0
zpět
 

diskuze k tématu: Seat Exeo - A4 pro "chudé"

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.06.2009 12:38, nic moc
Už jsem s tím jel. 1.8T. No a dojem? Nic. Nic. Prostě prázdno. Další bezduché Das Auto. Motory známe všichni a všechny. Jízdně nic moc. Pro mě prostě zbytečný auto na trhu. Ale ta cena se mě zdá celkem zajímavá. Kdybych něco takovýho mdlýho chtěl, tak bych to bral mnohem raději, než oblíbenou ochcu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.06.2009 12:58, RE: nic moc
T.J. napsal:
Už jsem s tím jel. 1.8T. No a dojem? Nic. Nic. Prostě prázdno. Další bezduché Das Auto. Motory známe všichni a všechny. Jízdně nic moc. Pro mě prostě zbytečný auto na trhu. Ale ta cena se mě zdá celkem zajímavá. Kdybych něco takovýho mdlýho chtěl, tak bych to bral mnohem raději, než oblíbenou ochcu.
Pokud by sla cena o 100tis. dolu ,muzeme se o tom bavit. Pokud chteji za 1,6 tku 100.tis. !!! tak ne. Jak píše autor za ty prachy se dají koupit lepší a modernější auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.06.2009 16:10, RE: nic moc
Ivulino napsal:
Pokud by sla cena o 100tis. dolu ,muzeme se o tom bavit. Pokud chteji za 1,6 tku 100.tis. !!! tak ne. Jak píše autor za ty prachy se dají koupit lepší a modernější auta.
Tak to rozhodně souhlasím! Jenom jsem chtěl poukázat na cenu oproti oktávě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.06.2009 17:30, RE: nic moc
Ivulino napsal:
Pokud by sla cena o 100tis. dolu ,muzeme se o tom bavit. Pokud chteji za 1,6 tku 100.tis. !!! tak ne. Jak píše autor za ty prachy se dají koupit lepší a modernější auta.
Jo, např. Renault Laguna a Chevrolet Epica, jak srovnává autor článku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.06.2009 19:07, RE: nic moc
Jenomtak napsal:
Jo, např. Renault Laguna a Chevrolet Epica, jak srovnává autor článku.
Dovolím si tvrdit, že stovnání s Chevroletem Epica i Kií Magentis je téměř urážkou tohoto vozu. Je to pristě Audi s logem Seat. A z toho pramení veškerá plus tohoto vozu. Sedněte do Epicy či Magentise a budete si připadat jako v 2. cenové kategorii. Jestli to někde Seat vyhrál, tak právě zpracováním interiéru. Samozřejmě může Seat jen děkovat Audi, ale to je přeci jedno.
Taková Laguna - to už je konkurent k zamyšlení. Ale je opravdu lepší novější vůz? Nebo osvědčený předchozí model s vychytanýma (nebo již známýma) chybkama? Osobně bych se nyní Renaultu asi nebál. Je vidět, že na vozech hodně zamakal. Navíc si myslím, že další průšvih už by nemusel nutně ustát bez šrámu. A ceny jsou doslova podbízivé. I když bych možná před rokem, dvěma nevěřil, že toto napíši - Renault dnes může být dobrá koupě (Laguna, Scénic/Grand, Mégane, Clio) - starší Renaulty za řeč nestojí.
Osobně si myslím, že velikou chybou Seatu je motor 1.6. Kdyby za stejnou cenu byla ona 1.8T, pak by to podle mě mohl být i docela trhák. Ale takhle...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.06.2009 19:34, RE: nic moc
rohYpnol napsal:
Dovolím si tvrdit, že stovnání s Chevroletem Epica i Kií Magentis je téměř urážkou tohoto vozu. Je to pristě Audi s logem Seat. A z toho pramení veškerá plus tohoto vozu. Sedněte do Epicy či Magentise a budete si připadat jako v 2. cenové kategorii. Jestli to někde Seat vyhrál, tak právě zpracováním interiéru. Samozřejmě může Seat jen děkovat Audi, ale to je přeci jedno.
Taková Laguna - to už je konkurent k zamyšlení. Ale je opravdu lepší novější vůz? Nebo osvědčený předchozí model s vychytanýma...
Dovolím si jen reagovat na "osvědčenou a známou techniku". Osobně, pokud bych chtěl "výběhový model" , půjdu do bazaru...
