Martin Vaculík napsal:
2,2i 12V trpí na kliky, tolik databáze technických problémů francouzských servisů Renault. Sám jsem vylágrované viděl dva, jeden v Safrane a druhý v typu 25. 2,1 dt drží stejně jako 2,2 dt a je to ta doporučitelná verze. Všichni jste asi dobří řidiči a jezdíte plynule bez prasáckého vytáčení studeného motoru či jiných excesů. Hlavním smyslem článku je varovat lidi před pneu-podvozkem a 2,5i 20V.
Oceňuji Vaše recenze i Tip Cars, ale nechápu kategorickou kritiku Safrane 2,5 20V r.v. 2000. Mám jej 3 roky, najeto 150.000 a náklady pouze provozního rázu. Jediný problémem se ukázala výměna výfuku, který se musí uříznout a následné napojení bez rezonancí svede snad je kouzelník. Ani R-servis zatím nezabral. Vím o voze, který má najeto 300.000 a na motor jede bez problému. Chápu, že se může lišit kvalita ojetin kus od kusu, ale nevím, jesli je kategorické odsouzení Safrane adekvátní. Kámoš si koupil všude opěvovaného Passata a problémy, které mu nastaly bych ani nečekal, ani nechtěl. Ale to je zase jiná recenze :))