anonym napsal:
a ten třílitr máš vlestně k čemu Kilie?Neléčíš si tak náhodou mindráky?
Velké auto (s velkým motorem) si kupují chlapečci s malým .. seběvědomím. Tahle problematika mne nezajímá (nu...) a vskutku se mne NEtýká. Třílitr (a předtím, 2,2 a 2,5 a 2,7 a 2,0 a 1,8 - NENÍ řazeno chronologicky) jsem si pořídila (protože nové 2,2 HDi Biturbo mělo být až za půl - 3/4 roku a já potřebovala nový vůz hned) abych:
1. nemusela nikomu nic dokazovat. Snaží-li se mi (si) "nadšenec" v Octavii 1.9 TDi něco dokazovat, ve většině případů vás to jako majitele šestiválce donutí maximálně k poklidnému úsměvu. VY si (sám sobě) ani nikomu jinému nic dokazovat nemusíte (i poklidná loďka jakou Brumla je, j e-li třeba, ujede v klidu a s grácií 90% aut na silnici)
2. jezdím často (velmi) dlouhé (dálniční) trasy a tam je šestiválec těžko nahraditelným společníkem (no V8 ...). A i když můj předchozí motůrek 2.2 HDi také neměl problém, přeci jen... A při vyšších rychlostech stále platí "objem ničím nenahradíš"
3. "Rozumově" samozřejmě vím, že moderní 2.2 HDi Biturbo podává stejné výkony (při nižší spotřebě), ale i přesto, že jde o moc moc povedený čtyřválec se dvěma vyvažovacími hřídeli a i zvuková izolace je opravdu nadprůměrná a motor vskutku neruší (tedy alespoň v max. míře jak je od dieslu jen možné), šestiválec je šestiválec (a i když to není žádný mladík - Viděli jste reklamu na C5 se Sean Connery? - na YouTube určitě je - až mne na stejný termín pozve na večeri Aston Kutcher a Sean Connery - pro mne to bude snadné rozhodování)
Kylie