PS: současná střední třída je světelný rok napřed a to včetně proklamované laguny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.06.2009 19:54, RE: nic moc
Pavlik napsal:
Dovolím si jen reagovat na "osvědčenou a známou techniku". Osobně, pokud bych chtěl "výběhový model" , půjdu do bazaru...
PS: současná střední třída je světelný rok napřed a to včetně proklamované laguny.
Jasně Laguna je světelný rok skoro před vším. To oceníš až se s kartou nedostaneš do auta, příp. nenastartuješ.
Renaulty šly opravdu s kvalitou celkem nahoru, ale spolehlivost končí cliem nebo starším meganem, kam ještě žádnou elektroniku nestihli nacpat. Jak to smrdí nějakou elektronickou vymožeností ve francouzském podání, doporučuju utíkat co nohy stačí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 08:00, RE: nic moc
MHr napsal:
Jasně Laguna je světelný rok skoro před vším. To oceníš až se s kartou nedostaneš do auta, příp. nenastartuješ.
Renaulty šly opravdu s kvalitou celkem nahoru, ale spolehlivost končí cliem nebo starším meganem, kam ještě žádnou elektroniku nestihli nacpat. Jak to smrdí nějakou elektronickou vymožeností ve francouzském podání, doporučuju utíkat co nohy stačí.
Nevím, zda vlastníte renault. Já ano - mám megane kombi dci s téměř plnou výbavou. Koupeno nové v ČR 3.5 roku nazpět. Zatím najeto 100 tisíc km bez poruchy elektroniky. A to mám příplatkovou plně bezdotykovou kartu které se tak bojíte - zvykl jsem si na tento systém takovou měrou, že další vůz bez něj nechci - hledat klíče po kapsách mě opravdu nebaví. Jen k Vaší poznámce o francouzské elektronice, totéž se říká o italské....kamarád má fiat a co vyměnil na elektrice/elektronice - mělo na sobě (světe div se) nápis "made in germany". Skvělá globalizace že.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 10:57, RE: nic moc
Pavlik napsal:
Dovolím si jen reagovat na "osvědčenou a známou techniku". Osobně, pokud bych chtěl "výběhový model" , půjdu do bazaru...
PS: současná střední třída je světelný rok napřed a to včetně proklamované laguny.
V bazaru se dá koupit nový vůz se zárukou? Uznávám, že málo jetý vůz se zárukou se dá sehnat i v bazaru, ale nový vůz to není a vždy si nese stín pochybností z minulosti.
Dále ale opravdu jde o to, že Magentis či Sonata stále jsou vozy korejské školy, byť se tak již zvenčí příliš netváří. Ale detaily jsou stále staré. Neříkám, že taková Sonata je špatný vůz. Ale po přesednutí do Exea si opravdu připadáte, jako kdyby jste šli z 2* hotelu do 4*. Celková preciznost výroby a montáže je u Exea jinde (což neznamená nutně vyšší spolehlivost!). Já osobně mám rád precizně udělané věci - a to Exeo je. Kdyby byl za cenu 1.6 s motorem 1.8T,, pak bychasi příliš neváhal...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 11:02, RE: nic moc
Pavlik napsal:
Nevím, zda vlastníte renault. Já ano - mám megane kombi dci s téměř plnou výbavou. Koupeno nové v ČR 3.5 roku nazpět. Zatím najeto 100 tisíc km bez poruchy elektroniky. A to mám příplatkovou plně bezdotykovou kartu které se tak bojíte - zvykl jsem si na tento systém takovou měrou, že další vůz bez něj nechci - hledat klíče po kapsách mě opravdu nebaví. Jen k Vaší poznámce o francouzské elektronice, totéž se říká o italské....kamarád má fiat a co vyměnil na elektrice/elektronice - mělo na sobě (s...
Jeden spokojený zákazník ty nespokojené davy nerozežene ;) To, že si Rendl uřízl pořádný průšvih, ví i Renault samotný. Stačí se podívat do jeho ceníků. Sám ví, jaké ceny může nastavit tak, aby byly jeho produkty prodejné. Kdyby byly vozy Renault spolehlivé, pak věřte, že Laguna není za cenu Octavie, Mégane za cenu Fábie či Scénic za cenu Roomsteru. Renault není lidumil... Renault je dnes podle mě cenově pomalu níž než korea (bývalá korea). A to je co říct.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 11:46, Design?
