0
zpět
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu vozů Renault?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.12.2006 16:21, RE: bez předmětu
Mira napsal:
Přesně tak,jestli naopak někdo přístrojovky dělat umí tak jedině francouzi.Na ten příšernej německej konzervatismus a jejich strohost není vůbec nikdo zvědavej.Jedna věc je technika a druhá vzhled a design němcům nikdy nešel od ruky!!!!!!
přesně tak,němce ne!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.12.2006 10:30, RE: bez předmětu
trisedmy napsal:
chlapi vite co je kurozni u renaltu trebas jedna vec je ze prvni pozinkujou kastli a pak ji teprva svaruju celkem prasarna a kdyz jim to jdete reklamovat tak pracuji v nejmenovanych autodilech a pokazde kdyz nekdo prijde a chce neco na renaulta tak se chyta za hlavu pze za jednak cena a za druhe 1000 dilu na jeden tip auta zvlast treba olej filtr na r19, senic megane a podobne tedy radim pokud se znechcete nijak dostat do problemu tak si renaulta nekupujte nic proti renultu ale uprimne ne to uz...
to vis kup si Fabii takovej ceskej karám.Chci videt jak dlouho ti vydrzi klicky na central a jak ti bude cukat a skubat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.12.2006 10:35, RE: Kavalita renaultu
Helmuth napsal:
Renault prožij si své peklo!!!
jo nevis co rikas zkus VW Passat a pumpe diese jo to je peklo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.12.2006 20:07, RE: Kavalita renaultu
anonym napsal:
jo nevis co rikas zkus VW Passat a pumpe diese jo to je peklo
Jo přesně tak PD = omyl. A VW jako fabryka se začíná pěkně kurvit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.12.2006 22:16, RE: Kavalita renaultu
Martin z Mistku napsal:
Jo přesně tak PD = omyl. A VW jako fabryka se začíná pěkně kurvit.
Zdravím všechny v diskusi. Chtěl sem se optat, nemáte někdo náhodou zkušenost s renaultem kangoo 4x4. Mám zájem o tento model s motorizací 1.9dci, tak pokud máte někdo s tímto vozem zkušenost, díky za odezvu. Jinak vlastnil jsem renault twingo a musím to skutečně komentovat slovy :"nic moc".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.12.2006 12:51, RE: Kavalita renaultu
venca napsal:
Zdravím všechny v diskusi. Chtěl sem se optat, nemáte někdo náhodou zkušenost s renaultem kangoo 4x4. Mám zájem o tento model s motorizací 1.9dci, tak pokud máte někdo s tímto vozem zkušenost, díky za odezvu. Jinak vlastnil jsem renault twingo a musím to skutečně komentovat slovy :"nic moc".
Mám megana II 1.9 dCi asi půl roku, koupil jsem ho ojetý z D a kromě zadrhlejch stěračů problém nemám. Horší je to se servisem, který je nesmírně drahý. Měl jsem golfa IV a s tím byli vetší problémy. Jinak Megana ke koupi doporučuji, z mého pohledu je to kvalitní auto...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.12.2006 16:17,
poruchové vozy
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.12.2006 17:28, RE: bez předmětu
Martin napsal:
Tou Škodovkou si moc nepomůžeš, málo místa, nepohodlné, hlučné a předražené auto. Prostě křáp
Potvrzuji.
Mněl jsem 2xOctavii - servis hrůza!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.12.2006 21:50, RE: bez předmětu
Riccardo napsal:
To je těžké říct. U každé automobilky se střídají dobré a špatné období, ve kterých produkují lepší nebo horší kvalitu napříč celou modelovou řadou. Třeba Citroen a Peugeot měl černé období, poznamenané mnoha stávkami a sociálními nepokoji a to se odrazilo i ve výrobě. Ale už se pomalu z toho začíná vzpamatovávat. Vždycky je dobré sledovat tyto trendy a "svézt se na vlně" - tj využít momentální dobré konstalace. Bohužel u Renaultu si netroufnu říct, jestli je právě teď na té dobré vlně, ale tuš...
ano to je pravda taky máme služební vozy Ford a nic moc já osobně mám Renaulta už po 5 a sem spokojen taky má své mouchy ale větčinou de o dětské nemoci
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.12.2006 10:44, Výběr
Ahoj příspěvky typu mám to a to a je to super nebo stojí to za H... jsou o ničem, problémy mají všechny značky to bylo řečeno správně a je jedno jestli je to celá modelová řada nebo jenom jedna serie jednoho modelu. Někdy si koupíte nové auto a hned se to sype a jindy ojeté (zde záleží jak se o něho staral původní majitel) a je to bez problémů. Já jsem vystřídal východní i západní značky a prostě jde o to jak se k autu chováte jak se o něho staráte a jestli ho udělali v pondělí v pátek nebo ve středu . Jinak problémy s renaulty jsou mám teď nissan a samotný servisáci řikali že renault jezdí do servisu s více neobvyklími závadami. Pracovně jezdím C5 break 2,0HDI a jelikož má pravidelný servis tak pohoda ono najet na autu 100tis km a neviměnit olej tak to je na 2 věci.
