu,ať je naložený nebo ne,často jej překládám a i s tím má průměrnou spotřebu 4,7l na 100km,zima 5,5.Neskutečný pomocník a i těch 40kw bohatě stačí na slušný sprint,takže článku plně věřím.Je to skvělou charakteristikou a zpřevodováním motoru,nízkou váhou vozu,takže jezdím skoro pořád na pětku a je pružný.Mám daleko silnější auta,ale tou nízkou váhou je v pohodě do 80km/h předjede a pak ještě chytá asi ve 110 druhý dech,takže fabie 1,4 v pohodě předjedu.V papírech má maximálku 135km/h,přitom bežně jezdím i 160,ale udělá krátkodobě i 180-195,což nedoporučuju,kvůli případným průsakům oleje...fakt je to u mne jeden z nejlepších motorů co snad Renault dodával,a je naprosto jednoduchý,bez turba,bez přehnané dnešní elektroniky.Když se k němu budete chovat slušně,vydrží věčnost,hlavně měnit včas olej,a taky rozvody tak po 80 a ne až po 150.000 jak doporučují.Spotřeba oleje je prakticky nulová,takže nic nedolíváte.Velmi levná a dobrá varianta pro každého proti DTi,DCi,HDI,nadupany elektronikou a v zimě někdy ani nevyjely s mnohem dražšími náklady:o)Možná jsem měl štěstí na motor, ale užitná hodnota/cena je u mne skvělá....Nemůžu psát o renaultu 19 jako celku,mám jen shodný motor,a zbytek shodný s Renaultem 5,ale auto si odedřelo neskutečné,pořád velmi dobře jezdí, a až na malou korozi,slabší brzdy,náchylnější pření nápravu/čepy,ložiska-prkotiny za pár korun z druhovýroby/ a jednou přetrhlé spojkové lanko,je to naprosto skvělý nedoceněný užitkový vůz s nízkou spotřebou pro obyčejné živnostníky..můj mechanik je co se týká tohohle auta,motoru bez práce.Pozor jen spadá jako většina těhle tehdejších 1,9D do vyšší sazby povinného ručení,ale dá se sehnat bez bourání za 3400 na rok:o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.07.2007 18:43, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
Mám mimo jiné ve firmě renault express pikap z roku 1996,francouz,kterých jsem se bál..:o)později se ukázalo,že je to neskutečný dříč,má stejný motor 1,9D dokonce jen s obsahem 40kw, pak se do osobáků a naposledy Kangoo dělala verze 47kw.Mám ho dodnes a má už najeto přes 320.000km....táhne stejně odspodu,ať je naložený nebo ne,často jej překládám a i s tím má průměrnou spotřebu 4,7l na 100km,zima 5,5.Neskutečný pomocník a i těch 40kw bohatě stačí na slušný sprint,takže článku plně věřím.Je to sk...
195?? ses asi přehlidl ne??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.07.2007 18:53, spotřeba
To je zajímavý. Autor recenze píše, že s 20 let starou mrchou jezdí za 4 litry nafty a nikdo s tím nemá žádnej problém. Jen kdyby to napsal nějakej majitel TDI, to by se tady všichni zbláznili.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.07.2007 19:19, RE: spotřeba
Vepř napsal:
To je zajímavý. Autor recenze píše, že s 20 let starou mrchou jezdí za 4 litry nafty a nikdo s tím nemá žádnej problém. Jen kdyby to napsal nějakej majitel TDI, to by se tady všichni zbláznili.
ta mrcha nemusi ropou krmit takovej vykon. koneckoncu 1.9 D v rendlu je lenoch ale dokaze se rozjet na 170 km/h. to fabku 1.4 asi da..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.07.2007 20:44, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
Mám mimo jiné ve firmě renault express pikap z roku 1996,francouz,kterých jsem se bál..:o)později se ukázalo,že je to neskutečný dříč,má stejný motor 1,9D dokonce jen s obsahem 40kw, pak se do osobáků a naposledy Kangoo dělala verze 47kw.Mám ho dodnes a má už najeto přes 320.000km....táhne stejně odspodu,ať je naložený nebo ne,často jej překládám a i s tím má průměrnou spotřebu 4,7l na 100km,zima 5,5.Neskutečný pomocník a i těch 40kw bohatě stačí na slušný sprint,takže článku plně věřím.Je to sk...
