rohYpnol napsal:
S motorem to autor (asi nevědomky) vcelku vychytal. Koupil verzi, která si jako jedna z mála onu svatozář sestavenou z písmenek T D I podle mě zaslouží. Je to ona 81 kW verze, podle mě nej TDi. Ve své době podle mě jeden z nej na trhu. Vzpomeňme, jaké kamna tehdy cpaly do svých vozů takové značky, jako Ford, Opel, Renault, Toyota, Nissan, Honda... Jedinou naftovou konkurencí byl Peugeot... Nicméně já bych to chrochtání asi nevydržel poslouchat, k tomu celkový projev... Celkově prostě nejsem nějak stavěný na dýzl.
Tak tady se musím zastat Toyoty, protože ta už v roce 2000 měla motor D4-D a ten se jen s malými úpravami dělá dodnes a patří mezi jedny z nejlepších!!! To za 1. Za 2. VW ještě do nedávna neměl CR a ten co má nyní nestojí zrovna za moc. 3. sláva TDI již dávno pominula a kdo si myslí, že ne, ten je k smíchu. Dneska má lepší naftu než VW skoro každý, dokonce už i Korejci se to celkem naučili
PS: podívejte se na věk pisatele, nejspíš jeho první slušnější autko, tak je z toho unešený,no. Nejspíš nejel v moderních vozech s motory CR
)))