Čtvrtek 23.09.2021 08:23,
jiná značka
Minulý týden jsem si byl projet novou Toyotu RAV4 s hybridním pohonem. PC je cca 980.000, takže srovnatelná s novými Karoqy a podobnými auty. Protože v Karoqu jsem jel (beznín), v Hynudai Tucson s benzínem předešlé generace taky, mohu srovnat. Předem uvedu, že se jedná o současnou poslední generaci RAV 4. Za své peníze bych dostal absolutně excelentní poměr cena/užitná hodnota a to nejen co se auta týká, ale i výkupu starého auta a servisního plánu i záruky. Zejména Škoda si může nechat o těch cenách a podmínkách jen zdát... K autu: excelentní vůz pro klidné normální řidiče, kteří ocení s ohledem na kategorii auta precizní řízení, výtečné odladění podvozku, který se v zatáčkách nenaklání, drží precizně stopu, brzdy y vynikajícím průběhem dávkování. Motor je balada. nevíte o něm. Je tam e-CVT systém, dnes absolutně nejspolehlivější druh automatické převodovky, který kdy kdo vůbec vyrobil, o tom si DSG může nechat taky jen zdát ve všech svých modifikacích. Pokud se s ní řidič nerve a nechá ji dělat to, k čemu byla předurčena (především neobtěžovat posádku škubáním a častým řazením dnes už obvyklých 8 - 9 stupňů), nevíte o ní a to ani při velké akceleraci. Pohonná hybridní jednotka se chová tak, že ji prostě nevnímáte. je tichá (až mě to vyděsilo), neskutečně úsporná - kdo dokáže s takovou krabicí jezdit v kombinaci za 5/100????Nikdo! Ani dýzl! A k tomu prověřená, že s ní nejsou žádné problémy, jako u TSI motorů, S ohledem na výkon 222 koní nemá problém jet s tímto autem rychle, svižně a dynamicky. Nadšen jsem nebyl příliš z palubní desky - malé ikony a za světla horší viditelnost různých malých bloků na displejích. Hlavní ukazatele však zcela bez problému. Mechanické ovladače jsou plus. Prostor bez komentáře, mám 186cm a excelentní. Jak za volantem, tak vzadu. Kufr veliký, ale to se dá čekat. provedení příkladné, dyzajn je otázkou vkusu, mě sedí. Po test drive jsme na Karoqa úplně zapomněl a jsem velmi nakloněn si RAV4 objednat. při její spotřebě absolutně nevidím důvod mít problematický a choulostivý dýzl, který má kupy omezení a potenciálních problémů. Tím chci říct, že existují jiné alternativy, než dýzly a jiné značky, než Škoda. A Toyota, co by dnes automobilka s největší hodnotou, už na X generacích ARV (i jiných) modelů ukázala, že umí udělat doslova bestsellery.
reagovat