Tak tyhle zkušenosti ti závidím, já měl ve firmě 3 Rapidy (Expressy), s tím rozdílem, že 2x 1,4i (43 kW) a 1x 1,2i (ten samý výkon). Z hlediska pravděpodobnosti mají 3 kusy asi lepší vypovídací hodnotu - a po těhle zkušenostech bych Renaulta už nechtěl. I to minimum elektriky (rozdělovač, alternátor atd.) neustále stávkovalo, když nechtěl, tak nejel. Z hlediska nákladů na servis na km docela průser. Ale svezení je to srandovní, je to taková mrštná krabice. Jediná dobrá věc, byl ten 1,2 motor (C3G), který se dával i do clia - přežil 2 kastle a u nového majitele stále jezdí (a na hrbu má nějakých 300 k). A že dostával co proto...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.07.2007 22:05, RE: 47kW - zivy automobil
Pepe napsal:
Tak tyhle zkušenosti ti závidím, já měl ve firmě 3 Rapidy (Expressy), s tím rozdílem, že 2x 1,4i (43 kW) a 1x 1,2i (ten samý výkon). Z hlediska pravděpodobnosti mají 3 kusy asi lepší vypovídací hodnotu - a po těhle zkušenostech bych Renaulta už nechtěl. I to minimum elektriky (rozdělovač, alternátor atd.) neustále stávkovalo, když nechtěl, tak nejel. Z hlediska nákladů na servis na km docela průser. Ale svezení je to srandovní, je to taková mrštná krabice. Jediná dobrá věc, byl ten 1,2 motor (C3...
Já jsem měl R21 nevadu 1.7 69KW a ten motor byl neskutečně tichej do 130kmh a pružnej a nežral vůbec olej!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.07.2007 22:07, R19
No devatenáctku jsem ještě před dvěma lety také vlastnil,nebylo to vůbec špatné auto,pohodlné,prostorné,velký kufr,jen trošku horší jízdní vlastnosti,díky měkkému podvozku.Ovšem autor článku asi před R19 měl tak maximálně skodu 105,jinak by nemohl vychvalovat pružnost motoru 1.9D.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.07.2007 22:45, RE: Automechanici
anonym napsal:
aco by jste taky chtěli od auta r.v.1991???jestli si někdo myslí,že koupí 16let starou popelnici která má najeto 400.tis km a bude jen jezdit tak je asi blázen!!!naftovej renault r.v.1991 a při koupi naj. 160.tis km!!!Cha,cha,cha,!!!ten měl těch 160.000km už tak v roce 1996!!!Lidi ani neuvědomují kolik toho mají jejich miláčci mnohdy za sebou!!!sám jsem dovezl několik fiat croma už kdysi dávno a měli skoro 500.tis,dostali na tacho pěkných 120.tis km a dodnes spokojeně jezdí a když se na nich náh...
Panebože co to je za magora, koupí si 20 let staré auto a píše o tom jakoby to mělo mít stav max. pětiletého po solidním majiteli... Probuď se ty blázne.. I když furt lepší než smradět po ulicích se stopětkou viď..)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 12:12, RE: R19
anonym napsal:
No devatenáctku jsem ještě před dvěma lety také vlastnil,nebylo to vůbec špatné auto,pohodlné,prostorné,velký kufr,jen trošku horší jízdní vlastnosti,díky měkkému podvozku.Ovšem autor článku asi před R19 měl tak maximálně skodu 105,jinak by nemohl vychvalovat pružnost motoru 1.9D.
nemusel mít 105:o),mám BMW 130 koní a je to na tak těžky auto tak tak,takže 47KW na auto co váží necelou tunu bohatě stačí:o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 13:35, RE: R19
anonym napsal:
No devatenáctku jsem ještě před dvěma lety také vlastnil,nebylo to vůbec špatné auto,pohodlné,prostorné,velký kufr,jen trošku horší jízdní vlastnosti,díky měkkému podvozku.Ovšem autor článku asi před R19 měl tak maximálně skodu 105,jinak by nemohl vychvalovat pružnost motoru 1.9D.
