Pondělí 07.02.2011 12:51,
rada
Na odpověď redakce jsem zvědav, zvlášť pokud se týče zkušeností se spolehlivostí a výdrží obou aut.
Jinak mám pocit, že v Loganu už se 1,4 8V nenabízí, protože nesplňuje ECO5 a je tam stejná 1,2 16V jako v Thalii (kde je to jediný motor v nabídce). Logan má větší vnitřní prostor, v Thalii jsou zadní sedadla jen pro děti. Minulý týden jsem byl jako nezaujatý poradce u jednoho koncesionáře Renaultu a Logan na mě působil jako větší vergl, dveře při zavření mají zvuk jak ve starém Transitu. Interiér se mi mnohem více líbí v Thalii, řidič v ní sedí podivně vysoko, ale zas má lepší výhled, palubovka je přehledná. V Loganu jsou ovladače jak u trouby a víc z toho čiší láce.
Jestli vzadu jen vozíte děti, bude lepší Thalie. I z hlediska bezpečnosti, i když je stále na upravené platformě Clia II. a boční bagy má jen za příplatek. Dělené zadní sedadlo nejde ani dokoupit, výztuha za zadním sedadlem zabírá zhruba polovinu plochy, což může omezovat. Do konce minulého roku měla thalia větší cenové zvýhodnění, ve nejvyšší verzi Privilege s příplatkem za boční bagy byla těsně pod 200k, teď bude o 20k dražší. Motor je krátce zpřevodovaný, po městě a okreskách stačí, s Loganem bude mít asi ještě víc práce. Jinak je Thalia hodně měkce odpružená a houpavá, řízení a řazení takové gumové.
Zajímaly by mě zkušenosti servisu. Thalie má podle mě dost nedodělků a vysoký podíl drobných reklamací (netěsní okna, odchází otvíraní kufru, napšponované kabely vypadávají z konektorů atd.), minimalizace nákladů a tlak na dodavatele se musí někde projevit. Občas kupec chytí dost tragický kus, ale jinde čtu o velké spokojenosti. Chtěl bych od odborníků slyšet, jak je to s životností motoru, podvozku atd., jestli se to po 60tkm nezačne sypat. A u Logana taky, byť obě auta spíše nacházejí kupce s malými nájezdy.
reagovat