0
zpět
 

diskuze k tématu: Jakou koupit ojetinu do 200.000 Kč a stáří osmi let?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, česká vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 16:44, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Co třeba Volvo S40?
Po faceliftu v roce 2000 vypadá moc dobře, robustní a spolehlivý auto, s motorem 1,8 122k od Volva (jenom ne to GDI od ,,Miciny"). Na prostor to neni zázrak, ale nezklame, je to seveřan, tak snese i tvrdší zacházení, spolehlivá elektronika, motory, dobrá antikorozní ochrana, bezpečnostní ochrana, spousty dílů je i v druhovýrobě, takže těch bych se určitě nebál. Žádnej sprinter, je poměrně těžkej, ale je to buldozer, kterýmu se dá věřit, žádná skořápka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 17:45, RE: Gramatika
anonym napsal:
BYSTE doporučil !!!! Nevim, proc tolik lidi zapleveluje nas rodny jazyk tvary BY JSTE a podobnymi. Ze byste hodiny CJ ve skole prospali?
Pred vykricniky mate prebytecnou mezeru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 18:01, RE: Gramatika
anonym napsal:
Já tam hrupku nevydym
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 18:47, Stilo
Co takhle Stilo, klidně v dieselu, v téhle cenové hranici jsou poměrně snadno shnatelný a díly pověsti Fiatu u nás jsou za slušný ceny. A kvalitativně to rozhodně není špatný auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:01, RE: Focus a autoklima
watchtower napsal:
Tak to jseš zcela mimo. Aut. klima byla v nabídce od začátku a naopak se mi zdá jak tak koukám, že v nabídce jich je čím dál více.
To si pletes s Focusem II, coz je jina cenova liga. Focus I mel automatickou klimatizaci az na konci sveho zivotniho cyklu, do te doby pouze manual.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:16, RE: Vectra B - Mazda 626 - Ford Mondeo - Laguna
anonym napsal:
Hranice 200 tis. je docela limitní. Opravdu již dobrá auta se začínají pohybovat tak od 250 tis (Ford Mondeo 2003 a výš, Opel Vectra C, Mazda6 nebo třeba novější Laguna). Rozhodně bych koukal po vyšší třídě, kde najdeš dobrou výbavu. Já jezdím Omegou B v nej výbavě a docela se směji podobným oslům jak kolega nahoře, kteří za poslední peníze koupí holou Fábii nebo snad Logana a v létě upocení jezdí namačkaní na rodinné výlety. Nebo ještě je horší varianta na 28 let leasing.
V téhle cenové relaci ...
Tak buď 2.0 16V nebo 2.5 V6 125kw.

zigi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:17, RE: Ojetina
David V napsal:
Předpokládám, že to není reakce na můj komentář.
Nicméně si myslím, že se najdou i lidé, kteří si koupí rodinné auto a nemění ho každá 3 roky a nenajedou na něm třeba 50 tisíc/rok. A to je přesně ta skupina aut, na která je potřeba se zaměřit. A protože nabídka výrazně převyšuje poptávku, tak se dá takové auto v rozumném časovém horizontu najít. Auta z dovozu jsou dobrou alternativou a i přes velký nájezd na tom bývají technicky mnohem lépe než stejně stará auta provozovaná u nás.
Já nejsem ně...
Ne Davide, není to reakce na tvůj příspěvek, se kterým v zásadě souhlasím. Přesto bych kapku oponoval tomu druhému (příspěvku). Dle mých zkušeností, v této cenové kategorii, je většina aut bývalých firemních, nebo "živnostenských" nebo jinak intenzivně provozovaných. U nás si totiž málokdo soukromě koupí např. Mondeo nebo Vectru nebo i Oktávku na rodinné ježdění. Existují tato auta s menším nájezdem, jsou to ale vesměs vozy, které dostal nějaký "střední" manager jako nějaký bonus k platu. Např. odborník z fy závádějící a kontrolující ISO. Tito je dále po 3 až 4 letech mění (pěkně se to odečítá ze základu daně) a auto se dostaně k někomu "normálnímu". To ale není za 200 tisíc. Za ty jsi na řadě až 3., když tento např. menší živnostník, nebo lépe placený zaměstnanec odjezdí další 3 až 4 roky. Samozřejmě existují vyjímky. Toto je ale lepší varianta, daleko víc vozů je k nám dovezených a různě "opravených a upravených" z ciziny, nebo, v případě třeba Oktávek, z vlastních luhů a hájů. Teď spoustu lidí naštvu, ale tvrdím, že v "automobilovém byznysu" většinu charakterů kovář vykoval.
