anonym napsal:
Ta reakce příznivců a uživatelů svědčí o tom,že to s tím image nebude tak kritické,jak se veřejnosti snažíte namluvit.
S pozdravem Josef Plichta
736623352
Pane Plichta, napsal jsem vám sice již odpoledne mail, nicméně budu reagovat zde. Mezi ojetými vozy se pohybuju už hezkou řádku let, a to nejen zde, ale i v zahraničí. Bylo to součástí mé práce, která mne živila... Dovedu tedy posoudit, co jsem zažil, a co jsem na vlastní oči viděl, či neviděl. To, že některé zahraniční servisy montují do prostoru mezi turbodmychadlo a blok motoru stínící štít, vyrobený někde v přítmí servisu takzvaně „na koleně“ je fakt, o kterém jsem se mohl několikrát přesvědčit na konkrétních fyzických kusech. A protože po mě chcete také konkrétní jméno, rád Vám dám kontakt na člověka, kterému jsem jedno takové auto asi před šesti lety dovezl. Pokud si dobře pamatuji, byla to tmavě modrá 9-5 2,3 170 k, původem z itálie, přestavěná na LPG. Pokud tedy budete mít zájem, kontakt Vám mohu zaslat emailem, dotyčný Vám jistě poskytně svůj vůz k prozkoumání... Nezlobte se, ale dotaz směřoval jen ke konkrétní věci, a speciálně k té jisté věci jsem také odpověděl. Chvalozpěvy na dynamiku jízdy a skvělou pasívní bezpečnost, individualitu a já nevím co ještě brzy uslyšíte od některého z mých kolegů, který se zabývá modelem 9-5 komplexněji...
Co se týká toho, že se pokouším veřejnosti něco namluvit, tady bych chtěl říct, že v mém osobním zájmu není poškozovat nebo hanět nějakou značku. Může mi to být vlastně ukradené, a dokonce mne tato práce zde ani neživí, takže nepotřebuju psát něco, jen abych něco psal. a vykázal nějakou činnost. Sklony k zadírání těchto motorů jsou nepopiratelné, a i kdyby se všichni zdejší servicemani zapřísáhli, že se nic takového nikdy nestalo, já o tom vím své... A jelikož si dovolím tvrdit, že o mechanice motorů něco vím, tak také znám posloupnost destrukce způsobené vinou velmi špatného oleje na jednotlivých dílech v čase, tudíž absolutně odmítám věřit všudypřítomné teorii o zadírání v důsledku nekvalitního oleje. O tom, že Saab není jediný, u nějž motory trpí v uvozovkách „na prohnutí“ vím také, jenže v konkrétním dotazu odpovídám na Saab, nikoli na Volkswagen. Tomu jistě rozumíte.
S pozdravem, MO