0
zpět
 

diskuze k tématu: Dva nové Renaulty představeny

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.06.2009 12:57, motory
no, konecne ma renault v nabidce aspon trochu vykonny benzinovy motory, i kdyz vime, jak to s novou technikou u renaultu je (laguna II - to byl¨co se tyce spolehlivosti propadak), a renault moc zkusenosti s turbobenziny nema, nebo se mylim??
sedan vypada ve skutecnosti hur nez na obrazku, tohle nebude asi o moc lepsi,
me se novy megan nelibi, takovy moc preplacany krivkama a pruhybama
me se libi klasicky jednoduchy krivky - jaky jsou u nemeckych aut
vim, asi me umlatite
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.06.2009 12:58, RE: motory
rudastraka napsal:
no, konecne ma renault v nabidce aspon trochu vykonny benzinovy motory, i kdyz vime, jak to s novou technikou u renaultu je (laguna II - to byl¨co se tyce spolehlivosti propadak), a renault moc zkusenosti s turbobenziny nema, nebo se mylim??
sedan vypada ve skutecnosti hur nez na obrazku, tohle nebude asi o moc lepsi,
me se novy megan nelibi, takovy moc preplacany krivkama a pruhybama
me se libi klasicky jednoduchy krivky - jaky jsou u nemeckych aut
vim, asi me umlatite
ne sedan, ale hatchback
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.06.2009 21:19, RE: motory
rudastraka napsal:
ne sedan, ale hatchback
Nikdo tě strako neumlátí,protože jsi náš,sic jen trochu mimo.Motory u renaultu jsou skoro vždy ok,což není parketa u vw či peugeotu.Jo starej Lucciano fiat stále troubí dobrou notu.Raději bych nejdřív nový renault vyzkoušel a pak hodnotil,ale to platí všechny auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.06.2009 22:29, RE: motory
rudastraka napsal:
no, konecne ma renault v nabidce aspon trochu vykonny benzinovy motory, i kdyz vime, jak to s novou technikou u renaultu je (laguna II - to byl¨co se tyce spolehlivosti propadak), a renault moc zkusenosti s turbobenziny nema, nebo se mylim??
sedan vypada ve skutecnosti hur nez na obrazku, tohle nebude asi o moc lepsi,
me se novy megan nelibi, takovy moc preplacany krivkama a pruhybama
me se libi klasicky jednoduchy krivky - jaky jsou u nemeckych aut
vim, asi me umlatite
Konečně má Renault v nabídce aspoň trochu výkonné.......? Uvědomujete si aspoň, že v době, kdy Mégane měl jako základní motor 1.4 75 kW, tak např. u Octavie to byl 1.4 55 kW? Golf na tom byl podobně. Nebo spíš nevíte, ani jaký je letos rok?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.06.2009 11:16, RE: motory
robinx napsal:
Konečně má Renault v nabídce aspoň trochu výkonné.......? Uvědomujete si aspoň, že v době, kdy Mégane měl jako základní motor 1.4 75 kW, tak např. u Octavie to byl 1.4 55 kW? Golf na tom byl podobně. Nebo spíš nevíte, ani jaký je letos rok?
me oprevdu nazajima nejslabsi nabizena motorizace, to zajima mozna tak vas
jeste zacatkem roku nejsilnejsim benzim pro megane byla 1.6 110 koni a to neni opravdu nic moc
v te dobe octavia uz davno nabizela v civilni verzi 160 koni
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.06.2009 16:50, RE: motory
rudastraka napsal:
me oprevdu nazajima nejslabsi nabizena motorizace, to zajima mozna tak vas
jeste zacatkem roku nejsilnejsim benzim pro megane byla 1.6 110 koni a to neni opravdu nic moc
v te dobe octavia uz davno nabizela v civilni verzi 160 koni
Tato informace není pravdivá. Nejsilnější "civilní" megane minulé generace měl dvoulitr benzín se 110 kw. Jen se nenabízel v ČR, nebyl však problém si jej objednat či případně koupit mimo naši zemi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.06.2009 22:13, RE: motory
Pavlik napsal:
Tato informace není pravdivá. Nejsilnější "civilní" megane minulé generace měl dvoulitr benzín se 110 kw. Jen se nenabízel v ČR, nebyl však problém si jej objednat či případně koupit mimo naši zemi.