Taky nesouhlasím s tím značkovým servisem. Pokud tam opravdu přijde někdo "neštítící se vzít šroubovák do ruky" a řekně: pánové, chci vyměnit čep na pravém předním rameni, vím, že není hliníkové a u vás jsem proto, abych nedostal díl z Polska, možná to jde. Když si ale tam nechá tebou zmiňovaný "humanitně zaměřený člověk" vyměnit rozvoďák, dozví se, že bez výměny vodní pumpy to nejde, cena je tak 12 až 15 tisíc a nakonec mu k tomu rozvoďáku nechají původní kladky.
Značkový servis je zaměřen na fyremní zákazníky s novými vozy. o
Omlouvám se čestným vyjímkám.
Proto jsem psal, že koupě vozu v této kategorii není lehká a je třeba se připravit, že nekupuju auto nové.
Já sám patřím do té kategorie těch 2. na řadě, vystřídal jsem takto už pár aut (5), pár dalších koupí jsem absolvoval s příbuznými, do práce nebo s kamarády.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:21, RE: Mondeo
anonym napsal:
Já bych doporučoval v této cenové kategorii a v situaci, kdy uživatel netouží po dieselu Ford Mondeo 2.0 107kw od roku výroby 2000 nahoru. I v rezenci ojetin zde a poradnách bylo toto auto v kombinaci s touto motoriozací nevíce doporučováno. Našel jsem jedno combi na pohled podle fotek opravdu hezké zde: http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6328567
Tak to se klidně přidávám, dvoulitr mám, ve městě za 10, mimo město klidně za 7. Rozvod řetězem, motor docela tichý. Pokud by se tazatel spokojil i s 66 kW, tak klidně i Mondeo 1.8 - dělalo se 81 kW a 92 kW. Na závodění to už nebude, ale stačit by to mělo. Koroze spodní hrany dveří je známá věc, ale kdo to neví, tak si toho ani nevšime. Obecně minimum závad, ceny náhradních dílů slušné. Za ty prachy se dá koupit pěknej kousek od roku 2002.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:25, RE: Focus a autoklima
anonym napsal:
Focus I dostal automatickou klimatizaci az v poslednim roce vyroby (2004) a na trhu jich takto vybavenych rozhodne moc neni, respektive nejsou skoro vubec.
JInak taky bych hlasoval pro to Mondea, ma sice odporny interier (coz ovsem Focus I take), ale jinak je to kvalitni kara.
Mondeo nemá špatnej interiér, jen je rozdíl, jaké jsou potahy sedadel. Takové látkové v šedé barvě mě moc neoslovily, já si našel Ghia, kde je velur (ne u každé, někdy taky jen látka). Ten velur se dělá šedej, béžovej a černej, krásný jsou všechny ale černý je asi nejpraktičtější. Kůži nebrat, na té se vozí zadek a člověk v zatáčkách vypadává ze sedadla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:37, Úvaha
Dovolím si úvahu. 5-6 let staré auto střední třídy s benzínovým dvoulitrem nemusí být špatná volba. Je to velké auto, nekoupí si ho někdo, kdo ho olítá po městě (odejkde podvozek) a honem ho prodá. Pokud by někdo se střední třídou plánoval brázdit dálnice, tak půjde do dieslu, aby ušetřil. Takže v benzínu si koupí střední třídu člověk, který na spotřebu nemusí až tak hledět, protože toho tolik nenajezdí. Střední třída se nekupuje jako rodinné auto, to bude spíš papaláše, auto na parádu a ne hlučný traktor.