Interier je osvedčená pohledná klasika, ale exteriér to je design vozů kolem r. 1995
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 13:30, RE: nic moc
rohYpnol napsal:
Jeden spokojený zákazník ty nespokojené davy nerozežene ;) To, že si Rendl uřízl pořádný průšvih, ví i Renault samotný. Stačí se podívat do jeho ceníků. Sám ví, jaké ceny může nastavit tak, aby byly jeho produkty prodejné. Kdyby byly vozy Renault spolehlivé, pak věřte, že Laguna není za cenu Octavie, Mégane za cenu Fábie či Scénic za cenu Roomsteru. Renault není lidumil... Renault je dnes podle mě cenově pomalu níž než korea (bývalá korea). A to je co říct.
Souhlasím, že průšvihem byla minulá generace laguny- její elektronika je skutečně malá katastrofa. Na meganu je už o mnoho lepší a u nové generace je důraz na kvalitu evidentní. Nízká cena je důsledkem nespokojenosti zákazníků právě s minulou lagunou.
PS: Pánové, pokud máte strach z elektroniky, případně vyznáváte teorii "co v autě není, to se nepokazí" - doporučuji Vám jezdit favoritem či podobnou vykopávkou, to jesou totiž poslední auta bez elektroniky. Pořízení auta dnes totiž neobnáší jen koupi, ale také schopnost platit servis vozu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 15:08, RE: nic moc
Pavlik napsal:
Souhlasím, že průšvihem byla minulá generace laguny- její elektronika je skutečně malá katastrofa. Na meganu je už o mnoho lepší a u nové generace je důraz na kvalitu evidentní. Nízká cena je důsledkem nespokojenosti zákazníků právě s minulou lagunou.
PS: Pánové, pokud máte strach z elektroniky, případně vyznáváte teorii "co v autě není, to se nepokazí" - doporučuji Vám jezdit favoritem či podobnou vykopávkou, to jesou totiž poslední auta bez elektroniky. Pořízení auta dnes totiž neobnáší jen ...
Souhlas. Také jsem psal, že dnes bych se Renaultu příliš nebál. Není to můj šálek kávy, ale kdyby Rendl zvoral současné generace jako ty předchozí, tak by to byl pro něj průser. A vzhledem k současnému podhodnocení bych to viděl na dobrou koupi stejně jako kdysi Octavia1 (od VW) v době příchodu na trh.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 15:41, RE: nic moc
rohYpnol napsal:
Souhlas. Také jsem psal, že dnes bych se Renaultu příliš nebál. Není to můj šálek kávy, ale kdyby Rendl zvoral současné generace jako ty předchozí, tak by to byl pro něj průser. A vzhledem k současnému podhodnocení bych to viděl na dobrou koupi stejně jako kdysi Octavia1 (od VW) v době příchodu na trh.
Také jsem svůj vůz nevybíral srdcem, ale nic lepšího jsem tehdy nesehnal. Když mi tehdy nabízeli O2 za 820 tisíc, liftback v horší výbavě i bezpečnosti - raději jsem si koupil megana + 4 roky záruky a ušetřil jsem i tak 180 tisíc. A přiznám se, že doposud jsem třeba u té O2 nenašel přidanou hodnotu za tyto peníze navíc (kromě vyššího rizika krádeže). Auto je stejně spotřební věc na cca 4-5 let. Já se už ohlížím po novém, pravda teď už střední třídy - zatím vede nový avensis kombi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 19:39, Troch rejpnutí :-)
Když se na to mrknu reálně je to vlastně audi které se začalo vyrábět před osmi lety a můj názor je ten že pokud bude mít audi motor před přední nápravou tak náskok díky technice bude všude jen ne v jízdních vlastnostech, lidi kteří ví co je motor před přední nápravou ví o čem mluvím a ti ostatní ať si to zkusí a pak ůžou mluvit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 20:09, RE: nic moc
Pavlik napsal:
Také jsem svůj vůz nevybíral srdcem, ale nic lepšího jsem tehdy nesehnal. Když mi tehdy nabízeli O2 za 820 tisíc, liftback v horší výbavě i bezpečnosti - raději jsem si koupil megana + 4 roky záruky a ušetřil jsem i tak 180 tisíc. A přiznám se, že doposud jsem třeba u té O2 nenašel přidanou hodnotu za tyto peníze navíc (kromě vyššího rizika krádeže). Auto je stejně spotřební věc na cca 4-5 let. Já se už ohlížím po novém, pravda teď už střední třídy - zatím vede nový avensis kombi.