tak sem se podival na mobile.de na benzinovy megany s vykonem 110kW a nasel jenom 2:
1. v rumunsku r.v.2004
2. novy megan 1.6 110kW
docela pochybuju o tom ze se do megana 110kW kdy daval, ani laguna nemela 110kW, ani nikde jinde sem o tomhle motoru zminku nenasel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.06.2009 06:08, RE: motory
rudastraka napsal:
me oprevdu nazajima nejslabsi nabizena motorizace, to zajima mozna tak vas
jeste zacatkem roku nejsilnejsim benzim pro megane byla 1.6 110 koni a to neni opravdu nic moc
v te dobe octavia uz davno nabizela v civilni verzi 160 koni
Co Vás zajímá, nebo nezajímá, je trošku jiná věc, ale pokud napíšete: "konečně má Renault v nabídce trochu výkonné benzinové motory," je potřeba se podívat, co nabízel Renault a co VW v uplynulých letech. 1.6 110 k není skutečně nic moc, je to ale nová řada motorů a další budou přibývat. Ta stará řada na tom byla tak, ža např. už někdy před 5 lety byl nejslabší benzinový Mégane 1.4 100 k a nejsilnější 2.0 136 k (v ČR). Co dávali tehdy do Octavie? Nedivím se, že ty slabší motorizace Vás raději nezajímají . V takovém Japonsku, by totiž v době, kdy se u VW běžně dodávaly a dodávají, byly vždycky už nějakých 10 let jedině tak v muzeu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.06.2009 09:57, RE: motory
robinx napsal:
Co Vás zajímá, nebo nezajímá, je trošku jiná věc, ale pokud napíšete: "konečně má Renault v nabídce trochu výkonné benzinové motory," je potřeba se podívat, co nabízel Renault a co VW v uplynulých letech. 1.6 110 k není skutečně nic moc, je to ale nová řada motorů a další budou přibývat. Ta stará řada na tom byla tak, ža např. už někdy před 5 lety byl nejslabší benzinový Mégane 1.4 100 k a nejsilnější 2.0 136 k (v ČR). Co dávali tehdy do Octavie? Nedivím se, že ty slabší motorizace Vás raději n...
oktavka mela v 1998 motor 150 koni
nechapu proc porad nekoho zajima nejslabsi motorizace kdyz je v nabidce vykonnejsi
ta 1.6 neni zadna nova rada, ten motor se dela minimalne 7 roku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.06.2009 16:41, RE: motory
rudastraka napsal:
tak sem se podival na mobile.de na benzinovy megany s vykonem 110kW a nasel jenom 2:
1. v rumunsku r.v.2004
2. novy megan 1.6 110kW
docela pochybuju o tom ze se do megana 110kW kdy daval, ani laguna nemela 110kW, ani nikde jinde sem o tomhle motoru zminku nenasel
Omlouvám se, výkon 110 kw platí pro verzi na etanol (E85). Standartní výkon je 103 kw. To platí pro dvoulitr minulé i současné generace. Jinak platí co jsem napsal dříve, neprodává se v naší zemičce. To mě osobně nevadí, už minulý vůz jsem si kupoval nový v Německu a příští bude také odtud - jsou tam podstatně nižší ceny a zcela jiný přístup k prodeji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.06.2009 18:58, RE: motory
rudastraka napsal:
oktavka mela v 1998 motor 150 koni
nechapu proc porad nekoho zajima nejslabsi motorizace kdyz je v nabidce vykonnejsi
ta 1.6 neni zadna nova rada, ten motor se dela minimalne 7 roku
A mitsubishi mělo v roce 1998 přímý vstřik benzínu - VW až s příchodem FSI ...., výkon není všechno. Motor 1,8 20V turbo byl poslední slušný motor VW (také ho zkonstruovalo audi). Současnou 1,8 TSI zabíjí dlouhá převodovka - mimo německou dálnici je k ničemu.
Pro mne osobně jsou důležitější dieslové verze (jsou také mnohem prodávanější) a tam má renault náskok světelného roku. Jednotka 1,5 DCI se 6° převodovkou je hodnocena jako nejlepší jednotka maloobjemových dieselů, to stejné platí pro 2,0 DCI u dvoulitrů. Osobně mám megana s 1,5 se 100 na tachometru a naprostá spokojenost. Octávku vám nevymlouvám, ale když jsem se na ni ptal (O 2 před třemi lety) v rámci výběru vozu, vycházela dráže o 175 tisíc !! A to byla s horší výbavou a má podstatně horší bezpečnostní testy.... dále, alespoň pro mne byla volba jasná
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.