Vogel napsal:
Uvedomte si, ze auta jsou dneska spotrebni zbozi a kvalita tomu mnohdy vice nez odpovida, setri se na materialu, tlaci se na cenu a podobne (to plati pro "nove" vyrobena).
Dalsi veci je i to, ze spousta aut je dovezena jako ojetiny s ne moc jasnou minulosti nebo "zlate" rucicky nekterych ceskych autaru dokazi ze dvou tezkych bouracek slepit zarucene nehavarovane auto po prvnim majiteli za super cenu
. Tak se proboha nedivme, ze nektere auto je spolehlivejsi a nektere bohuzel mene (to plati p...
Auto je dnes možná spotřební zboží. Ovšem ceny oprav za některé poruchy jsou až omračující. Zejména naftové motory, citlivé na kdeco. Vstřikovače, turba, čerpadla, elektronika, to jsou bomby za opravy. Od 70 do 190 tis. Kč, žádný problém.
Jinak z vlastních zkušeností mohu říci, že řadě uživatelů chybí základní znalosti o provozu toho, či onoho vozidla nebo motoru. Řada řidičů si nepřečte ani příručku dodávanou k vozidlu a jezdí. A řada ani nemůže, protože mají ojetinu z ciziny. Příručku v neznámém jazyce.
Asi mohu říci toto: já najeto 145tkm bez potíží, úplně to samé vozidlo 90tkm nepřetržité potíže. Proč? Já na spojce 250tkm, druhé vozidlo výměna každých 80tkm. Proč?
Zhoubou jsou nutné výměny některých opotřebovaných dílů v servisech. Dožijete-li se toho, jste jejich stálým hostem. Co povolili, to se za chvíli porouchá.