Takže při výběru obejít alespoň 4 značky v dané kategorii a vybrat si co nejvíce vyhovuje. Ona taková zkušební jízda není k zahození. PS: Problémy má i třeba M-B C klasse a Land Rover Discovery 3
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.12.2006 13:26, RX4
Zdravím, chtěl jsem se zeptat na zkušenosti s RX4?Předem díky za kladné i záporné názory.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 09:42,
radši ne,jak je znamo mají slušivý kabat,ale kvalita nic moc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 12:51, RE: bez předmětu
fresh napsal:
v žádném případě nesouhlasím, dle mé zkušenosti je ford velký držák a jedna z mála amerických automobilek vyrábějících kvalitní auta za bezkonkurenční ceny, zkuste třeba srovnat náklady za náhradní díly a opravy u forda a pak u těch slavných francouzů
Taky bych nedal dopustit na Ford. Meli jsme firemniho Focuse 1.6 benzina krome "kostice" stabilizatoru byl vetsi problem jen "zahadna" zavada vybijeni baterie, ktera byla zpusobena regulatorem alternatoru (to je u Focusu benzin snad jediny znamy vetsi problem). Podotykam, ze slo o benzin, starsi diesely byly kontroverzni. Soukromne jezdim s nepovedenym kusem Opelem Astra G 1.6 16Vr.v. 2003, 55 000km najeto. Jizdni vlastnosti a vzhled auta nadhera, ale problemy s elektrickym plynem, zrout oleje (1l na 10 000km), hrozny vztah Opelu k reklamacim. Proti Opelu je Ford urcite spolehlivejsi, dokonce myslim, ze i lepsi nez Octavia (soucasny firemni vuz). Ve firme mivali Francouzsti manageri Laguny, moc o jejich spolehlivosti nevim, myslim, ze byla ale OK, ale ceny dilu jsou u Renaultu pry opravdu vyssi. Sam jsem mel 2 dny pujcenou starsi Lagunu a z teto kratke doby bych rekl, ze je to drzak. Proti Meganu tam urcite rozhoduje to, ze je vyssi tridy. Kolega mel u Megana problemy se zemenim ridici jednotky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 13:42, RE: hrůza
Laguna napsal:
Je Prosinec a já od Srpna nejezdim............................
Vlastním Lagunu 1.9 dti .r.v 98 v srpnu přestala startovat. Tak jsem vyměnil svíčky ,baterku a nic .Odtahovkou jsem se dopravil do Znackového servisu kde mně ,,soudruzi z Renaultu řekli: NA TAKLE STARÉ AUTA DIAGNSTIKU NEMÁME,,
Odjel jsem na provaze do jiného servisu Renault. To samé, chteli měnit řídící jednotku ,čerpadlo ,imobilizér a niž by vedeli v čem závada spočívá.
Při předběžné ceně 55 000 za opravu bez dph jsem samozdřejmě o...
Presne tak, hlavnim problemem u nas jsou znackove servisy!!! Pokud autorizovany servis nedovede diagnostikovat auto z roku 1998, mel by mu Renault vzit autorizici. Mne v autorizovanem servisu Opel znicili prevodovku rizeni a ve autorizovanem Alfa Romeo kdysi nedokazali nastavit geometrii podle specifikaci (i kdyz je pravda, ze karosarskou opravu udelali skvele). Je to asi hlavne o lidech. Sikovny mechanik nehodla stavet sefikum vily, ze sve nizke mzdy a zalozi si vlastni servis. Druhy velky problem jsou normy, takze kdyby se zavade venoval do detailu, sef ho vyhodi, protoze ma nizkou efektivitu prace. (jen tak mimochodem kolega nechava opravovat Porsche 944 z roku 1982 v autorizovanem servisu Vidni, je to drahe, ale dokazou kompletni repas cehokoliv)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 13:58, RE: Radši ne
anonym napsal:
Zdravím. Sám vlastním Megane Coupe s velmi povedeným 1.6 16V motorem, snad výkonově - nikoliv kvalitativně nejlepším ve své době. V garanci jsem ho před uplynutím jednoho roku celý měnil. Jinak s ním žádné problémy nemám, běžné opravy. V zimě nejezdí, ani nekupuju zimní pneu. Je to taková motorka na čtyřech kolech... Co se týče interieru, jak zde někdo popisuje, vrže, škřípe, hrká, to je pravda. Jako u každého auta za podobnou cenu při 100 tis km. Záleží na tom, jak se tomu taky kdo věnuje, zda ...
