Kylie napsal:
Milý dpwagen(e) pár "dat" a "porovnání" C4 a (alespoň trochu) podobných vozů a motorů (které často na českých silnicích potkati lze).
Ještě předtím však z testu (mnohem lepší) verze ne s "obyčejným" dvoulitrem, ale vysokootáčkovou sportovní verzí 2.0 16 V (130 kW/180 koní):
..zvukový projev motoru je bez nadsázky úchvatný .. vyloženě s úsměvem na tváři se vyžíváte v projíždění točivými vlásenkami na vytočenou dvojku .. jedete rychle, ale pocitově ještě rychleji - jsem potěšen, že technici nech...
C4 2.0 16V 100 kW x Jetta 2.0 FSi 110 kW x A4 2.0 TDi 103 kW x Eos 2.0 FSi x Roomster 1.9 TDi x Altea 1.9 TDi x O2 1.6
Dispiclíny: 0-80 (6.4; 6.7; 6.9; 7.1; 8.2; 8.1; 8.0) s
0-100 (9.3; 9.9; 9.8; 10.4; 12.3; 12.2; 12.4) s
0-120 (13.1; 13.8; --; 14.5; 19.4; 18.5; 17.8) s
0-130 (15.8; 16.4; 16.6; 17.2; 23.1; 22.6; 21.7) s
0-140 (--; 19.2; 19.5; 20.2; 27.5; 27.5; 26.2) s
0-160 (26.3; --------------) s
"--" = neměřeno, údaje nejsou k dispozici
V-max (207; 211; 212; 210; 182; 183; 189) km/h
Slalom 18 m (65.3; 61.3; 58.1; 62.4; 60; 61.4; 61.7) km/h
ISO "losí test" (126.5; 122.2; 118;6; 124.9; 116.8; 122.2; 120.7) km/h
VDA vyhýbací manévr (73/51; 69/47; 73/39; 70/47; 72/50; 70/53; 69/50) km/h
Spotřeba/dojezd (9.8/612; 10/550; 7,7D/909; 9.9/556; 7.3D/753; 7.8D/705; 9.0/611) l/km
Hlučnost při 100 km/h (65; 68; 64; 66; 68; 65; 67) dB
Brzdy ze 100 km/h (39-40-40; 40-40-42; 41-42-43; 39-39-42; 42-42-42; 44-43-43; 42-42-42) m
Tak to je asi vše. Volila bych jinak (alespoň motor), ale výsledky (trochu) "vysvětlují" to pozitivní hodnocení v prvním testu (rozhodně "současná" verze s 1.6 150 PS je JEDNOZNAČNĚ lepší).
PS: Já vím jak je to s tou diSCiplínou, já jen na uMglaublich si vzpomněla .-)