Závěr - střední třídě ve dvoulitrovém benzínu a stáří 5 let uvěřím 140 tisíc km, ale v dieslu ne. A teď mě kamenujte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:42, RE: Vectra B - Mazda 626 - Ford Mondeo - Laguna
anonym napsal:
Hranice 200 tis. je docela limitní. Opravdu již dobrá auta se začínají pohybovat tak od 250 tis (Ford Mondeo 2003 a výš, Opel Vectra C, Mazda6 nebo třeba novější Laguna). Rozhodně bych koukal po vyšší třídě, kde najdeš dobrou výbavu. Já jezdím Omegou B v nej výbavě a docela se směji podobným oslům jak kolega nahoře, kteří za poslední peníze koupí holou Fábii nebo snad Logana a v létě upocení jezdí namačkaní na rodinné výlety. Nebo ještě je horší varianta na 28 let leasing.
V téhle cenové relaci ...
Opel motor 2.5 V6 je ne 16 ale 24v (6x4) a nevím jak v lehčí Vectře, ale v Omeze nic moc. Kdo zná jiný 6-ti válce, moc spokojen nebude. A spotřeba okolo 8 l? v Omeze ani náhodou (při normální jízdě hlavně mimo město 10l) a v tý vectře bych tomu taky moc nevěřil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:43, RE: Vectra B - Mazda 626 - Ford Mondeo - Laguna
anonym napsal:
Tak buď 2.0 16V nebo 2.5 V6 125kw.

zigi
2.5 V6 od Opla nebrat - drahý servis, hromady konstrukčních nedostatků, hrozí strašně drahý servis. Např kryty hlav se kroutí a chčije z toho olej, hrozí požár motoru. Rozvody se mění už po 60 tisících a hrozně draho. I výměna svíček je práce pro akrobata.

2.5 V6 od Fordu má rozvod řetězem, moc na něj nenadává.

Ale spotřeba u obou bude spíš 10, tazateli bych nedoporučil ani jeden, pokud chce spotřebu kolem 8 litrů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:44, RE: Stilo
anonym napsal:
Co takhle Stilo, klidně v dieselu, v téhle cenové hranici jsou poměrně snadno shnatelný a díly pověsti Fiatu u nás jsou za slušný ceny. A kvalitativně to rozhodně není špatný auto.
ale je to Ital, myslím si, že by pán moc nechtěl, aby mu furt něco blikalo, rozvěcovaly se kontrolky apod, ono furt sedět v servisu na diagnostice jestli s tím něco je nebo je to jen planý poplach....nic příjemnýho, vím o čem mluvím, měl jsem ho v garáži pro manželku a po dvou letech táhlo do bazaru, ani jsem to raděj nedal někam do rodiny
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:57, RE: Ojetina
anonym napsal:
Koupit za 200tis. slušnou ojetinu vozu stř. třídy není až tak jednoduché. Měl by ses připravit na to, že budeš tak 3. majitel, bude to mít okolo 200tis. najeto a nějaký ten šrám za sebou...v lepším případě. To nemyslím ve zlém, i v tomto stavu za rozumnou cenu může takovéto auto udělat dobrou službu. Zvlášť, když se ho nechystáš trápit ročním nájezdem 50tis. km v nějakém firemním režimu. Ale mířil bych do středu nabídky, dobře ojetá a slušná auta nejsou levná. V neposlední řadě bych si taky rozm...