Jake problemy jste konkretne mel s timto motorem? Co se tyce novych karosarskych kreaci, naprosto souhlasim. Megane I Coupe vypada naoproti tomu zajimave, vcetne vykonovych parametru motoru 1.6 16V. Co se tyce motoru, ja mel zase na Opelu Astra G 1.6 16V v zaruce opakovany problem s elektrickym plynem. Bohuzel to vyresila "bastl" oprava a ne vymena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 14:03, RE: Výběr
Jakub napsal:
Ahoj příspěvky typu mám to a to a je to super nebo stojí to za H... jsou o ničem, problémy mají všechny značky to bylo řečeno správně a je jedno jestli je to celá modelová řada nebo jenom jedna serie jednoho modelu. Někdy si koupíte nové auto a hned se to sype a jindy ojeté (zde záleží jak se o něho staral původní majitel) a je to bez problémů. Já jsem vystřídal východní i západní značky a prostě jde o to jak se k autu chováte jak se o něho staráte a jestli ho udělali v pondělí v pátek nebo ve s...
Bohuzel, aby clovek poznal spolehlivost auta musi ho mit alespon 1-10 let. Zkusebni jizda snad neco rekne u projeti vice ojetin, ne u noveho auta. Samozrejme, ze ale souhlasim, ze teprve za volantem poznate, jestli vam auto sedi, nebo ne (jednou jsem si projel 10let stare BMW 3 a lepsi prevodovku nemaji ani nova auta).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 14:28, RE: po dvou letech šel z domu
Marek napsal:
Koupil jsem v roce 2/2003 jednoho z prvních Megane II, po půl roce byla v záruce polovina auta vyměněna ("odstraňování výrobních vad") po dvou letech a 50,- tis km, jsem to neunesl a šel z domu, věčně něco, při pořizovací ceně cca 500,tis Kč je za to pěkná Octava, prodal jsem jej za 260,-tis a to ještě rád. U Renaultu mě už neuvidí.
srovnavat Skodovku s Renaultem,ty ses blazen neeeee!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 14:34,
ma fajny akorat znak jinak stojí za p...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 14:50, RE: bez předmětu
pajk napsal:
deset let jsem jezdil v megane I. za tu dobu jsem na něm nalítal 160000 km. Největší závada, která mě potkala byl nefunkční imobilizér. Prostě jsem jednoho krásného dne nenastartoval. To bylo ale všechno co mě potkalo. Samozřejmě jsem musel měnit destičky, výfuk ... ale to jsou přece všechno normální závady, které se objevují u všech aut. Bylo to hrozně moc pohodlné auto, a proto jsem opět přesedlal do Renaultu. Tentokrát Laguna II a nemůžu si na ní stěžovat. Prostě Renault je u mě č. I.
Nesouh...
cipe
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.12.2006 15:54, RE: hrůza
Laguna napsal:
Je Prosinec a já od Srpna nejezdim............................
Vlastním Lagunu 1.9 dti .r.v 98 v srpnu přestala startovat. Tak jsem vyměnil svíčky ,baterku a nic .Odtahovkou jsem se dopravil do Znackového servisu kde mně ,,soudruzi z Renaultu řekli: NA TAKLE STARÉ AUTA DIAGNSTIKU NEMÁME,,
Odjel jsem na provaze do jiného servisu Renault. To samé, chteli měnit řídící jednotku ,čerpadlo ,imobilizér a niž by vedeli v čem závada spočívá.
Při předběžné ceně 55 000 za opravu bez dph jsem samozdřejmě o...
Kamarát, Ty máš Lagunu dTi a menil si tam sviečky????????????? A to ktorý expert vymyslel dieselové auto so sviečkami. Tak buď si vymýšľaš alebo tomu ABSOLUTNE nerozumieš a chceš hodnotiť???
reagovat
  1 2 3 4 ... 13


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.