On motor 1.9D je dost obecný pojem a tudíž má řada z nás asi různé zkušenosti. 1.9D ve starém Peugeotu 309 mne nadchnul pro naftová auta. Značný točivý moment dostupmý prakticky od volnoběžných otáček, bez ohledu na kvalitu nafty a pedál na podlaze pro radost z akcelerace a spotřeba 5-6l při svižné jízdě. Auto které se kolem 500tkm už rozsypalo přežil. Na dálnici kopec nekopec pořád na 5st, 130-150, víc se člověk bál vzhledem k stavu zbytku auta.Výkon tuším 47kw, rok výroby cca 88. Nesrovnatelně živější než později teoreticky silnější 51kw 1.8TD ve Fordu. Francouzi v té době opravdu jako jedni z mála dělali dobře použitelné naftáky pro osobáky. Má-li někdo zkušenost pouze s některým méně povedeným konkurenčním motorem, podobného obsahu, i třeba o deset let mladšího data, neuvěří. Honza
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 23:25, RE: zase věci po ránu.......
anonym napsal:
Dynamika tohoto motoru je ubohá.
Jestli se ti podařilo předjet Fabii 1.4 to je teda gól!
Já předjel i Porsche!
Zrychlení tohoto dieselu by se dalo měřit kalendářem
a i Fabie HTP je proti tomu raketa.......................
Je sice pravda, že zrychlení není žádný zázrak, ale taková tragedie jako Fóbie HTP to není. I když je o třídu výše, tak vzhledem k menší hmotnosti je R19 živější při stejném výkonu, v případě turbodieselu menší hmotností srovná výkonový handicap a 66kW bez přímého vstřikování má sprint na 100 dříve než než 74kW Fobie.
A jaké zrychlení má stejně velká Ochcáfka 1.9D bez turba ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 23:31, RE: vynikající jizdní vlastnosti:-)
anonym napsal:
Pokud jde o zrychlení nejlepší je 1,8 16V 99kw. A nejen pokud jde o zrychlení...
Bohužel se dnes jen těžko sežene v trochu rozumném stavu.
Nejlepší je 99kW? Verze bez katu měla 101kW. Někdo určitě namítne, že 2kW navíc se skoro nepozná, ale vzhledem k tomu, že tento motor není tolik omezený emisními limity a spaliny proletí výfukem výrazně lépe, tak tento motor jde za plynem výrazně ochotněji, než přidušená verze 99kW s katem. A dnes to bude za stejné peníze, stačí jen umět číst v TP
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.07.2007 09:28, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
47 kW je opravdu hodne :)) , pokusil jsem se napsat take recenzi, na 750iL a nejak se porad neobjevuje, bude, nebo jste ji vyradili? Dik. Prasak.
No jmě stačí že majitelé těchto aut jezdí ještě pomaleji než majitelé starých škodovek a fovoritů a neustále je musím předjíždět.

Zkrátka je to nejrychlejší vozidlo na silnici v každé koloně je vždycky první (na něj má akorát traktor jinak nikdo)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.07.2007 16:43, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
No jmě stačí že majitelé těchto aut jezdí ještě pomaleji než majitelé starých škodovek a fovoritů a neustále je musím předjíždět.