není problém koupit slušný auto do 200 tisíc, je třeba vybírat, nejlépe zajet do Německa, Francie, nekupovat auta u Turků, Arabů, ale u domácích bazaristů, kupuju tak auta i 2x do měsíce už deset let a nikdy mě nenatáhli, je třeba si uvědomit, že na západě jsou i auta středních tříd kupované jako druhé, třetí do rodin, nemyslet si, že to bude mít najeto do 100 tisíc km, většina takových aut je po prvním majiteli, se všemi doklady atd, prostě nesouhlasím stvrzením, že se dá koupit jen olítaná šunka po třetím majiteli apod.To je demagogie člověka, který o tom ví houby.Takže se nebát, vybírat a přebírat a kontrolovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 19:59, RE: Úvaha
Kolodмj napsal:
Dovolím si úvahu. 5-6 let staré auto střední třídy s benzínovým dvoulitrem nemusí být špatná volba. Je to velké auto, nekoupí si ho někdo, kdo ho olítá po městě (odejkde podvozek) a honem ho prodá. Pokud by někdo se střední třídou plánoval brázdit dálnice, tak půjde do dieslu, aby ušetřil. Takže v benzínu si koupí střední třídu člověk, který na spotřebu nemusí až tak hledět, protože toho tolik nenajezdí. Střední třída se nekupuje jako rodinné auto, to bude spíš papaláše, auto na parádu a ne hluč...
proč ne, dají se takový kousky najít, nicméně lepší auto s 200tis km s doklady než 100tis. km a nejasným původem bez historie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 20:22, RE: bez předmětu
anonym napsal:
blbost kupovat nový káry, né, že bych neměl na nové jaké chci, ale raděj koupím zánovní třeba s najetými 10-20 tisíci km se slevou někdy i 40%, třeba Mondeo TDCI 96kW, 2007, Titanium, najeto 6000km, p.c. 850000, bral jsem ho za 500000, nepotřebuju, aby mi auto vonělo novotou.,
Nemáš ještě jedno?Kde se takové autíčko dá obstarat?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 20:32, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Nemáš ještě jedno?Kde se takové autíčko dá obstarat?
protáhni se po webech autorizovaných prodejců nebo internetových prodejů jako automodul apod.Já jsem to auto koupil od Fordu ČR, byla to předváděčka, přišel nový model Mondea, tak se starých předváděček zbavovali.Je třeba to vyčíhnout.Nezáleží na značce, ale chce to hledat a rychle jednat.Většinou jsou s plnou zárukou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 20:34, RE: bez předmětu
anonym napsal:
protáhni se po webech autorizovaných prodejců nebo internetových prodejů jako automodul apod.Já jsem to auto koupil od Fordu ČR, byla to předváděčka, přišel nový model Mondea, tak se starých předváděček zbavovali.Je třeba to vyčíhnout.Nezáleží na značce, ale chce to hledat a rychle jednat.Většinou jsou s plnou zárukou.
nebo ještě zkusit cizinu - nejlépe Německo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 20:39, RE: bez předmětu
anonym napsal:
nebo ještě zkusit cizinu - nejlépe Německo
Tak ještě jeden, kolega ted přes mobil.de sehnal A6 Allroad, najeto 2000km, ten ještě voní novotou za 900tisíc Kč, jeden manažer to v Německu dostal jako bonus na konci roku a zjistil, že ho nepotřebuje, tak to chtěl rychle prodat....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.04.2008 20:42, octavia
anonym napsal:
Ja na tvem miste bych koupil Vectru B r.v. 2002 v CDX vybave motor 2.2 benzin. Laici maji pocit, ze je to nove auto diky skvelemu designu, svezeni skvele, spolehlivost lepsi prumer a neprijdes o to kvuli zlodejum jako o horsi oktavku, spotreba mimo mesto klidne 6 a pul litru. takze tak:)
Nechapu jak muzete vychvalovat o Octavie tak stary motor jako je 2.0. Jednak vysoke povinne ruceni, zrychleni, maximalni rychlost a spotreba zadna slava. Na dvoulitr 85kW je silenost. Octavia 1.8 Turbo jede super, krasne zrychleni, pozitek z jizdy a kombinovana spotreba uplne v pohode do 8 litru.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.