Osobně bych při koupi nového vozu dnes asi šel (světe zboř se!) do Laguny. Pod půl milionu i s benzinovým dvoulitrem a dostatečnou výbavou... Neříkám, že to je krasavec (obvzláště ty zadní světla...). Ale podle mě je to dnes asi nejlepší kandidát na koupi a designu také nějak začínám přicházet na chuť (alespoň u mě u Renaultu celkem typické - po počátečním zděšení, co že to zas vyvedli, se mi občas vůz na konci výrobního cyklu i docela líbí). Bez ohledu na finance by to byl Accord. Avensis těžko rozmlouvat, ale mě nějak nezaujal. Volba to ale špatná určitě nebude.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 13.06.2009 20:51, RE: nic moc
rohYpnol napsal:
Osobně bych při koupi nového vozu dnes asi šel (světe zboř se!) do Laguny. Pod půl milionu i s benzinovým dvoulitrem a dostatečnou výbavou... Neříkám, že to je krasavec (obvzláště ty zadní světla...). Ale podle mě je to dnes asi nejlepší kandidát na koupi a designu také nějak začínám přicházet na chuť (alespoň u mě u Renaultu celkem typické - po počátečním zděšení, co že to zas vyvedli, se mi občas vůz na konci výrobního cyklu i docela líbí). Bez ohledu na finance by to byl Accord. Avensis těžko...
Volba "bez ohledu na finance" by byla stejná jako Vaše, svezl jsem se s accordem, mazdou 6 (nový 2,3 diesel), avensisem, lagunou a novou C5. Laguna mě zaujala jen ve verzi GT (jízdní vlastnosti), jinak interier je výborný a výbava skvělá. Ale avensis vyhrává, protože mám možnost koupit si ho v Německu za cca 650 (dle kurzu, včetně DPH ) v plné výbavě, dieselu 110kw a verzi combi - no neberte to.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.06.2009 08:07, RE: nic moc
rohYpnol napsal:
Jeden spokojený zákazník ty nespokojené davy nerozežene ;) To, že si Rendl uřízl pořádný průšvih, ví i Renault samotný. Stačí se podívat do jeho ceníků. Sám ví, jaké ceny může nastavit tak, aby byly jeho produkty prodejné. Kdyby byly vozy Renault spolehlivé, pak věřte, že Laguna není za cenu Octavie, Mégane za cenu Fábie či Scénic za cenu Roomsteru. Renault není lidumil... Renault je dnes podle mě cenově pomalu níž než korea (bývalá korea). A to je co říct.
Mám Lagunu už osm let teď s ní jezdí manželka má najeto 240t a bez vážných problémů pokud nepočítám běžnou údržbu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.06.2009 20:27, RE: nic moc
Zdeno napsal:
Mám Lagunu už osm let teď s ní jezdí manželka má najeto 240t a bez vážných problémů pokud nepočítám běžnou údržbu.
Jenže jak jistě víte, tak to na věci, že minulá generace byla průšvih především zpočátku výroby, nic nemění. Jestli se nepletu, pak mmáte r.v. 2001, tzn. po zvýšení kvality výroby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.06.2009 23:55, RE: nic moc
rohYpnol napsal:
Dovolím si tvrdit, že stovnání s Chevroletem Epica i Kií Magentis je téměř urážkou tohoto vozu. Je to pristě Audi s logem Seat. A z toho pramení veškerá plus tohoto vozu. Sedněte do Epicy či Magentise a budete si připadat jako v 2. cenové kategorii. Jestli to někde Seat vyhrál, tak právě zpracováním interiéru. Samozřejmě může Seat jen děkovat Audi, ale to je přeci jedno.
Taková Laguna - to už je konkurent k zamyšlení. Ale je opravdu lepší novější vůz? Nebo osvědčený předchozí model s vychytanýma...
Útěchou (drobnou) může být fakt, že Seat k této motorizeci dodává 6-ti ° manuál. Řada konkurentů s obdobnou motorizací a i vyššími motorizacemi nabízí pouze 5ti ° manuály. Zářným případem tohoto je Ford, jenž se např. ani nestydí nabízet zastaralý 4° automat. D.M.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.