Zkrátka je to nejrychlejší vozidlo na silnici v každé koloně je vždycky první (na něj má akorát traktor jinak nikdo)
no hlavně ta hlaška : měl to automechanik a auto vypadalo z venčí dobře (nálepky ohnivé) proto jsem ho nekontroloval ... :)))) To ten človíček je opravdu naivka...Taky mě štve to přetáčení tacháků...Mě by nevadilo koupit naftáka s třeba 250tis Km když se svezu a pořádně prohlídnu vše, protože vím, že ten motor nalítá dalších třeba 200 a to už ho stejně dávno prodám. Zpíš bych prostě rád znal pravdu! Libor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.07.2007 17:11, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
no hlavně ta hlaška : měl to automechanik a auto vypadalo z venčí dobře (nálepky ohnivé) proto jsem ho nekontroloval ... :)))) To ten človíček je opravdu naivka...Taky mě štve to přetáčení tacháků...Mě by nevadilo koupit naftáka s třeba 250tis Km když se svezu a pořádně prohlídnu vše, protože vím, že ten motor nalítá dalších třeba 200 a to už ho stejně dávno prodám. Zpíš bych prostě rád znal pravdu! Libor
Jasně spousta lidí by chtěla prostě znát pravdu o počtu najetých kilometrů už jenom ze servisních důvodů. Když vám to nějaký blbeček nechá stočit o 70 000 a vy prošvihnete (je jedno kolikátou) výměnu rozvodů, tak je to celkem průser. Na druhou stranu je fakt, že češi jsou z dob ko´munismu zvyklí na to, že aito po 100 000km už toho moc nenajede - Škodovkářská filosofie! Proto na druhou stranu spousta lidí požaduje, aby auto mělo oblíbených max. 120 000km+- Bazaristi chtějí vyhovět))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.07.2007 17:17, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
no hlavně ta hlaška : měl to automechanik a auto vypadalo z venčí dobře (nálepky ohnivé) proto jsem ho nekontroloval ... :)))) To ten človíček je opravdu naivka...Taky mě štve to přetáčení tacháků...Mě by nevadilo koupit naftáka s třeba 250tis Km když se svezu a pořádně prohlídnu vše, protože vím, že ten motor nalítá dalších třeba 200 a to už ho stejně dávno prodám. Zpíš bych prostě rád znal pravdu! Libor
...nalítá dalších třeba 200 a to už ho stejně dávno prodám... (se 120tis. na budíku- nebo bys tam těch 450 nechal a shodil ho ze skály, viď ty starý poctivče
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.07.2007 22:26, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
...nalítá dalších třeba 200 a to už ho stejně dávno prodám... (se 120tis. na budíku- nebo bys tam těch 450 nechal a shodil ho ze skály, viď ty starý poctivče
Mhm, ono je pravda, že auta toho dnes vydržej daleko víc, než kdysi vydržely š120. Znal jsem Octavii, která nalítala bez problémů 360.000km a motor byl v pohodě.
A teď dost optimismu, zbytek auta se už sral takovým způsobem, že auto bylo už podruhé skoro celé nové)) (Kompl. servo+řízení, kompl. podvozek, všechny stahovačky oken, nešla řadit zpátečka, komplet centrální zamykání, stěrače-mechanika, váha vzduchu 2x, když bylo auto teplé, tak nešlo většinou nastartovat a spousta dalších prkotin. Takže auto sice jezdí i po 300 000 ujetých km, ale je v podstatě po smrti a to, že motror funguje dobře je sice hezké, ale jenom motro nejezdí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.07.2007 11:52, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
Mhm, ono je pravda, že auta toho dnes vydržej daleko víc, než kdysi vydržely š120. Znal jsem Octavii, která nalítala bez problémů 360.000km a motor byl v pohodě.
A teď dost optimismu, zbytek auta se už sral takovým způsobem, že auto bylo už podruhé skoro celé nové)) (Kompl. servo+řízení, kompl. podvozek, všechny stahovačky oken, nešla řadit zpátečka, komplet centrální zamykání, stěrače-mechanika, váha vzduchu 2x, když bylo auto teplé, tak nešlo většinou nastartovat a sp...
souhlas, jinak v servisni knizce R 19, pokud se nepletu je u 180K nebo 220K (diesel) kolonka nazvana GO motoru .Jde fakt o to co delaji ostatni soucasti na nasich silnicich.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.08.2007 15:28, RE: 47kW - zivy automobil
anonym napsal:
souhlas, jinak v servisni knizce R 19, pokud se nepletu je u 180K nebo 220K (diesel) kolonka nazvana GO motoru .Jde fakt o to co delaji ostatni soucasti na nasich silnicich.
Mam na 1.8i R 19, r 94 najeto uz 252.000 km jsem 3 majitel auto servisovane a motor v poho, GO zatim nikdo nedelal.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.