0
zpět
 

diskuze k tématu: Saab 9-5 - zkušenosti po deseti letech

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 10.07.2008 10:04, RE: LPG
anonym napsal:
Než abych dal do bavoráka plyn tak to bych ho radši prodal.Vždyť to není normální už jen z pohodlnosti,znám mnoho míst v podzemkách kde se nesmí s lpg parkovat a navíc když už se rozhodnu investovat do auta 2500000kč tak musim mít přeci odpovídající příjem a je mi jedno jestli dám za litr 30kč nebo 50kč.Prostě tyhle auta mají větší provozní náklady a stím se počítá abych řekl pravdu nikdo z mého okolí nemá BMW nebo audi na LPG.
Tak ty chlape asi bavoráka nemáš a tvůj názor svědčí jen o tom, že o LPG absolutně nic nevíš. Jízda na Lpg je v autě úplně stejná jako s benzínem, rozdíl nepostřehneš (mluvím o autě, které má solidní základ koní). Jinak je pravda, že v podzemkách je to problém, ale věřím, že se to co nejdříve vyřeší, protože v zahraničí to tak není . Prostě absolutní český výmysl jako mnoho jiných (dvojí platba v bankách apod.) A jinak já prostě neberu názor, že když máš na bavoráka, musíš mít i na benzín. Plyn není nic podřadného. Toroid, nebo zamaskovaná válcová nádrž a není co řešit, zvenku pozná jen podle víčka. Investice vrácené za rok (podle nájezdu).
Ps: spotřební daň se určitě při poptávce zvýší (cena LPG tím pádem taky) - poslanci jsou svině, ale pořád to bude nesrovnatelně méně než za benzín (naftu).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 10.07.2008 10:16, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Ať jezdím na to nebo na to vždycky budu platit. Co je to úspora za lpg, když musím dát x desítek tisíc za montáž. Bojte se hoši že plyn půjde nahoru a že časem vláda navalí spotřebku i na tohle palivo.
A navíc.. 99% aut nových aut střední a vyšší třídy v našich a okolních zemích jsou stejně firemní, náklady za palivo jsou tamtéž, takže nikdo nemá potřebu řešit pár hal. úspory, neboť vyšší náklady = snížení daň. základu - tudíž co stát vybírá na spotřebce o to je zase trochu ochuzován na dani ze...
LPG spotřebku má, a to 3.933,-/l tuna. Mám takový pocit, že na Slovensku ji zrovna zrušili. Natural 95 má SPD 11.840,-/1000L a NAFTA 9.950,-/1000L.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 10.07.2008 10:52, RE: bez předmětu
anonym napsal:
LPG spotřebku má, a to 3.933,-/l tuna. Mám takový pocit, že na Slovensku ji zrovna zrušili. Natural 95 má SPD 11.840,-/1000L a NAFTA 9.950,-/1000L.
No vida.. ono se brzy přijde na to že je u LPG zbytečně nízká.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 10.07.2008 15:50,
jenže o tom,že se spotřebka zvýší se mluví už x roků a pořád nic.Času je pořád dost a lpg se bude vyplácet dál a dál.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 13.07.2008 10:18, RE: Nechápu
anonym napsal:
Ohledně dokurvení plynem. 24.6.2008 byl deníku Právo vydán článek, který uvedl ´´ výhodou LPG i CNG je vyšší životnost motoru a motorového oleje ve srovnání s běžnými benzínovými a dieselovými motory´´. Ohledně svítící kontrolky - ta kontrolka je oranžová tzn. upozorňující, a to na to, že vstřiky nedostávají benzín což je logické u vozidla na LPG.
Skutečně nechápu. Brát jako referenci "odborné články" z Rudého práva je skutečně nanejvýš tak dobrá recese.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.